Спробуємо відновити регулярні огляди новацій законодавства. Побачимо, чи вистачить часу і настрою. Нагадую, що повні тексти нормативки можна знайти у розділі «Законодавство України» на сайті ВРУ, шукаючи за реквізитами відповідного акта. ( Свернуть )
Важливо для всіх
Затвердили Порядок реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразки необхідних для цього документів. Так, фізособа зобов'язана протягом десяти днів після прибуття до нового місця проживання зареєструвати його. Реєстрацію та зняття з неї здійснюють місцеві органи Державної міграційної служби у день подання особою документів (наказ МВС від 22.11.2012 р. № 1077).
Мінфін затвердив Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. Зокрема, Положення регулює процедури обліку осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника, внесення відміток та даних до паспортів фізосіб (наказ від 06.11.2012 р. № 1147).
Відкоригували Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України. Зокрема, тепер нотаріус посвідчує договір відчуження рухомого майна, зокрема, транспортних засобів, за наявності оціночної вартості такого рухомого майна, визначеної суб'єктом оціночної діяльності за напрямом для цілей оподаткування (наказ Мін’юсту від 26.12.2012 р. № 1951/5).
Сімейні відносини
Затвердили Порядок підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я. Таке підтвердження здійснюється медичною консультаційною комісією у разі, коли закладом охорони здоров’я не проводився огляд жінки та дитини. Комісія розглядає питання щодо підтвердження факту народження дитини за письмовою заявою жінки, яка народила дитину, або її чоловіка, родичів, інших осіб, представника служби у справах дітей. Заяву з додатками слід подати не пізніше одного тижня з імовірного дня народження дитини поза закладом охорони здоров’я (постанова КМУ від 09.01.2013 р. № 9).
Трудові правовідносини
МНС затвердило Правила охорони праці: для працівників бібліотек (наказ від 12.12.2012 р. № 1398), на рибоводних підприємствах внутрішніх водойм (наказ від 26.11.2012 р. № 1352), в сільськогосподарському виробництві (наказ від 26.11.2012 р. № 1353), для виноробного виробництва (наказ від 26.11.2012 р. № 1351), під час роботи з полімерними композитними матеріалами (наказ від 12.12.2012 р. № 1409). Також затверджено Правила охорони праці у тваринництві. Приміром, під час проведення навчання та інструктажів з охорони праці працівників, які обслуговують коней, слід попереджати про кожного норовистого й неспокійного коня (наказ МНС від 26.11.2012 р. № 1350).
Замість давніх радянських затвердили нові Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам житлово-комунального господарства (наказ МНС від 10.12.2012 р. № 1389). Також затвердили Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам виробництва штучної шкіри і технічних тканин (наказ МНС від 14.12.2012 р. № 1421) та Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам виробництва хутра та хутряних виробів (наказ МНС від 14.12.2012 р. № 1422).
Державне управління
Уряд поширив на громадян, які проходять службу у військовому резерві, дію власної постанови «Про затвердження переліку сімейних обставин та інших поважних причин, що можуть бути підставою для звільнення з військової служби військовослужбовців, які проходять службу за контрактом» від 04.03.1994 р. № 150 (постанова КМУ від 19.12.2012 р. № 1170).
Кабмін затвердив перелік друкованих засобів масової інформації загальнодержавної та місцевої сфери розповсюдження, в яких у 2013 р. розміщують оголошення про виклик до суду осіб, місце фактичного проживання котрих невідоме (розпорядження КМУ від 26.12.2012 р. № 1065-р).
Затверджено Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яка буде правонаступником Міністерства надзвичайних ситуацій України та Державної інспекції техногенної безпеки України (указ Президента України від 16.01.2013 р. № 20/2013). Також створено Державну службу зайнятості України, яка є правонаступником органів державної служби зайнятості (указ Президента України від 16.01.2013 р. № 19/2013).
Затвердили Порядок ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг. Портал забезпечує, серед іншого, можливість подання суб'єктами звернення заяв за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку та оплату адмінпослуг дистанційно, в електронній формі (постанова КМУ від 03.01.2013 р. № 13).
Змінили Порядок подання та обігу електронних документів державному реєстратору. Норма щодо оплати реєстраційного збору з використанням платіжних систем через Інтернет набуває сили через чотири місяці (наказ Мін’юсту від 04.01.2013 р. № 43/5).
У новій редакції виклали Інструкцію про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень (наказ Мін’юсту від 26.12.2012 р. № 1950/5).
Соціальний захист
Уряд затвердив Порядок надання соціальних послуг із встановленням диференційованої плати. Одержувачами соцпослуг за плату будуть ті, що не мають право отримувати такі послуги безоплатно. Диференційована плата становитиме 12% середньомісячного сукупного доходу відповідної особи за останні 6 місяців. Наданню соцпослуг передуватиме укладення договору між суб'єктом та отримувачем соціальних послуг (постанова КМУ від 19.12.2012 р. № 1184).
Установили допомогу по частковому безробіттю за кожну годину, на яку працівникові скоротили тривалість робочого часу, з розрахунку двох третин тарифної ставки (окладу), визначеної працівникові відповідного розряду. Але розмір такої допомоги не може перевищувати прожиткового мінімуму для працездатних осіб (постанова Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття від 06.12.2012 р. № 349).
У період з 1 січня по 31 березня 2013 р. допомогу по безробіттю у розмірі 544 гривні надаватимуть:
- застрахованим особам, які протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, мають страховий стаж менше шести місяців або звільнені з останнього місця роботи з підстав, передбачених ст. 37, п.п. 3, 4, 7 і 8 ст. 40, ст.ст. 41 і 45 Кодексу законів про працю України;
- молоді, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, звільнилася із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби і яка потребує сприяння у працевлаштуванні на перше робоче місце.
У розмірі 882 грн призначили на той же період допомогу для застрахованих осіб, визнаних в установленому порядку безробітними, страховий стаж яких протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, становить не менше ніж шість місяців (постанова Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття від 06.12.2012 р. № 350).
Підприємцям на замітку
Відкоригували Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. З нього виключили засоби зв’язку, піротехнічні побутові вироби, сталевий емальований та господарський чавунний емальований посуд, полотна трикотажні білизняні для дітей та тканини бавовняні та змішані для білизняних виробів дитячого асортименту (наказ Мінекономрозвитку від 29.12.2012 р. № 1526).
МОЗ затвердило:
- Державні санітарні норми та правила «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги» (наказ від 29.12.2012 р. № 1138),
- Державні санітарні норми та правила «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» (наказ від 29.12.2012 р. № 1139),
- Державні санітарні норми та правила «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини» (наказ від 29.12.2012 р. № 1140).
Головний державний санітарний лікар України затвердив Перелік харчових продуктів, які звичайно представляють високий та низький ризик для здоров'я людей. Високий ризик слід очікувати від: молока та молочних продуктів, м'яса та м'ясних продуктів, яєць та продукції, виробленої з яєць, риби, рибних продуктів та інших продуктів моря, кулінарних виробів, кондитерських виробів з кремом, пресерви, продуктів дитячого харчування та продукції дитячих молочних кухонь (постанова від 27.12.2012 р. № 36). У залежності від ризику, який приховує в собі їжа, санепідемстанції будуть проводити свої перевірки.
Мін’юст затвердив Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Відповідні відомості надають у вигляді виписки з ЄДР, витягу з ЄДР довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується, бази даних для цілей бюро кредитних історій тощо. Цікаво, що ці документи видають незалежно від місця зберігання реєстраційних справ юросіб та фізосіб-підприємців. До запиту про надання відомостей слід додати документ, що підтверджує внесення плати за отримання відомостей (наказ Мін’юсту від 14.12.2012 р. № 1846/5).
Оновлено норми щодо адміністративних правопорушень у сфері будівництва, професійної атестації у сфері архітектури, об’єктів містобудування на місцевому рівні, нормативного регулювання планування та забудови територій, розробки проектної та будівельної документації і т. п. (Закон України від 20.11.2012 р. № 5496-VI).
У новій редакції виклали Інструкцію про порядок одержання, використання, обліку та зберігання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння (наказ Мінфіну від 28.11.2012 р. № 1230) та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики (наказ МОЗ від 30.11.2012 р. № 981).
Тепер елементом фіскального блока реєстраторів розрахункових операцій повинен бути ще й модуль безпеки, який згідно з технологією, розробленою Національним банком, забезпечує здійснення контролю відсутності спотворення або знищення даних про проведені розрахункові операції для реєстратора, що створює контрольну стрічку в електронній формі (постанова КМУ від 09.01.2013 р. № 6).
Внесли зміни до Положення про порядок видачі Національним банком України індивідуальних ліцензій на розміщення резидентами (юридичними та фізичними особами) валютних цінностей на рахунках за межами України. Якщо власником ліцензії є юрособа або фізособа-підприємець, то надходження у валюті на його рахунок підлягають обов'язковому продажу у випадках та в обсязі, установлених Нацбанком. (постанова Правління НБУ від 14.12.2012 р. № 531).
Пенсійний фонд оновив правила щодо обчислення, нарахування та сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (постанова правління ПФУ від 19.12.12 р. № 25-1).
Фіскальні питання
Затвердили Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, що контролюються органами державної податкової служби. Довідку безоплатно видають на підставі заяви платника (наказ Мінфіну від 12.12.2012 р. № 1315). Але це не та довідка, яку видають у разі ліквідації юрособи чи припинення підприємницької діяльності фізособи, для цього існує окрема форма.
Мінфін затвердив форму Довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов'язань з цього податку (наказ від 21.12.2012 р. № 1401), Порядок розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платників податків (наказ від 30.11.2012 р. № 1261), Порядок направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків (наказ від 28.11.2012 р. № 1236), Порядок використання додаткових джерел погашення податкового боргу (наказ від 05.12.2012 р. № 1277), Положення про проведення перевірок стану збереження майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі (наказ від 07.12.2012 р. № 1298), Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків (наказ від 14.12.2012 р. № 1329), форму Повідомлення про запрошення платника податків до органів державної податкової служби (наказ від 03.12.2012 р. № 1265), форму довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) та Порядок її видачі (наказ від 03.12.2012 р. № 1264), Порядок проведення цільових аукціонів з продажу майна платника податків, яке перебуває в податковій заставі (наказ від 07.12.2012 р. № 1297).
З’явилося Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби. Йдеться про оскарження в адміністративному порядку податкових повідомлень-рішень або будь-яких інших рішень податкових органів. Відмова у прийнятті скарги забороняється, вона повинна бути зареєстрована у день подання або надходження до податкового органу (наказ Мінфіну від 19.11.2012 р. № 1203).
Мінфін оновив форми Податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця та Податкової декларації платника єдиного податку – юридичної особи (наказ від 07.11.2012 р. № 1159), Податкової декларації з податку на прибуток підприємства, Податкової декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи, Податкової декларації з податку на прибуток банку та Податкової декларації з податку на доходи (прибуток) страховика (наказ Мінфіну від 05.12.2012 р. № 1281), форми № 1-ПДВ «Реєстраційна заява платника податку на додану вартість» та форми № 3-ПДВ «Заява про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість» (наказ Мінфіну від 06.11.2012 р. № 1144). Нові форми податкових декларацій з «водного» збору з’явилися завдяки наказу Мінфіну від 21.12.2012 р. № 1403.
Громадський сектор
Мін’юст затвердив форми заяв про реєстрацію громадського об'єднання, про повідомлення про його утворення, про підтвердження всеукраїнського статусу такого об'єднання, про відмову від всеукраїнського статусу, про акредитацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, а також форму повідомлення про закриття відокремленого підрозділу громадського об'єднання (наказ від 14.12.2012 р. № 1842/5).
Нерухомість
Почала діяти нова редакція Порядку прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Принагідно у новій виклали також форми заяв, додатка до заяв, вимоги до заповнення заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (наказ Мін’юсту від 14.12.2012 р. № 1841/5).
З’явився Порядок використання даних Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек та Державного реєстру обтяжень рухомого майна (наказ Мін’юсту від 14.12.2012 р. № 1844/5).
Установили, що розмір плати за здійснення під час вчинення нотаріальної дії одного пошуку нотаріусами відомостей про зареєстровані речові права, їх обтяження на об'єкт нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно становить 68 грн (наказ Мін’юсту від 29.12.2012 р. № 1994/5).
Освітні справи
Уряд вирішив, що обов'язкові медичні профілактичні огляди учнів загальноосвітніх навчальних закладів проводяться щороку медичними працівниками у загальноосвітніх навчальних закладах у встановленому законодавством порядку (постанова КМУ від 14.01.2013 р. № 25).
З’явилися Типові штатні нормативи спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю. Йдеться середні загальноосвітні школи-інтернати і ліцеї-інтернати спортивного профілю, училища спортивного профілю, коледжі спортивного профілю (наказ МОН від 03.12.2012 р. № 1370).
МОН затвердив програми для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з біології та історії України (наказ від 06.11.2012 р. № 1252).
У новій редакції виклали Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (наказ МОН від 30.11.2012 р. № 1352).
З’явилися Примірне положення про приймальну комісію вищого навчального закладу України (наказ МОН від 09.01.2013 р. № 12) та Порядок укладення договору про стажування студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів на підприємствах, в установах та організаціях (постанова КМУ від 16.01.2013 р. № 20).
Інше
Пенсійний збір з операцій відчуження легкових автомобілів сплачують у розмірі залежно від вартості легковика, визначеної відповідно до договору купівлі-продажу, довідки-рахунка торговельних організацій, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість, у розмірі:
- 3% — якщо вартість автомобіля не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року;
- 4% — якщо вартість перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму;
- 5% — якщо вартість легковика перевищує 290 розмірів (постанова КМУ від 16.01.2013 р. № 17).
Затвердили Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу. Вони регулюють загальні умови перевезення, порядок укладення та виконання відповідних договорів, встановлюють правила щодо квитків, багажу і ручної поклажі, обслуговування пасажирів тощо (наказ Мінінфраструктури від 30.11.2012 р. № 735). Також внесено зміни до Правил повітряних перевезень вантажів. Зокрема, оновлено також вимоги щодо доставки вантажу, прав та обов’язків перевізника, службовців та агентів, відповідальності (наказ Мінінфраструктури від 30.11.2012 р. № 728).
Прописали особливості справляння митних платежів при тимчасовому ввезенні на митну територію України товарів та транспортних засобів особистого користування. Також установили, що при ввезенні з метою транзиту через пункти пропуску повітряного сполучення в ручній поклажі та/або супроводжуваному багажі товарів вартістю понад 1000 євро, або при ввезенні через інші, ніж для повітряного сполучення пункти пропуску через держкордон, товарів на суму понад 500 євро та вагою понад 50 кг, громадяни вносять грошову заставу в розмірі суми митних платежів, що підлягають сплаті при ввезенні таких товарів на митну територію України з метою вільного обігу (наказ Мінфіну від 05.12.2012 р. № 1279).
Запроваджено Основні вимоги до договору про надання телекомунікаційних послуг. Оператори та провайдери можуть затверджувати форми договорів, установлювати умови публічних договорів про надання певних видів послуг. Але разом із тим вони повинні оприлюднювати форми договорів та умови публічних договорів на своїх веб-сайтах і в місцях продажу послуг, зокрема, не менше ніж за сім календарних днів до зміни таких умов. Договори між споживачами (абонентами) та операторами, провайдерами, укладені до набрання чинності цими Вимогами, вважаються чинними та можуть бути переоформлені на вимогу однієї зі сторін (рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, від 29.11.2012 р. № 624).
Затвердили розміри штрафів, які можуть накладатися на телерадіоорганізації та провайдерів програмної послуги за порушення законодавства про телебачення й радіомовлення (рішення Нацради України з питань телебачення і радіомовлення від 20.12.2012 р. № 2468).
Похоже, дело идёт к тому, что скоро в каждой отрасли на каждом предприятии нужен будет сотрудник с исключительным видом деятельности - мониторинг профильного законодательства.
Ясно, что его нужно будет просертифицировать, повышать квалификацию и ... контролировать системой качества
_________________ "я не оценщик, я только учусь"
Игорь85
Сообщения: 128
Добавлено:
Чт, 31 Янв 2013 09:39
zanoza писал(а):
Цитата:
Також затверджено Правила охорони праці у тваринництві. Приміром, під час проведення навчання та інструктажів з охорони праці працівників, які обслуговують коней, слід попереджати про кожного норовистого й неспокійного коня (наказ МНС від 26.11.2012 р. № 1350).
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Вс, 11 Янв 2015 21:22
Цитата:
Текст документа:“Про призначення Ляпіної К. М. Головою Державної регуляторної служби України ” № 1-р — редакція від 09.01.2015
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 9 січня 2015 р. № 1-р
Київ
Про призначення Ляпіної К. М.
Головою Державної регуляторної служби України
Призначити Ляпіну Ксенію Михайлівну Головою Державної регуляторної служби України.
Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пн, 12 Янв 2015 11:03
VladimirVI писал(а):
Владельцам запретят передавать авто другим. Автор законопроекта №2390, депутат-регионал Антон Яценко
https://journal.ostapp.com.ua/articles/post/priem-oplat-na-predprinimatelskuu-kartu-i-rro
- прием оплат на предпринимательскую карту и РРО
стать 20-го года и так непонятно - при оплате на карту-ключ, рро нужен или нет. Например, поддержка монобанка утверждает, что не нужен рро для таких платежей, т.к. деньги таким способом зачисляются по реквизитам на р/с ФОПа
ИринаКа
Сообщения: 192
Откуда: Венера
Добавлено:
Чт, 27 Янв 2022 11:19
При здійсненні діяльності, що передбачена ст. 9 Закону №265 РРО та/або ПРРО не застосовується, РК та КОРО не ведеться - відповідно до п.14 ст. 9 Закону України №265, реєстратори розрахункових операцій та/або програмні РРО та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Згідно з роз'ясненням Національного банку України законодавство України не містить термінів "сервіс переказу коштів" та "банківські системи дистанційного обслуговування".
Водночас, законодавство містить термін "система дистанційного обслуговування", що охоплює системи типу "клієнт-банк", "клієнт-Інтернет-банк", "телефонний банкінг", "платіжний за стосунок" та інші системи дистанційного обслуговування, які на підставі дистанційних розпоряджень клієнта можуть виконувати функції надання інформаційних послуг згідно з переліком, що зазначений в договорі між банком та клієнтом, здійснення операцій за рахунком клієнта.
До систем дистанційного обслуговування відносяться, зокрема, Приват24, Ощад24/7 тощо. До "сервісів переказу коштів", на думку Національного банку України, можна віднести сервіси банків (LiqPay тощо) та/або небанківських фінансових установ (Portmone, iPay, WayforPay, Easy Pay тощо), які мають ліцензію Національного банку України на переказ коштів без відкриття рахунків, що надають можливість споживачам здійснити оплату товарів (послуг), зокрема дистанційного.
_________________ Глупо бояться будущего, ведь оно - не настоящее..
privet
Сообщения: 1250
Добавлено:
Пт, 28 Янв 2022 00:18
ИринаКа писал(а):
При здійсненні діяльності, що передбачена ст. 9 Закону №265 РРО та/або ПРРО не застосовується, РК та КОРО не ведеться - відповідно до п.14 ст. 9 Закону України №265, реєстратори розрахункових операцій та/або програмні РРО та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Згідно з роз'ясненням Національного банку України законодавство України не містить термінів "сервіс переказу коштів" та "банківські системи дистанційного обслуговування".
Водночас, законодавство містить термін "система дистанційного обслуговування", що охоплює системи типу "клієнт-банк", "клієнт-Інтернет-банк", "телефонний банкінг", "платіжний за стосунок" та інші системи дистанційного обслуговування, які на підставі дистанційних розпоряджень клієнта можуть виконувати функції надання інформаційних послуг згідно з переліком, що зазначений в договорі між банком та клієнтом, здійснення операцій за рахунком клієнта.
До систем дистанційного обслуговування відносяться, зокрема, Приват24, Ощад24/7 тощо. До "сервісів переказу коштів", на думку Національного банку України, можна віднести сервіси банків (LiqPay тощо) та/або небанківських фінансових установ (Portmone, iPay, WayforPay, Easy Pay тощо), які мають ліцензію Національного банку України на переказ коштів без відкриття рахунків, що надають можливість споживачам здійснити оплату товарів (послуг), зокрема дистанційного.
Гетьманцев несогласен
Цитата:
Розрахунки через IBAN: Гетманцев пояснив, чи потрібно використовувати РРО
Голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев пояснив, що касові апарати можна не використовувати у разі розрахунків через IBAN.
IBAN — міжнародний номер банківського рахунку, що складається з літер UA та 29 символів (літер та цифр). За словами Гетманцева, розрахунок з використанням банківського рахунку — не розрахункова, а банківська операція, яка не потребує застосування РРО.
А оплата за допомогою платіжних систем, на картку ФОП або через POS-термінал є розрахунковою операцією і вимагає застосування РРО (ПРРО).
До відома спільноти оцінювачів.
15.11.2024 набрав чинності Закон України 4017-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про адміністративну процедуру", яким внесені зміни до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні», зокрема в частині набуття фізичними особами кваліфікації оцінювачів, підтвердження підвищення кваліфікації оцінювачів, видачі документів дозвільного характеру – сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності тощо.
Відтепер, згідно з чинними законодавчими нормами, сертифікати суб’єктів оціночної діяльності, строк дії яких закінчився під час дії воєнного стану, є чинними до спливу трьох місяців з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі невиконання оцінювачами вимог щодо підвищення кваліфікації Фонд не зупиняє дію таких кваліфікаційних свідоцтв.
До набрання чинності новими нормативно-правовими актами, що відповідають вимогам Закону України, тимчасово призупиняється видача сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності, підвищення кваліфікації оцінювачів та проведення засідань Екзаменаційної комісії. Процедури будуть відновлені після набрання чинності новими нормативно-правовими актами.
До відома спільноти оцінювачів.
15.11.2024 набрав чинності Закон України 4017-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про адміністративну процедуру", яким внесені зміни до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні», зокрема в частині набуття фізичними особами кваліфікації оцінювачів, підтвердження підвищення кваліфікації оцінювачів, видачі документів дозвільного характеру – сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності тощо.
Відтепер, згідно з чинними законодавчими нормами, сертифікати суб’єктів оціночної діяльності, строк дії яких закінчився під час дії воєнного стану, є чинними до спливу трьох місяців з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі невиконання оцінювачами вимог щодо підвищення кваліфікації Фонд не зупиняє дію таких кваліфікаційних свідоцтв.
До набрання чинності новими нормативно-правовими актами, що відповідають вимогам Закону України, тимчасово призупиняється видача сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності, підвищення кваліфікації оцінювачів та проведення засідань Екзаменаційної комісії. Процедури будуть відновлені після набрання чинності новими нормативно-правовими актами.
Жуть! Других слов нет!
Я, конечно, с уважением стараюсь относиться к представителям ФГИУ, но просто невероятно, как можно настолько не понимать структуру формирования и функционирования правового поля Украины, чтобы нормы Прикинцевых Положень ЗУ "Об оценке земель" распространять на ЗУ "Об оценке имущества...."...
Ведь специально, для тех, кто с трудом думает, в Преамбуле каждого Закона пишется, на какие именно правоотношения данный Закон распространяется! В ЗУ "Об оценке земель" в Преамбуле написано:
"Цей Закон визначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель."
Каким образом сотрудники Фонда нашили в этом тексте лазейку, чтобы ВСЕМ оценщикам позволить не проходить Повышение и не менять Сертификаты СОД - загадка загадочная...
Это не говоря уже о сути данного Закона...
Присоединяюсь к мнению г-на Амфитеатрова: Закон противоречит многим правовым актам Украины, включая Конституцию Украины... По хорошему, нужно обращаться в суд для отмены данного Закона... Но, если не ошибаюсь, в нашем "феноменально правовом" государстве суд, который имеет такие полномочия, уже лет 5, как не функционирует...
В общем, ПОПАЛИ мы конкретно...
ключик для відгадки виявився прост -ціна 9000₴ за сертифіка
Як я зрозумів не за сертифікат, а за підвищення по кожному пункту. Стара блядь яцннка Ванькіна з асбоу не заспокоїться поки не монополізує оцінку у мене їй сюрприз з фронту.За моїми даними ванькіна помре від природних причин, а закон відхилять, бо експертна комісія від цього охуєла і дала висновок про абсолютну корупційність.
ключик для відгадки виявився прост -ціна 9000₴ за сертифіка
Як я зрозумів не за сертифікат, а за підвищення по кожному пункту. Стара блядь яцннка Ванькіна з асбоу не заспокоїться поки не монополізує оцінку у мене їй сюрприз з фронту.За моїми даними ванькіна помре від природних причин, а закон відхилять, бо експертна комісія від цього охуєла і дала висновок про абсолютну корупційність.
невірно зрозумів.
Захід був присвячений обговоренню змін до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», внесених у зв’язку з прийняттям Закону України «Про адміністративну процедуру» (№ 4017-IX).
На зустрічі були присутні представники державних органів, серед яких Національний банк України, Міністерство юстиції, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, а також народні депутати та міжнародні експерти. Метою обговорення стало підвищення довіри до оцінювачів і вдосконалення регулювання їхньої діяльності.
Що саме змінилось у Законі про оцінку?
✔️ В професійній підготовці змінились напрями кваліфікаційної підготовки (тепер це «Оцінка обʼєктів нерухомого майна (нерухомості) та прав на них», «Оцінка рухомого майна», «Оцінка бізнесу, інтересів у бізнесі, фінансових інструментів та нематеріальних активів у тому числі прав на обʼєкти інтелектуальної власності»
✔️ Оплата за отримання сертифіката СОД один раз на три роки була 51 грн (1,2$) стала 9 000 грн (220$).
Gorets11
Сообщения: 961
Откуда: Харьков
Добавлено:
Пн, 03 Фев 2025 21:50
privet писал(а):
Що саме змінилось у Законі про оцінку?
[/u]
✔️ В професійній підготовці змінились напрями кваліфікаційної підготовки (тепер це «Оцінка обʼєктів нерухомого майна (нерухомості) та прав на них», «Оцінка рухомого майна», «Оцінка бізнесу, інтересів у бізнесі, фінансових інструментів та нематеріальних активів у тому числі прав на обʼєкти інтелектуальної власності»
✔️ Оплата за отримання сертифіката СОД один раз на три роки була 51 грн (1,2$) стала 9 000 грн (220$).
Забыли добавить, что с 2026 года оценщиков, имеющих подтвержденный стаж профессиональной деятельности свыше 2 лет не будет...
Интересно, как быть с рецензентами? Юридически, каждое новое ПК равносильно по юридическому статусу НОВОМУ обучению с выдачей НОВОГО КС. Т.е., старые - это, типа, работал, и молодец, но все твои "заслуги" в прошлые периоды - побоку, поскольку прошлый КС юридической силы теперь не имеет... Получается, в Украине с 01.01.2026 НИКТО не будет иметь права проводить рецензирование! Причем, даже среди сотрудников ФГИУ! Придется, видимо, расформировывать отдел рецензирования... Да, и с экспертными радами СРОшек незадача получается...
Понимаю, конечно, что законодательство у нас уже давно, еще более "вертлявое", чем девушки с пониженной социальной ответственностью... Но, все, же, смешно получается...
И еще одна проблемка нарисуется: частенько условия тендеров выписываются по конкретных исполнителей... Теперь нельзя будет вписывать в условия требование, например, о стаже практической работы даже более 2 лет... Как же теперь тендеры выигрывать?
Куда не глянь - везде сплошная засада...
privet
Сообщения: 1250
Добавлено:
Пт, 07 Фев 2025 13:35
Gorets11 писал(а):
privet писал(а):
Що саме змінилось у Законі про оцінку?
[/u]
✔️ В професійній підготовці змінились напрями кваліфікаційної підготовки (тепер це «Оцінка обʼєктів нерухомого майна (нерухомості) та прав на них», «Оцінка рухомого майна», «Оцінка бізнесу, інтересів у бізнесі, фінансових інструментів та нематеріальних активів у тому числі прав на обʼєкти інтелектуальної власності»
✔️ Оплата за отримання сертифіката СОД один раз на три роки була 51 грн (1,2$) стала 9 000 грн (220$).
Забыли добавить, что с 2026 года оценщиков, имеющих подтвержденный стаж профессиональной деятельности свыше 2 лет не будет...
Интересно, как быть с рецензентами? Юридически, каждое новое ПК равносильно по юридическому статусу НОВОМУ обучению с выдачей НОВОГО КС. Т.е., старые - это, типа, работал, и молодец, но все твои "заслуги" в прошлые периоды - побоку, поскольку прошлый КС юридической силы теперь не имеет... Получается, в Украине с 01.01.2026 НИКТО не будет иметь права проводить рецензирование! Причем, даже среди сотрудников ФГИУ! Придется, видимо, расформировывать отдел рецензирования... Да, и с экспертными радами СРОшек незадача получается...
Понимаю, конечно, что законодательство у нас уже давно, еще более "вертлявое", чем девушки с пониженной социальной ответственностью... Но, все, же, смешно получается...
И еще одна проблемка нарисуется: частенько условия тендеров выписываются по конкретных исполнителей... Теперь нельзя будет вписывать в условия требование, например, о стаже практической работы даже более 2 лет... Как же теперь тендеры выигрывать?
Куда не глянь - везде сплошная засада...
Ключові зміни:
1. Експертна рада та Екзаменаційна комісія наче не зазначені в законопроекті. Натомість з'явились:
- Кваліфікаційно - дисциплінарна комісія.
- Оціночна рада
- Апеляційний комітет
- Методичний комітет.
Членство в СРО є обов'язковим.
2. Нацстандарти відмінюються, натомість вводяться в дію МСО або стандарти Tegova. Мабуть виникатимуть суперечності
3. Банки матимуть статус суб'єкта оціночної діяльності
4. НБУ змушений погоджувати свої постанови з ФДМУ
5. Усі звіти підлягають реєстрації в Державному реєстрі звітів про оцінку та рецензій. Незареєстрований звіт є недійсним
6. КСО по оцінці бізнесу (3) видається лише тим, хто має КСО по нерухомості (1) та рухомих речей (2) (обов'язкова, але не достатня умова)
7. Щоб пройти підвищення кваліфікації раз на три роки, крім курсів, ще потрібно отримати 3 позитивних рецензії на кожний напрямок (3х3=9) на звіти від СРО
8. Хто не пройшов підвищення кваліфікації йде навчатись та складати іспити по новому кругу
9. На оцінювача може написати кляузу (скаргу) будь хто і його одразу викличе Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія для запровадження дисциплінарного провадження. Підставами для кляузи (скарги) можуть бути:
3. Підставою для притягнення оцінювача до професійної відповідальності є
вчинення ним професійного проступку.
4. Професійним проступком оцінювача є:
1) невиконання або неналежне виконання своїх професійних обов’язків;
2) недотримання обмежень щодо проведення оцінки майна, визначених цим
Законом;
3) порушення оцінювачем вимог цього Закону, Стандартів оцінки та (або)
нормативно-правових актів з оцінки майна та професійної оціночної діяльності;
4) складання звіту про оцінку, який за результатами рецензування містить
негативний висновок рецензента;
5) порушення правил Кодексу професійної етики оцінювача, затвердженого
Фондом державного майна України;
6) невиконання рішень Фонду державного майна України та (або)
Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії оцінювачів;
7) невнесення або внесення неправдивої інформації зі звіту про оцінку або
рецензії до Державного реєстру звітів про оцінку та рецензій або до єдиної бази
даних звітів про оцінку або до інших державних реєстрів;
31
8_) невиконання рішень органів саморегулівної організації оцінювачів в якій,
оцінювач є основним членом;
9) недотримання та неправдивість тверджень, задекларованих оцінювачем
в заяві оцінювача, що має міститися в звіті про оцінку;
10) порушення вимог цього Закону щодо повноти, достовірності та
своєчасності подання інформації про оцінювача для внесення до Реєстру
оцінювачів;
11) порушення обов’язків оцінювача, визначених цим Законом та (або)
нормативно-правовими актами з оцінки майна та професійної оціночної
діяльності.
10. Витрати, пов’язані з розглядом дисциплінарного провадження
компенсуються оцінювачем, щодо якого відкрито дисциплінарне провадження.
11. Членські внески до СРО встановлені не менше 1500 грн на рік з кожного члена (50% прож. мін). Членство в СРО є обов'язковим. 1500 це не повна сума. Ще 9 реценцій (3 по 3 напрямкам) по 5000 грн. Це ще 45 000 грн з кожного оцінювача.
12. СРО має налічувати не менше 800 членів (в старій редакції було 250)
13. Експертна грошова оцінка земельних ділянок заміняється на незалежну оцінку та вводиться під регуляцію ФДМУ
HUGO
Возраст: 46
Сообщения: 1260
Добавлено:
Сб, 08 Фев 2025 19:41
Оценщик просто вынужден будет все свои затраты и риски ввести в стоимость проведения оценки. За все будет платить потребитель. Расценки резко возрастут. А в Киеве они и так не малые.
privet
Сообщения: 1250
Добавлено:
Сб, 08 Фев 2025 21:28
HUGO писал(а):
....Расценки резко возрастут. А в Киеве они и так не малые.
що не скажеш про Запоріжжя
Gorets11
Сообщения: 961
Откуда: Харьков
Добавлено:
Сб, 08 Фев 2025 21:46
privet писал(а):
Ключові зміни:
1. Експертна рада та Екзаменаційна комісія наче не зазначені в законопроекті. Натомість з'явились:
- Кваліфікаційно - дисциплінарна комісія.
- Оціночна рада
- Апеляційний комітет
- Методичний комітет.
Членство в СРО є обов'язковим.
Переводим на общедоступный язык: количественный состав чиновников, которых должны будут кормить оценщики, увеличивается.
privet писал(а):
2. Нацстандарти відмінюються, натомість вводяться в дію МСО або стандарти Tegova. Мабуть виникатимуть суперечності
И вопрос о том, что 20 лет фондовские чиновники не выполняли свои прямые обязанности, прописанные в действующем Законе, даже поднимать будет бессмысленно...
При этом, какое отношение Стандарты имеют к Закону, думаю, известно только тем, кто обкурился до посинения... По действующему законодательству Стандарты вводятся в действие Постановой Кабмина, а разрабатывать их - святая и одна из немногих функций работников Фонда... Действующий Закон никак не препятствует фондовским чиновникам разрабюатывать и передавать на утверждение в Кабмин стандарты... Но, полчему-то, они этого не делают, а предпочитают прописать в Законе МСО, чтобы ничего и дальше не делать... А ведь, если бы прошедшие 20 лет в Фонде РАБОТАЛ, хоть кто-нибудь, глядишь, были бы у нас уже давно нормальные стандарты, соответствующие МСО...
privet писал(а):
[3. Банки матимуть статус суб'єкта оціночної діяльності
А мне нравится эта идея! В каждом банке работает несколько тысяч человек... Начиная от Боссов и заканчивая уборщицами... Как я понимаю, по Законопроекту предполагается, что все они автоматом становятся оценщиками... Красиво! Хоть и глупо...
Только одно не понятно: а какие проблемы у банков с получением СОД в обычном порядке? Разве это проблема?
Хотяя... Наверное, понимаю, почему нужно: не так давно мне довелось поприсутствовать на экзаменах... Было довольно удивительно: ВСЕ экзаменуемые, которые на вопрос "Вы где работаете?", отвечали: "В банке", в ответах несли такую чушь., которую ни на один глобус не натянешь.. Из тех, кто попался мне на глаза, не сдал ни один... Мне даже стало жалко в каком-то смысле экзаменаторов: я представил, что подобный бред им приходится выслушивать постоянно... Непросто им...
privet писал(а):
5. Усі звіти підлягають реєстрації в Державному реєстрі звітів про оцінку та рецензій. Незареєстрований звіт є недійсним
Ну, да... Это то, из-за чего нужно принимать новый Закон... А кто-нибудь мне объяснит: ЗАЧЕМ эта норма нужна? Неужели только для того, "штоб було"? Какую полезныю функцию данное действие может нести? Может, кто-то сможет объяснить?
privet писал(а):
9. На оцінювача може написати кляузу (скаргу) будь хто і його одразу викличе Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія для запровадження дисциплінарного провадження.
Вот, интересно: обязанностей у оценщика с каждым годом появляется все больше и больше... А прав как не было ни когда, так и нет. Что за проблема прописать право на получение информации из реестров, работа с которыми для оценщиков важна? Куча народу, кому, например, доступ в реестр прав собственности нафиг не нужен, такой доступ имеют, а оценщики - не имеют... Или реестр строительной деятельности... Разве это проблема предоставить возможность оценщикам этим реестром пользоваться? Он же не секретный! Но нет, оценщики должны пользоваться теми копиями документов, которые смогут "стрясти" с заказчика...
Никаких прав не имеем, а обязанности нам рисуют все, кому не лень...
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме