Невозможны операции с недвижимостью, регистрираця браков и кредитов
В Украине сейчас из-за технических проблем временно прекращен доступ к государственным реестрам.
Об этом сообщает пресс-служба Министерства юстиции Украины.
"В связи с техническими проблемами, которые возникли во время ведения единых и государственных реестров информационной сети Министерства юстиции Украины, которое осуществляется Государственным предприятием "Информационный центр Министерства юстиции Украины", доступ к указанным реестрам будет временно невозможным", - говорится в сообщении.
Специалисты Госинформюста принимают меры для возобновления работы реестров.
В ведении ГП "Информационный центр Министерства юстиции Украины" находятся 18 реестров: Реестр методик проведения судебных экспертиз; Единый реестр специальных бланков нотариальных документов; Единый реестр общественных формирований; Реестр общественных объединений; Единый реестр нотариусов; Государственный реестр аттестованных судебных экспертов; Единый государственный реестр нормативно-правовых актов; Единый государственный реестр исполнительных производств; Государственный реестр обременений движимого имущества; Наследственный реестр; Реестр специальных бланков документов информационной системы Министерства юстиции Украины; Единый реестр доверенностей; Государственный реестр печатных средств массовой информации и информационных агентств как субъектов информационной деятельности; Государственный реестр актов гражданского состояния граждан; Государственный реестр баз персональных данных; Единый реестр предприятий, относительно которых возбуждено производство по делу о банкротстве; Государственный реестр прав на недвижимое имущество; Единый государственный реестр лиц, совершивших коррупционные правонарушения.
Как отмечает агентство "РБК-Украина", из-за прекращения доступа к этим реестрам прекращаются любые операции с недвижимостью, невозможно зарегистрировать браки, смерти или разводы, банки не могут официально зарегистрировать кредиты, останавливается работа нотариусов и исполнительной службы и т.д.
В Україні був закритий доступ до Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції. Про це у вівторок, 1 жовтня, повідомляє прес-служба Мін'юсту. «У зв'язку з технічними проблемами, що виникли при веденні Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України, доступ до вказаних реєстрів буде тимчасово неможливий», – сказано в повідомленні Мін'юсту. У Мін'юсті повідомили, що зараз фахівці Держінформюсту ведуть роботи з відновлення роботи Єдиних та Державних реєстрів і попросили вибачення за тимчасові незручності. Ведення реєстрів здійснює Державне підприємство «Інформаційний центр Міністерства юстиції України». У віданні ДП знаходяться наступні реєстри: Реєстр методик проведення судових експертиз; Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів; Єдиний реєстр громадських формувань; Реєстр громадських об'єднань; Єдиний реєстр нотаріусів; Державного реєстру атестованих судових експертів; Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів; Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень; Державний реєстр обтяжень рухомого майна; Спадковий реєстр; Реєстр спеціальних бланків документів інформаційної системи Міністерства юстиції України; Єдиний реєстр довіреностей; Державний реєстр друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності; Державний реєстр актів цивільного стану громадян; Державний реєстр баз персональних даних; Єдиний реєстр підприємств , щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; Державний реєстр прав на нерухоме майно; Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; Відповідно, через припинення доступу до цих реєстрів припиняються будь-які операції з нерухомістю, неможливо зареєструвати шлюби, смерті або розлучення, банки не можуть офіційно зареєструвати кредити, зупиняється робота нотаріусів та виконавчої служби і т.д. І невеличкий додаток : Держава сплачує сотні мільйонів гривень роялті двом приватним фірмам за програмне забезпечення для 16 (!) держреєстрів Навколо Міністерства юстиції розгорівся гучний скандал. Інформація про те, що підконтрольне йому підприємство сплачує за використання програмного забезпечення сотні мільйонів гривень роялті, тоді як закупівля такого обладнання коштувала б у десятки разів дешевше, випливла нещодавно. В інтернеті з'явилася відповідна доповідна записка Сергія Тігіпка Миколі Азарову. Віце-прем'єр звернув увагу голови уряду на витікання мільйонів коштів платників податків в офшорні зони через діяльність підпорядкованого міністерству „Держінформ'юсту”. Записка містить посилання на дані Головного контрольно-ревізійного управління, яке проводило перевірку на доручення ще попереднього уряду. ГоловКРУ дійшло висновку, що 16 реєстрів, які експлуатувалися Мін'юстом, не є державною власністю. Натомість право використовувати таке програмне забезпечення впродовж лише певного часу було придбане у комерційних фірм ТОВ „Арт-мастер” і ТОВ „3-Т”. І використання це коштує дуже недешево. Так, за 2007 рік держава „викинула” на сплату роялті 85,1 мільйона гривень, за 2008-й — 91,7 млн., за п'ять місяців 2009-го — 28,4 млн. Тобто за весь період, який перевіряли ревізори, держава сплатила приватникам 205,2 мільйона гривень! З них ТОВ „Арт-мастер” отримало 126,2 мільйона гривень, ТОВ „3-Т” — трохи менше, 79 мільйонів. А якби держава не „орендувала” те програмне забезпечення, натомість одноразово придбала його назавжди? У ГоловКРУ вказують, що вартість програмного забезпечення одного реєстру становить 1—1,5 мільйона гривень. Тобто всі 16 реєстрів обійшлися б лише від 16 до 24 мільйонів! Цікаво, що „3-Т” та „Арт-мастер” мають багато спільного. Наприклад, всі вони містяться за однією адресою в Києві — на вулиці Сурикова, 3-А. Журналістам вдалося з'ясувати, що одним із співзасновників фірми „3-Т” є Богдан Олегович Гребенюк. Саме це прізвище об'єднує „3-Т” з іншою фірмою — „Арт-мастер”. Серед засновників другої значиться Олег Леонідович Гребенюк. Очевидно, батько співзасновника „3-Т”. Також Богдан Олегович Гребенюк числився керівником такого собі ТОВ „Стар-індустрія”. Цю фірму свого часу заснував... нинішній депутат від Партії регіонів Василь Гуреєв, який у часи президента Кучми обіймав посади міністра економіки та міністра промполітики. І що чи не найцікавіше: „чарівна” схема успішно працювала майже десять років, переживши не одного міністра юстиції. Саме тому „Експрес” попросив роз'яснити ситуацію Романа Зварича, який за цей час двічі встиг побувати шефом цього відомства. Міністр „голову зламає” — „Держінформ'юст” прямо підпорядковується Міністерству юстиції? — Саме так. — Ви знали про те, що там діється, коли були міністром? — Мушу зізнатись, що коли я перший раз обіймав цю посаду, то мало уваги приділяв цьому державному підприємству. Зокрема, й тому, що посилався на рекомендації від свого попередника Олександра Лавриновича (він, до речі, тепер знову міністр): мовляв, там усе нормально. Натомість після другого призначення у серпні 2006 року мене дуже зацікавило, що це за роялті, чим займається підприємство, куди йдуть гроші. — І що з того вийшло? — Коли я почав робити певні ходи в цьому напрямку, до прикладу, намагався перевести підприємство на казначейське обслуговування, консолідуючи всі його банківські рахунки, то відповіддю був повний саботаж із підприємства. Я також почав цікавитися захищеністю комп'ютерних систем, на основі яких створені ці реєстри. Однак директор цього підприємства Віталій Добжанський тільки „відмахувався” від мене. Зрозуміло, що наслідком стало моє звернення до Держкомітету спецзв'язку з проханням провести перевірку цього підприємства. Пан Добжанський їхніх представників не впустив ні на поріг, ні за поріг — всупереч закону. — Як діяли далі? — Я двічі ініціював перевірки міністерського, тобто відомчого КРУ. Вони мені дали зрозуміти, що там є доволі серйозні порушення. Дуже сумнівні, зокрема, господарська діяльність і фінансові справи. Що дало мені підстави у 2006 році звернутися уже до ГоловКРУ. Звідти отримав листа, що вони не можуть провести перевірки цього підприємства найближчим часом, мусимо зачекати орієнтовно два з половиною місяці. На жаль, я не діждався початку перевірки, оскільки мусив піти у відставку через прихід нового уряду. — А який ваш висновок про цю справу? — Там справді є серйозні проблеми. Я не міг зрозуміти, чому це підприємство, до прикладу, має контракт із такою фірмою, як „Ліга”, а та має монополістський статус щодо оприлюднення нормативно-правових актів. Чого ми не могли цього робити прямо з міністерства? Не міг зрозуміти, звідки ці роялті. Я також цікавився у фахівців, скільки коштуватиме закупівля програмного забезпечення. Тоді мені сказали, що 10 мільйонів гривень. Як бачите, це не такі великі гроші, які платить міністерство щороку. Проте, хоча я й домагався, доступу до самого програмного забезпечення не дістав. Я ж хотів встановити, яким чином воно зорганізоване. Бо, крім вищевказаного, мене цікавило, наскільки захищена сама система від хакерських атак й інших зовнішніх втручань. Адже в цих реєстрах зберігається цінна інформація. Візьміть хоч би реєстр із нерухомості, це ж золото, якби хтось до нього дістався! — І як же захищені наші секрети? — Я дістав відповіді від Державного комітету спеціального зв'язку, що це підприємство... не має відповідних дозволів на встановлення захищених програмних систем! „Директор погрожував знищити реєстри” — Але як це взагалі можливо, щоб директор підпорядкованого підприємства так „футболив” свого міністра у всіх питаннях? — Отож-бо й воно! Я ставив питання про звільнення директора. Бо як ще боротися з таким нахабством?! Та просто так цього не може домогтися навіть міністр, доводиться робити певні формальні кроки, щоб знайти підстави. Просячи КРУ провести перевірки, я саме намагався їх знайти. Та, коли почав реалізовувати свій намір, до мене почали доходити чутки, що в такому випадку директор “знищить усі реєстри або візьме їх зі собою”. — Якщо він так вільно поводився, то, значить, мав великі „плечі” нагорі? — Друзі в нього є. Мені навіть дещо пропонували, щоб я його не звільняв. Я не можу назвати їхні прізвища, бо, оскільки розмови велися тет-а-тет, у суді було б важко довести цей факт. Друзі впливові, бо, попри зміну влад, Добжанський досі працює керівником „Держінформ'юсту”. Коли я прийшов у 2005 році, він уже там сидів і досі сидить. — Яка ймовірність того, що тепер, після скандалу, ліквідують ці схеми? — Це можливо зробити лише після того, як у „Держінформ'юсті” зміниться керівник. З одного боку, якщо є висновок КРУ, підстави для звільнення теперішнього готові. Проте мене дивує озвучена позиція міністра Лавриновича про те, що треба припинити ті перевірки КРУ, бо вони... шкодять іміджу цього підприємства. Тому, зважаючи на це, шансів на оперативну ліквідацію цих схем, можна сказати, немає. Ірина КОВАЛЕНКО „Експрес” № 128 (5475) 18 — 25 листопада 2010 року
Внизу еще можно подписать как анонс: "Ищите данные реестра на всех раскладках "Петровки".
_________________ Один раз сделаешь не подумав, сто раз подумав-не переделаешь
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Ср, 02 Окт 2013 11:39
А до сих пор не работают? Наш знакомый нотариус говорит, что заработают в понедельник только. Это что, правда, что ли?!
Nadin
Сообщения: 350
Добавлено:
Ср, 02 Окт 2013 12:12
zanoza писал(а):
А до сих пор не работают? Наш знакомый нотариус говорит, что заработают в понедельник только. Это что, правда, что ли?!
я звонила нотариусу, сказали что если сегодня не заработает то ещё неделю точно работать не будет. Держава Україна
Доцик
Возраст: 44
Сообщения: 208
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 08:52
Колектив Держінформюсту заявляє про рейдерське захоплення підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції.
Про це йдеться у відкритому зверненні колективу, надісланому Українській правді.
"Від імені трудового колективу Держінформюсту офіційно повідомляю Вас, що відбулася не просто хакерська атака, а рейдерське захоплення державних реєстрів - тобто, усієї конфіденційної інформації про громадян України, невідомими особами", - йдеться у зверненні.
"23 вересня 2013 року був призначений новий керівник Держінформюсту Богданов Л.В.
У перший же день роботи новий директор дав вказівку про копіювання всієї інформації баз даних, яке здійснювалося сторонніми людьми, що не є працівниками нашого підприємства", - наголошується у документі.
"Під час копіювання інформації, ці приведені Богдановим Л.В. "хакери" зламали програмне забезпечення одного з серверів, чим і спричинили повну зупинку роботи усіх реєстрів", - сказано в повідомленні.
"Хочемо зауважити, що зміни керівництва відбулася дивним чином, що нагадувало силовий захват (невідомі люди зі зброєю, агресивна поведінка по відношенню до працівників, блокування приміщень). Можливо, поясненням таких зухвалих, але непрофесійних дій може бути те, що у якості керівника служби безпеки Богданов привів на підприємство відомого рейдера, який спеціалізується на захопленні квартир громадян та злочинах у сфері нерухомості – Малєту Сергія Вікторовича", - зазначається у зверненні
"Щиро сподіваюся на те, що нас почують і керівництво держави прийме міри, щоб навести порядок і не допустити крадіжки даних з реєстрів",- зазначив заступник гендиректора Вадим Хоруженко.
Добавлено спустя 35 секунд:
Як уточнив Хоруженко у коментарі "Українській правді", Держпідприємство є реєстратором 18 держреєстрів.
"В першу чергу це реєстр прав власності на нерухомість, де реєструються права на об’єкти нерухомості громадян, юридичних осіб. Тут міститься інформація про арешти, заборони, здійснюються перевірки наявності і відсутності арештів і заборон. Це реєстр виконавчих проваджень. Реєстр, в якому фіксується інформація про вчинені нотаріальні дії – довіреності, наприклад. Реєстрація шлюбів, народжень, смертей. Багато реєстрів, в втому числі і ті, які використовуються банками при наданні кредитів", - повідомив Хоруженко.
На питання, хто може стояти за таким захопленням, він повідомив, що підприємству з липня 2013 року не перераховуються кошти, передбачені на його фінансування.
"Ці кошти хтось, мабуть, захотів прибрати до своїх рук. В бюджеті кошти наявні для фінансування, але підприємству вони не перераховуються", - зазначив Хоруженко.
http://www.pravda.com.ua/news/2013/10/3/6999185/
_________________ Роби, що повинен і будь що буде!!!
Marina_M
Возраст: 45
Сообщения: 3344
Откуда: небольшой город Монголии
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 08:57
как мило...своих жрут
_________________ Ничто не происходит без достаточного основания. Михаил Васильевич Ломоносов
Доцик
Возраст: 44
Сообщения: 208
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 09:13
Було БТІ були нюанси але всі привикли можна було працювати
Появились реєстрація в юстиції були нюанси але вже всі привикли можна вже було працювати
Таке враження що хочуть в когось щось віджати але ніяк неможуть правильно підійти до тієї справи
_________________ Роби, що повинен і будь що буде!!!
Вячеслав
Сообщения: 730
Откуда: Харьков
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 10:14
Как можно было реестр с персональными данными, с вещами, которые прямо обеспечивают конституционные права граждан передать изначально предприятию????
Любое предприятие может ликвидироваться, подвергаться рейдерству и тд.
Кроме того, деньги за регистрацию шли по карманам. Целью любого предприятия является - получение прибыли, а не обеспечение конституционных прав граждан.
Все деньги, полученные этим предприятием могли быть в бюджете, а госреестр под защитой государства.
Юрий Андрусенко
Сообщения: 912
Откуда: Херсон
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 10:52
Мило, что "видкрытый лыст" коллектива появился только сейчас. С 23.09 реестр сливали?! Никто не обязан исполнять заведомо незаконный приказ или распоряжение - см.Конституцию. О чем думали раньше сотрудники Госинформюста? Я думаю - о том же, о чем думает сейчас Фонд. А потом будут письма писать - ай, как же так, нас использовали. Мрак.
Юта
Сообщения: 1692
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 11:17
Цитата:
8 лет назад было создано государственное предприятие "Информцентр", чьей задачей было разработать программное обеспечение для электронной системы госреестров.
Главой "Информцентра" стал Виталий Добжанский. Авторские права на обеспечение получили две частные структуры - ООО "Арт-мастер" и ООО "С-Т".
Эти компании ежемесячно получали от "Информцентра" плату за доступ к программам. За год общая сумма полученных ими денег составляла до 90 млн грн.
Эти компании ежемесячно получали от "Информцентра" плату за доступ к программам. За год общая сумма полученных ими денег составляла до 90 млн грн.
Насправді ці гроші це ніщо порівняно з "вартістю" інформації яка нічим не захищена з нашими судами хтось може стати бездомним, беззаводним і безземельним.
_________________ Роби, що повинен і будь що буде!!!
Вячеслав
Сообщения: 730
Откуда: Харьков
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:02
Из 18 реестров на данный момент открыли реестр доверенностей и реестр бланков.
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:24
Юта писал(а):
Цитата:
8 лет назад было создано государственное предприятие "Информцентр", чьей задачей было разработать программное обеспечение для электронной системы госреестров.
Главой "Информцентра" стал Виталий Добжанский. Авторские права на обеспечение получили две частные структуры - ООО "Арт-мастер" и ООО "С-Т".
Эти компании ежемесячно получали от "Информцентра" плату за доступ к программам. За год общая сумма полученных ими денег составляла до 90 млн грн.
О роялти держателям гос. реестров "Украинская правда" писала еще в 2010 г. Но государству наверное так выгодно.
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Юта
Сообщения: 1692
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:31
Сергей_К писал(а):
Но государству наверное так выгодно
Скорее тем, КТО привык считать себя государством
Gorets33 Гость
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:38
Доцик писал(а):
"23 вересня 2013 року був призначений новий керівник Держінформюсту Богданов Л.В.
У перший же день роботи новий директор дав вказівку про копіювання всієї інформації баз даних, яке здійснювалося сторонніми людьми, що не є працівниками нашого підприємства", - наголошується у документі.
"Під час копіювання інформації, ці приведені Богдановим Л.В. "хакери" зламали програмне забезпечення одного з серверів, чим і спричинили повну зупинку роботи усіх реєстрів", - сказано в повідомленні.
А вот интересно взглянуть на ситуацию исключительно с логической стороны...
Получается, что приходит НОВЫЙ директор, который, как он считает, поработает на этом "хлебном" месте не один год, и этот директор начинает взламывать программное обеспечение, несмотря на то, что у него, как у директора, должны быть все ключи доступа, сливает себе информацию, к которой он, как директор, и так будет иметь непосредственный доступ на протяжении всего периода, сколько он будет директором... С точки зрения логики - такое поведение вновь назначенного директора выглядит весьма идиотским! Тем более, что если уж ему так нужна была информация, он вполне мог подождать пару-тройку месяцев, когда он же сам уволит старый состав системных администраторов и поставит на их место новых, своих, которые ему скопируют базу "без шума и пыли", без "хакерских" методов...
Второй вариант. Если уж кто-то и копировал базу, то, исходя из логики, это мог быть только бывший директор, которого отстранили неожиданно для него. Вот у него есть серьезный аргумент копировать базу, поскольку он теряет к ней непосредственный доступ. А если часть кодов доступа новый директор уже успел поменять - тогда нет другого выхода, как только взламывать...
Что касается самого "обращения"... Как-то очень слабо верится в то, что "мальчики - девочки", выполняющие функции "дятлов - регистраторов" будут по своей инициативе вмешиваться в борьбу между директорами... Тут больше собственная задница важна: нужно усидеть на месте, а, значит, лучше "не высовываться"... Скорее всего, данное обращение написано самим бывшим директором и его непосредственными помощниками, которые однозначно будут вынуждены уйти вместе с ним... Остальным сотрудникам - глубоко фиолетово, от кого им получать приказы и втыки...
Исходя из этих чисто логических рассуждений, следует, что копированием данных и взломом системы занимается именно та команда, которую пытаются поменять и им очень не хочется уходить с такого приятного, насиженного места...
Доцик
Возраст: 44
Сообщения: 208
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:49
все стає потроху явним
Зупинка в роботі державних реєстрів спричинена конфліктом між новим та старим керівництвом Держінформюсту та Міністрерства юстиції.
Таку думку висловила єксперт та юрист Тетяна Монтян в коментарі "Українській правді".
За її словами проблеми виникли через те, що новий міністр юстиції Олена Лукаш змінила старого керівника Держінформюсту Віталія Добжанського.
"Добжанський разом з Лавриновичем вкрали 95% коштів, виділених на реєстр. Вони перекинули всі права на приватних осіб, які тепер отримують роялті. А тут прийшла Лукаш. І привела Богданова (новий керівник – ред.), який такий самий шахрай", - каже Монтян.
"Але річ у тім, що Добжанський разом з Лавриновичем почали вимагати, що от, компенсуйте нам бабло, бо інакше ви – рейдери. Їм пояснили, що Лавринович більше ніхто. І Добжанський просто завалив реєстр, узяв усе, що накрав і втік в Ізраїль ", - розповіла експерт.
За словами Монтян, головним питанням зараз залишаєть роль президента Віктора Януковича у всій цій історії.
"Єдине питання, на яке поки що ніхто не знає відповіді, яку роль у всьому цьому грає президент? Чи давав він добро Лукаш на зміну людини Лавриновича на свою, і що йому тепер казатиме Лавринович?", - сказала вона.
В Україні уже кілька днів не працюють усі електронні державні реєстри.
Добавлено спустя 4 минуты 8 секунд:
В нормальній державі таким би вже занялись спецслужби і комусь відірвали яйкі, а в нас неособливо когось це дивує.
_________________ Роби, що повинен і будь що буде!!!
Gorets33 Гость
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 13:02
Доцик писал(а):
В нормальній державі таким би вже занялись спецслужби і комусь відірвали яйкі, а в нас неособливо когось це дивує.
Нет, в нормальной стране никто не отдавал бы в частную компанию данные обо всем имуществе страны... И вопрос даже не в деньгах! Реестр всего имущества государства (включая, кстати, государственное) - это вопрос национальной безопасности этого государства... А "нормальные" страны вопрос собственной безопасности ставят превыше любых денег. Это у нас деньги решают АБСОЛЮТНО все. Именно поэтому мы и не можем назвать себя "нормальной" страной.
Вячеслав
Сообщения: 730
Откуда: Харьков
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 15:38
Сергей_К писал(а):
Юта писал(а):
Цитата:
8 лет назад было создано государственное предприятие "Информцентр", чьей задачей было разработать программное обеспечение для электронной системы госреестров.
Главой "Информцентра" стал Виталий Добжанский. Авторские права на обеспечение получили две частные структуры - ООО "Арт-мастер" и ООО "С-Т".
Эти компании ежемесячно получали от "Информцентра" плату за доступ к программам. За год общая сумма полученных ими денег составляла до 90 млн грн.
О роялти держателям гос. реестров "Украинская правда" писала еще в 2010 г. Но государству наверное так выгодно.
Кошмар. Одну из основ конституционных прав граждан - право собственности на недвижимость - держит предприятие, главной задачей которого - получение прибыли, а не обеспечение защиты прав собственности граждан, а роялти у коммерческих структур. Ужас.
Добавлено спустя 2 минуты 20 секунд:
Пишут, что скопировали и украли всю базу. Люди в легкой панике.
Но когда заработает реестр оценок, информация о желающих продать будет появляться до сделки (в виде оценок), реестр не защишен, и при таком кол-ве лиц, имеющих официальный доступ, не проблема вытаскивать информацию каждый день и на любой вкус.
Gorets33 Гость
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 16:09
Вячеслав писал(а):
Пишут, что скопировали и украли всю базу. Люди в легкой панике.
А чего паниковать-то? Этот реестр уже давно в частных руках. Значит,кому эта инфа нужна была - уже давно ее купили. То, что владельцев данной базы стало на одного больше, не повод для паники...
dejur
Сообщения: 110
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 16:56
питання в тому чи можна довіряти даним реєстрів після втручання третіх осіб. Хоча п Лукаш заявляє що все ОК.
Gorets33 Гость
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 18:28
dejur писал(а):
питання в тому чи можна довіряти даним реєстрів після втручання третіх осіб. Хоча п Лукаш заявляє що все ОК.
А разве есть варианты "доверять" / "не доверять"?
А Лукаш - она Министр Юстиции. У нее должость такая, что она на любой вопрос должна отвечать: "Все ОК". Также, как, например, Министр МЧС всегда должен отвечать "Ужас: там горит, там рушится, там взрывается... Но мы ситуацию контролируем!"
Вячеслав
Сообщения: 730
Откуда: Харьков
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 20:35
dejur писал(а):
питання в тому чи можна довіряти даним реєстрів після втручання третіх осіб. Хоча п Лукаш заявляє що все ОК.
могут сказать: нужно всем срочно нести свои документы и вносить в реестр (на всякий случай)
Gorets33 Гость
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 20:59
Вячеслав писал(а):
могут сказать: нужно всем срочно нести свои документы и вносить в реестр (на всякий случай)
Чтоб доказать, что они скачали себе не всё?
На самом деле, все как раз наоборот: если Вашей квартиры в реестре нет - значит у Вас ее не смогут забрать двумя кликами мышки...
_________________ "...чтобы побеждало зло, достаточно добрым людям ничего не делать". 100% - все зависит от нас, от нашей позиции и отношения к происходящему.
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пн, 07 Окт 2013 12:37
СИМа писал(а):
http://minfin.com.ua/2013/10/07/818733/
Стесняюсь спросить:"А как там ЗУ "О защите п.данных? поживает"
Вообще не понимаю, нафига его придумали и внедрили. Как не работал, так и не работает. Эльдорадо мне вон шлет смс-ки - откуда у них мой номер? я в жизни там ничего не покупала...
СИМа
Сообщения: 3604
Добавлено:
Пн, 07 Окт 2013 12:44
А мне приват наяривает, что кто-то брал кредит и оставил мой номер телефона , так звонят и ночью... С этим банком отношений никаких у членов моей семьи нет
_________________ "...чтобы побеждало зло, достаточно добрым людям ничего не делать". 100% - все зависит от нас, от нашей позиции и отношения к происходящему.
Sova
Сообщения: 1782
Откуда: г.Донецк
Добавлено:
Пн, 07 Окт 2013 22:58
Цитата:
По мнению издания «Лiга.net», все события вокруг блокировки госреестров вызваны давним желанием руководства Минюста отстранить от работы с ними обслуживающие базы данных частные компании.
Издание привело докладную записку Главного контрольно-ревизионного управления Украины, согласно которой с 2007 г. по 2009 г. государство в лице Госинформюста выплатило «Арт-Мастеру» и аффилированной с ней компании «3-Т» 205,2 млн гривен или около 800 млн руб. (по курсу на момент публикации этого материала).
При этом, как указано в записке, «по подсчетам экспертов ГлавКРУ, стоимость программного обеспечения одного реестра составляет всего 1-1,5 млн гривен, а стоимость всей автоматизированной системы Госинформюста - 16-24 млн гривен (для 16 реестров, действующих на тот момент - прим. CNews)». Этот документ был направлен в адрес премьер-министра Украины Николая Азарова еще в августе 2010 г.
Вероятно, отстранение «Арт-Мастера» от работ с госреестрами новому руководству Госинформюста удастся. К концу дня 4 октября 2013 г. глава Государственной регистрационной службы Украины Дмитрий Ворона напрямую обвинил разработчиков клиентских программ в преднамеренной смене маршрутизации к базам данных и заявил, что ПО всех государственных реестров Минюста будет заменено, причем права на новое ПО будет на 100% принадлежать государству.
_________________ Я проголосую за кандидата в президенты Украины, который в своей программе гарантирует люстрацию в судебной системе, правоохранительных органах и органах прокуратуры.
РОЗРОБНИКИ РЕЄСТРІВ УМИСНО ВІДІЙШЛИ ВІД ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ – РОЗСЛІДУВАННЯ ТРИВАЄ
15.10.2013
Станом на 15 жовтня 2013 року Головним слідчим управлінням МВС України розслідується кримінальне провадження, за фактом зловживання службовим становищем службовими особами ДП «Інформаційний центр», що спричинило тяжкі наслідки, за фактом розтрати майна та несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин та комп'ютерних мереж ДП «Інформаційний центр», за ознаками злочинів, передбачених ч.2 ст. 364, ч. 5 ст. 191 та ч. 2 ст. 361 КК України.
Досудовим слідством установлено, що колишні службові особи вказаного державного підприємства за попередньою змовою з службовими особами TOB «Арт-мастер» та TOB «3-Т» розробили схему розкрадання державних коштів, яка полягала в заволодінні коштами, що надходили на рахунки ДП «Інформаційний центр» за користування послугами Державних та Єдиних реєстрів у період з 2000 по 2013 роки. В подальшому ці кошти під виглядом сплати роялті перераховувались на рахунки приватних підприємств (TOB «Арт-мастер» та TOB «3-Т») та привласнювались. Загальна сума сплачених коштів становить понад 400 млн. дол. США.
Крім того, з метою приховування розкрадання, 01.09.2013 по 01.10.2013 певні особи здійснили несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин та комп'ютерних мереж ДП «Інформаційний центр», внаслідок чого 01.10.2013 відбулося блокування інформації та порушення встановленого порядку її маршрутизації, що призвело до припинення функціонування 12 Державних та Єдиних реєстрів.
08.10.2013 року у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України винесено повідомлення про підозру двом особам, які мали відношення до державного підприємства.
У зв'язку з їх ухиленням від слідства, 08.10.2013 їх оголошено в розшук. 11.10.2013 Печерським районним судом м. Києва винесено ухвали про їх затримання та доставку до суду.
Крім того вживаються заходи по встановленню майна підозрюваних, з метою накладення арешту.
11 жовтня 2013 року у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України винесено повідомлення про підозру двом співробітникам бухгалтерської служби державного підприємства.
14 жовтня 2013 року в ухиленні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України винесено повідомлення про підозру службовій особі TOB «Арт-мастер».
14.10.2013 накладено арешти на 19 розрахункових рахунки TOB «Арт-мастер» та TOB «3-Т» у банківських установах.
В даний час призначено експертизу, яка визначить вартість наданих послуг щодо користування державними реєстрами та суму шкоди, яка була заподіяна внаслідок необґрунтованого завищення ціни наданих послуг. Найближчим часом будуть проведені слідчі дії щодо осіб, які причетні або сприяли вказаному розкраданню.
Одночасно триває вивчення обставин блокування реєстрів, виявлення механізмів, які сприяли цьому. Зазначене перш за все стосується встановлення під час моніторингу наявності так званих «серверів ліцензування».
Створення цих «серверів ліцензування» в серверних приміщеннях ДП «Інформаційний центр» не було передбачено технічним завданням на створення реєстрів. Це встановлено спільною комісією із числа представників ДП «Інформаційний центр», Служби безпеки України і Держспецз`вязку України.
Вказане свідчить про те, що компанії розробники програмного забезпечення за змовою із службовими особами ДП «Інформаційний центр» розробили спеціальне програмне забезпечення, додатково інтегрувавши його до комп’ютерної програми, яка забезпечує роботу реєстрів. Механізм блокування реєстрів у спрощеному вигляді полягав у наступному:
- користувачі реєстрів звертались із відповідними запитами до реєстрів, проте отримати інформацію не могли – система при запиті видавала помилку;
- клієнтські програми звертаючись до головного сервера, який встановлений на території державного підприємства, направляли запит до спеціальних серверів, після чого користувач отримував помилку. За технічним завданням такого не могло бути і не повинно було бути.
В серверній кімнаті за IP-адресами, на які перенаправлялись запити, були знайдені два невідомих працюючих сервери, які не містили інвентарних номерів державного підприємства, проте були підключені до системи.
Виявлені сервери були вилучені співробітниками Служби безпеки України. За результатами проведеної експертизи попередньо встановлено, що це обладнання очевидно не було передбачене технічним завданням, встановлено розробниками самовільно, не погоджено із Держспецз`вязку України, самі сервери були зашифровані з використанням алгоритмів, які не проходили сертифікацію в Україні.
Таким чином, причиною неможливості штатної роботи програмного забезпечення реєстрів стало:
умисне включення розробниками програмного забезпечення до складу автоматизованої системи забезпечення роботи реєстрів так званих «серверів ліцензування», ще на стадії розробки програм;
навмисне встановлення розробниками несанкціонованого (прихованого) програмного забезпечення, яке направляло всі запити користувачів на вказані сервери і блокувало їх.
Працівниками ДП «Інформаційний центр» із залученням фахівців Служби безпеки України протягом декількох днів було розроблено спеціальне програмне забезпечення, яке фактично заблокувало частини програми, які змушували користувачів звертатись до так званих «серверів ліцензування». Заблокованою опинилась та частина програмного забезпечення ТОВ «Арт-Мастер», яка була встановлена самочинно і не була передбачена технічним завданням.
Окремо слід зазначити, що після блокування роботи реєстрів 1 жовтня 2013 року новим керівником ДП «Інформаційний центр» Л.Богдановим забезпечено створення безпосередньо в штаті державного підприємства підрозділу із числа фахових програмістів, які з моменту атаки на реєстри забезпечують супроводження функціонування Державного і Єдиних реєстрів.
Справа у тому, що за часів керівництва державним підприємством В.Добжанського фактичне обслуговування реєстру здійснювалось представниками ТОВ «Арт-Мастер» і ТОВ «3-Т». Монополія на обслуговування реєстрів належала приватним компаніям розробникам. ДП «Інформаційний центр» не мало спеціалістів, які б могли самостійно обслуговувати і підтримувати роботу реєстрів.
Вже 14 жовтня 2013 року в ході продовження вивчення роботи програмного забезпечення Державних реєстрів фахівцями державного підприємства виявлено прихований код в сервері додатків, який після отримання негативної команди від так званого «ліцензійного серверу» починав заповнювати пам'ять серверу, що призводило до уповільнення роботи програмного забезпечення аж до його повної зупинки. Вказаний код було своєчасно виявлено і заблоковано.
На сьогодні робота Єдиного і Державного реєстрів відновлена, спеціалістами ДП «Інформаційний центр» із залученням фахівців Служби безпеки України, Держспецз`вязку України здійснюється вивчення і тестування поточного стану реєстрів на предмет виявлення різного роду «закладок», які можуть завадити коректній роботі реєстрів.
Служба безпеки України за результатами проведеної перевірки підтвердила повноту та цілісність Єдиних та Державних реєстрів. В результаті зупинення функціонування Державних реєстрів витоку інформації з персональними даними громадян України не відбулося.
Спільними зусиллями спеціалістів ДП «Інформаційний центр», за участі фахівців СБУ, МВС України і Держспецзв'язку України були спільно узгоджені заходи щодо захисту інформації, яка міститься у реєстрах.
Moderator3 Moderator
Сообщения: 685
Добавлено:
Вт, 15 Окт 2013 21:40
Сергей барсуков писал(а):
не находите аналогии между схемы с реестрами юстиции и налоговой оценкой
_________________ Я живу на своїй, Богом даній, землі!
Mfactor
Сообщения: 1154
Добавлено:
Вт, 15 Окт 2013 22:07
Цитата:
В даний час призначено експертизу, яка визначить вартість наданих послуг щодо користування державними реєстрами та суму шкоди, яка була заподіяна внаслідок необґрунтованого завищення ціни наданих послуг.
Интересно, как это будут делать? И кто? КНИИСЭ?
Gorets33 Гость
Добавлено:
Ср, 16 Окт 2013 00:24
Mfactor писал(а):
Цитата:
В даний час призначено експертизу, яка визначить вартість наданих послуг щодо користування державними реєстрами та суму шкоди, яка була заподіяна внаслідок необґрунтованого завищення ціни наданих послуг.
Интересно, как это будут делать? И кто? КНИИСЭ?
Налоговые оценщики... Они ведь могут ценить, буквально, ВСЁ...
Рахунки розробників держреєстрів заарештовані - Лукаш
pravda.com.ua
16.10.2013
14 жовтня було накладено арешт на рахунки розробників клієнтського доступу до реєстрів Мін'юсту "Арт- майстер" і "3-Т" через підозри у втручанні в їхню роботу.
Про це заявила міністр юстиції Олена Лукаш на прес -конференції, повідомляють "Українські новини".
"14 жовтня було накладено арешт на 19 розрахункових рахунків ТОВ "Арт-мастер" та ТОВ "З-Т" в 3 банківських установах", - сказала вона.
Лукаш нагадала, що Генпрокуратура підготувала повідомлення про підозру у несанкціонованому втручанні в держреєстри.
Також, за її словами, повідомлення про підозру у розкраданні держкоштів підготовано двом бухгалтерам ДП "Інформаційний центр" Мін'юсту.
За словами Лукаш, слідчі дії ц цій справі тривають.
1 жовтня на сайті Мін'юсту з'явилося повідомлення, що доступ до єдиних і державних реєстрів інформаційної мережі міністерства буде тимчасово неможливим через технічні проблеми.
Зміна керівництва Держінформюсту призвела до призупинення роботи держреєстрів, на відновлення якої було потрібно декілька днів. Тим часом реєстри, адміністратором яких було ІРЦ, працювали без збоїв.
У четвер колектив Держінформюсту заявив про рейдерське захоплення підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції.
У "Арт-Майстрі" заявили, що міністр юстиції Олена Лукаш знала про те, що реєстри зупиняться, і можливо пішла на це свідомо.
Укрдержреєстр заявляв, що зібрано достатньо доказів проти розробників у блокуванні роботи реєстрів інформцентру Мін'юсту.
А мне понравилась фраза о том, что в реальности Арт-Мастер получал лишь 20% от той суммы, которая выплачивалась им согласно информации Лукаш... И здесь пресловутые 80/20?
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме