Размещу-ка я тут некоторые законы, на основании которых проверяющие органы действуют. так, на всякий случай.
конечно, хорошо бы, чтобы они вам никогда не пригодились.
ЗАТВЕРДЖЕНЕ постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 1993 р. N 510
ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу боротьби з економічною злочинністю
Цитата:
1. Державна служба боротьби з економічною злочинністю є складовою частиною кримінальної міліції системи МВС.
До складу Державної служби боротьби з економічною злочинністю входять Департамент державної служби боротьби з економічною злочинністю МВС, управління, відділи, відділення Державної служби боротьби з економічною злочинністю головних управлінь МВС в Автономній Республіці Крим, м. Києві та Київській області, управлінь МВС в областях, м. Севастополі та на транспорті, відділи, відділення (групи) Державної служби боротьби з економічною злочинністю міських, районних управлінь та відділів, лінійних управлінь, відділів, відділень, пунктів, підрозділів спеціальної міліції. ( Абзац другий пункту 1 в редакції Постанов КМ N 69 ( 69-2001-п ) від 31.01.2001, N 1759 ( 1759-2002-п ) від 16.11.2002 )
У складі Державної служби боротьби з економічною злочинністю можуть утворюватися спеціальні підрозділи, у тому числі міжрайонні, для боротьби з найбільш небезпечними злочинами у пріоритетних напрямах діяльності. ( Абзац третій пункту 1 в редакції Постанови КМ N 69 ( 69-2001-п ) від 31.01.2001 )
2. У своїй діяльності Державна служба боротьби з економічною злочинністю керується Конституцією ( 888-09 ) і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням, в також нормативними актами МВС.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 )
3. Головними завданнями Державної служби боротьби з економічною злочинністю є:
своєчасне припинення злочинів у галузі економіки та запобігання їм;
аналіз і прогнозування криміногенних процесів в економіці та своєчасне інформування про них органів виконавчої влади;
( Абзац третій пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 )
виявлення та припинення фактів порушення прав інтелектуальної власності; ( Абзац четвертий пункту 3 в редакції Постанови КМ N 69 ( 69-2001-п ) від 31.01.2001 )
виявлення причин і умов, які сприяють вчиненню правопорушень у галузі економіки, та вжиття заходів до їх усунення.
4. Державна служба боротьби з економічною злочинністю відповідно до покладених на неї завдань:
1) виявляє і розкриває господарські, посадові та інші злочини в галузі економіки на підприємствах, в організаціях, комерційних структурах, фінансово-кредитній та банківській системах і вживає заходів до запобігання їм;
2) здійснює оперативне обслуговування об'єктів господарювання різних форм власності;
3) аналізує стан злочинності, визначає основні напрями і тактику оперативно-службової діяльності, пов'язаної з виявленням правопорушень у державному, колективному і приватному секторах економіки;
4) проводить в установленому законом порядку перевірку матеріалів про корисливі зловживання, дізнання у кримінальних справах щодо злочинів у галузі економіки, виконує письмові доручення слідчих, прокурорів і суддів відповідно до Кримінально-процесуального кодексу ( 1001-05, 1002-05, 1003-05 );
5) забезпечує захист фінансованих Кабінетом Міністрів України програм розвитку галузей економіки України або окремих регіонів та сфери обслуговування населення від злочинних посягань; ( Підпункт 5 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 )
6) проводить в установленому порядку оперативно-розшукові заходи, у тому числі пов'язані з установленням фактів порушення прав інтелектуальної власності; ( Підпункт 6 пункту 4 в редакції Постанови КМ N 69 ( 69-2001-п ) від 31.01.2001 )
7) виявляє факти хабарництва, корупції та інших зловживань, у тому числі пов'язаних з приватизацією державної власності, та вживає заходів до запобігання їм;
виявляє осіб, які займаються підробленням грошей, чекових книжок, акцій, векселів та інших цінних паперів, а також проводить профілактичну роботу серед них;
9) готує інформаційно-аналітичні документи з питань боротьби із злочинністю у галузі економіки для органів виконавчої влади; ( Підпункт 9 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 )
10) проводить серед населення роботу щодо роз'яснення законодавства з питань відповідальності за вчинення злочинів у галузі економіки;
11) висвітлює у засобах масової інформації стан економічної злочинності.
5. Підрозділи Державної служби боротьби з економічною злочинністю користуються правами, передбаченими законами України "Про міліцію" ( 565-12 ), "Про оперативно-розшукову діяльність" ( 2135-12 ), Кримінально-процесуальним кодексом ( 1001-05, 1002-05, 1003-05 ). Зокрема, за наявності даних про порушення законодавства, що регулює фінансову, господарську та іншу підприємницьку діяльність, які тягнуть за собою кримінальну відповідальність, працівники Державної служби боротьби з економічною злочинністю мають право:
1) безперешкодно входити до приміщень підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності (крім іноземних дипломатичних представництв), до виробничих приміщень, складів, сховищ, що використовуються громадянами для заняття підприємництвом;
2) проводити за участю власника, його представників огляд виробничих, складських, торговельних, службових приміщень, транспортних засобів та інших місць зберігання майна і його використання;
3) вилучати необхідні матеріали про кредитні та фінансові операції, матеріальні цінності, кошти, а також сировину і продукцію в установленому законодавством порядку; опечатувати каси, приміщення і місця зберігання документів, грошей і товарно-матеріальних цінностей;
4) проводити контрольні закупки;
5) вимагати обов'язкового проведення перевірок, інвентаризацій та ревізій виробничої та фінансової діяльності підприємств, установ і організацій; одержувати від посадових і матеріально-відповідальних осіб відомості й пояснення про факти порушення законодавства;
6) вилучати у громадян і посадових осіб документи, що мають ознаки підроблення, а також речі, предмети і речовини, які вилучені з цивільного обігу і перебувають у громадян без спеціального дозволу, а також безгосподарне майно і в установленому порядку вирішувати питання про його подальшу належність;
7) одержувати безкоштовно від підприємств, установ, організацій і громадян інформацію, за винятком випадків, коли законом встановлений спеціальний порядок її одержання;
перевіряти у міністерствах, інших центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних фондах, на підприємствах, в установах і організаціях грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси, інші документи, що підтверджують надходження та витрачання коштів і матеріальних цінностей; ( Підпункт 8 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 )
9) проводити перевірку фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування);
10) залучати для здійснення ревізій і перевірок працівників Державної контрольно-ревізїйної служби, фахівців відповідних міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ і організацій;
( Підпункт 10 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 )
11) одержувати в установленому порядку від Національного банку та його установ, комерційних банків та інших кредитних установ необхідні відомості, копії документів, довідки про банківські операції та залишки коштів на рахунках об'єктів, що перевіряються, а від інших підприємств і організацій незалежно від форм власності - довідки і копії документів про операції та розрахунки з підприємствами, установами і організаціями.
6. Департамент державної служби боротьби з економічною злочинністю МВС підпорядковується Міністрові внутрішніх справ, а його територіальні структурні підрозділи - безпосередньо начальникам відповідних органів внутрішніх справ.
Начальник Департаменту державної служби боротьби з економічною злочинністю МВС призначається на посаду та звільняється з посади Міністром внутрішніх справ в установленому порядку. ( Абзац другий пункту 6 в редакції Постанови КМ N 1759 ( 1759-2002-п ) від 16.11.2002, із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1106 ( 1106-2003-п ) від 17.07.2003, N 1573 ( 1573-2003-п ) від 02.10.2003 )
Начальники управлінь, відділів, відділень Державної служби боротьби з економічною злочинністю головних управлінь МВС в Автономній Республіці Крим, м. Києві та Київській області, управлінь МВС в областях, м. Севастополі та на транспорті призначаються на посаду та звільняються з посади в установленому порядку за погодженням з начальником Департаменту державної служби боротьби з економічною злочинністю МВС. ( Абзац третій пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1759 ( 1759-2002-п ) від 16.11.2002 )
( Пункт 6 в редакції Постанови КМ N 69 ( 69-2001-п ) від 31.01.2001 )
7. Державна служба боротьби з економічною злочинністю здійснює свою діяльність у тісній взаємодії з іншими правоохоронними та фінансовими органами, Державною податковою адміністрацією, Державною контрольно-ревізійною службою та засобами масової інформації.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001 )
8. Гранична чисельність і фонд оплати праці працівників Державної служби боротьби з економічною злочинністю затверджується Кабінетом Міністрів України.
9. Департамент державної служби боротьби з економічною злочинністю МВС, управління, відділи, відділення Державної служби боротьби з економічною злочинністю головних управлінь МВС в Автономній Республіці Крим, м. Києві та Київській області, управлінь МВС в областях, м. Севастополі та на транспорті мають печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням. ( Пункт 9 в редакції Постанови КМ N 69 ( 69-2001-п ) від 31.01.2001, із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1759 ( 1759-2002-п ) від 16.11.2002 )
ст.11 п.24)24) вимагати від керівників підприємств, установ і організацій пояснення по фактах порушення законодавства, перевірка додержання якого віднесена до компетенції міліції, а також у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, проводити перевірки по фактах порушення законодавства, контроль за додержанням якого віднесено до компетенції міліції, вимагати проведення інвентаризацій і ревізій відповідних сфер фінансово-господарської діяльності.
Органи міліції вправі приступити до проведення перевірки суб'єктів господарської діяльності за умови наявності направлення на перевірку, яке складається за формою, встановленою Міністерством внутрішніх справ України. У направленні на перевірку зазначаються дата його видачі, назва підрозділу міліції, мета, вид, підстави, дата початку та дата закінчення перевірки, посади, звання та прізвища посадових осіб підрозділу міліції, які проводитимуть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умови наявності підпису керівника підрозділу міліції, скріпленого печаткою органу міліції;
за рішенням суду в присутності понятих та керівників підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, щодо яких проводиться перевірка, витребувати і вилучати оригінали документів, що свідчать про правопорушення, зразки сировини і продукції, а до ухвалення такого рішення суду - в присутності понятих та керівників підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, щодо яких проводиться перевірка, вивчати документи, що свідчать про правопорушення, за рахунок відповідного органу міліції робити з них копії із залишенням особам, щодо яких проводиться перевірка, опису документів, з яких виготовлено копії, опечатувати каси, склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі;
( Пункт 24 частини першої статті 11 в редакції Закону N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 )
ст.8 Права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність
Оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право:
1) опитувати осіб за їх згодою, використовувати їх добровільну допомогу;
2) проводити контрольну та оперативну закупівлю та постачання товарів, предметів та речовин, у тому числі заборонених для обігу, у фізичних та юридичних осіб незалежно від форм власності з метою виявлення та документування фактів протиправних діянь. Порядок проведення оперативної закупівлі та контрольованого постачання визначається нормативними актами Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, Служби безпеки України, погодженими з Генеральною прокуратурою України та зареєстрованими у Міністерстві юстиції України; ( Пункт 2 частини першої статті 8 в редакції Закону N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 )
3) порушувати в установленому законом порядку питання про проведення перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та осіб, які займаються підприємницькою діяльністю або іншими видами господарської діяльності індивідуально, та брати участь в їх проведенні; ( Пункт 3 частини першої статті 8 в редакції Закону N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 )
4) ознайомлюватися з документами та даними, що характеризують діяльність підприємств, установ та організацій, вивчати їх, за рахунок коштів, що виділяються на утримання підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність, виготовляти копії з таких документів, за вимогою керівників підприємств, установ та організацій - виключно на території таких підприємств, установ та організацій, а з дозволу суду - витребувати документи та дані, що характеризують діяльність підприємств, установ, організацій, а також спосіб життя окремих осіб, підозрюваних у підготовці або вчиненні злочину, джерело та розміри їх доходів, із залишенням копій таких документів та опису вилучених документів особам, в яких вони витребувані, та забезпеченням їх збереження і повернення у встановленому порядку; ( Пункт 4 частини першої статті 8 в редакції Закону N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 )
5) проводити операції по захопленню злочинців, припиненню злочинів, розвідувально-підривної діяльності спецслужб іноземних держав, організацій та окремих осіб; ( Пункт 5 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 )
6) відвідувати жилі та інші приміщення за згодою їх власників або мешканців для з'ясування обставин вчиненого або такого, що готується, злочину, а також збирати відомості про протиправну діяльність підозрюваних або осіб, щодо яких провадиться перевірка;
7) негласно виявляти та фіксувати сліди тяжкого або особливо тяжкого злочину, документи та інші предмети, що можуть бути доказами підготовки або вчинення такого злочину, чи одержувати розвідувальну інформацію, у тому числі шляхом проникнення оперативного працівника в приміщення, транспортні засоби, на земельні ділянки; ( Пункт 7 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законами N 965-IV ( 965-15 ) від 19.06.2003, N 1130-IV ( 1130-15 ) від 11.07.2003 )
здійснювати проникнення в злочинну групу негласного працівника оперативного підрозділу або особи, яка співробітничає з останнім, із збереженням в таємниці достовірних даних щодо їх особистості.
Про необхідність такого проникнення виноситься постанова, яка затверджується начальником відповідного органу;
( Пункт 8 частини першої статті 8 в редакції Закону N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 )
9) знімати інформацію з каналів зв'язку, застосовувати інші технічні засоби отримання інформації;
10) контролювати шляхом відбору за окремими ознаками телеграфно-поштові відправлення;
11) здійснювати візуальне спостереження в громадських місцях із застосуванням фото-, кіно- і відеозйомки, оптичних та радіоприладів, інших технічних засобів;
12) мати гласних і негласних штатних та позаштатних працівників; ( Пункт 12 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 )
13) встановлювати конфіденційне співробітництво з особами на засадах добровільності;
14) отримувати від юридичних та фізичних осіб безкоштовно або за винагороду інформацію про злочини, які готуються або вчинені, та загрозу безпеці суспільства і держави;
15) використовувати за згодою адміністрації службові приміщення, транспортні засоби та інше майно підприємств, установ, організацій, а так само за згодою осіб - житло, інші приміщення, транспортні засоби і майно, які їм належать;
16) створювати з метою конспірації підприємства, організації, використовувати документи, які зашифровують особу чи відомчу належність працівників, приміщень і транспортних засобів оперативних підрозділів;
17) створювати і застосовувати автоматизовані інформаційні системи;
1 застосовувати засоби фізичного впливу, спеціальні засоби та вогнепальну зброю на підставах і в порядку, встановлених законами про міліцію, Службу безпеки, Державну прикордонну службу України, державну охорону органів державної влади України та посадових осіб. ( Пункт 18 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 - набуває чинності з 01.08.2003 року )
Негласне проникнення до житла чи до іншого володіння особи, зняття інформації з каналів зв'язку, контроль за листуванням, телефонними розмовами, телеграфною та іншою кореспонденцією, застосування інших технічних засобів одержання інформації проводяться за рішенням суду, прийнятим за поданням керівника відповідного оперативного підрозділу або його заступника. Про отримання такого дозволу суду або про відмову в ньому зазначені особи повідомляють прокурору протягом доби. Застосування цих заходів проводиться виключно з метою запобігти злочинові чи з'ясувати істину під час розслідування кримінальної справи, якщо іншим способом одержати інформацію неможливо. За результатами здійснення зазначених оперативно-розшукових заходів складається протокол з відповідними додатками, який підлягає використанню як джерело доказів у кримінальному судочинстві. ( Частина друга статті 8 в редакції Законів N 2549-12 від 07.07.92, N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001 )
Виключно з метою отримання розвідувальної інформації для забезпечення зовнішньої безпеки України, запобігання і припинення терористичних актів, розвідувально-підривних посягань спеціальних служб іноземних держав та іноземних організацій зазначені заходи можуть здійснюватись в порядку, узгодженому з Генеральним прокурором України та Головою Верховного Суду України. ( Частина третя статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2246-III ( 2246-14 ) від 18.01.2001, N 965-IV ( 965-15 ) від 19.06.2003 )
Для виконання окремих доручень в ході проведення оперативно-розшукової діяльності можуть залучатись працівники інших підрозділів.
При виконанні завдань оперативно-розшукової діяльності, пов'язаних з припиненням правопорушень у сфері податкового законодавства, права, передбачені цією статтею, надаються виключно органам податкової міліції у межах їх компетенції. ( Статтю 8 доповнено частиною згідно із Законом N 2181-III ( 2181-14 ) від 21.12.2000 - набирає чинності з 1 квітня 2001 року )
Координацію дій щодо реалізації прав підрозділів, які проводять оперативно-розшукову діяльність з метою боротьби з тероризмом, здійснює Служба безпеки України. ( Статтю 8 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 965-IV ( 965-15 ) від 19.06.2003 )
Розвідувальним органам України надаються права, передбачені частиною першою цієї статті, крім пунктів 2, 3, 5, 6, а також пункту 7 в частині негласного виявлення та фіксування слідів тяжкого або особливо тяжкого злочину, документів та інших предметів, що можуть бути доказами підготовки або вчинення такого злочину. ( Статтю 8 доповнено частиною сьомою згідно із Законом N 3200-IV ( 3200-15 ) від 15.12.2005 )
Стаття 33. Термін розгляду запиту щодо доступу до офіційних документів
Термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів.
Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення.
Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом.
Аналогічний термін розгляду встановлюється і щодо запиту про надання письмової інформації.
Кому есть что добавить, присоединяйтесь, выкладывайте сюда.
Последний раз редактировалось: zanoza (Пн, 16 Фев 2009 12:40), всего редактировалось 1 раз
у них есть «Департамент контрразведывательной защиты экономики государства»
вот они также могут многое:
Цитата:
Стаття 7. Функції і повноваження органів, підрозділів та
співробітників Служби безпеки України, що
здійснюють контррозвідувальну діяльність
Функції органів, підрозділів та співробітників Служби безпеки
України, що здійснюють контррозвідувальну діяльність, визначаються
Законом України "Про Службу безпеки України" ( 2229-12 ).
Для виконання визначених законом завдань та за наявності
підстав, передбачених статтею 6 цього Закону, в ході
контррозвідувальної діяльності органи, підрозділи та співробітники
Служби безпеки України мають право:
1) здійснювати контррозвідувальний пошук,
оперативно-розшукові заходи з використанням оперативних та
оперативно-технічних сил і засобів, опитувати осіб за їх згодою,
використовувати їх добровільну допомогу; ( Пункт 1 частини другої
статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3200-IV
( 3200-15 ) від 15.12.2005 )
2) виявляти, фіксувати і документувати гласно і негласно
розвідувальні, терористичні та інші посягання на державну безпеку
України, вести їх оперативний облік, здійснювати візуальне
спостереження в громадських місцях із застосуванням фото-, кіно- і
відеозйомки, оптичних та радіоприладів, інших технічних засобів;
3) проводити контррозвідувальні операції та відповідні
оперативні і оперативно-технічні заходи з метою попередження,
своєчасного виявлення і припинення розвідувально-підривної,
терористичної та іншої протиправної діяльності на шкоду державній
безпеці України;
4) мати гласних і негласних штатних і позаштатних
працівників, створювати з метою конспірації підприємства, установи
та організації, використовувати документи, що зашифровують особу
чи відомчу належність працівників, приміщень і транспортних
засобів органів та підрозділів, що здійснюють контррозвідувальну
діяльність;
5) витребовувати, збирати і вивчати, за наявності визначених
законом підстав, документи та відомості, що характеризують
діяльність підприємств, установ, організацій, а також спосіб життя
окремих осіб, джерела і розміри їх доходів для попередження і
припинення розвідувальних, терористичних та інших протиправних
посягань на державну безпеку України;
….
_________________ "Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
ст.5. ГоловКРУ України має право:
1) проводити в порядку, визначеному законодавством, ревізії та перевірки фінансових та бухгалтерських документів, звітів, кошторисів, розрахунків та інших документів, що підтверджують надходження і витрачання коштів, матеріальних цінностей, у передбачених законодавством випадках - документів, що підтверджують цільове використання коштів, які залишилися в розпорядженні господарюючих суб'єктів у зв'язку з наданими пільгами за платежами до бюджетів;
2) проводити відповідно до законодавства ревізії та перевірки за дорученням Президента України, Кабінету Міністрів України, правоохоронних органів;
3) безперешкодного доступу на склади, у сховища, виробничі й інші приміщення для їх обстеження та з'ясування питань, пов'язаних з ревізією або перевіркою;
4) припиняти відповідно до законодавства операції на розрахункових й інших рахунках в установах банків та інших фінансових установах;
5) вимагати від керівників об'єктів, що ревізуються або перевіряються, проведення, в тому числі у присутності працівників ГоловКРУ України, інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і розрахунків, фінансових зобов'язань, відповідно до закону опечатувати каси та касові приміщення, склади, архіви, вилучати необхідні документи;
6) залучати на договірних засадах кваліфікованих фахівців відповідних міністерств, інших органів виконавчої влади, державних цільових фондів, підприємств, установ і організацій до проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків у виробництво сировини і матеріалів, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок;
7) звертатися в разі необхідності до інших органів державного контролю з питань проведення спільних перевірок у межах повноважень, визначених законодавством;
проводити в установленому порядку на підприємствах, в установах та організаціях, які здійснювали операції та розрахунки з об'єктом, що ревізується або перевіряється, зустрічні перевірки здійснених між ними операцій та розрахунків;
9) одержувати від Національного банку України та його установ, комерційних банків, органів Державного казначейства України, інших фінансових установ необхідні відомості, копії документів, довідки про банківські операції та залишки коштів на рахунках підприємств, установ та організацій, що ревізуються або перевіряються, а від інших підприємств, установ та організацій - довідки та копії документів про операції та розрахунки з підприємствами, установами та організаціями, що ревізуються або перевіряються;
10) одержувати від посадових і матеріально відповідальних осіб підприємств, установ та організацій, що ревізуються або перевіряються, письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення ревізій та перевірок;
11) звертатися в установленому порядку за наявності відповідних міжнародних договорів до контролюючих чи правоохоронних органів інших держав за додатковою інформацією щодо порушень фінансової дисципліни підприємствами, установами та організаціями;
12) пред'являти у межах своєї компетенції керівникам та іншим посадовим особам об'єктів, які ревізуються або перевіряються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень;
13) порушувати перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування підприємств, установ та організацій у зв'язку з виявленими фактами використання бюджетних коштів з порушенням законодавства;
14) порушувати перед відповідними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства, стягувати в доход держави кошти, отримані за незаконними угодами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства;
15) застосовувати відповідно до законодавства до підприємств, установ, організацій, інших суб'єктів господарювання фінансові санкції;
16) накладати відповідно до законодавства на керівників та інших посадових осіб підприємств, установ та організацій адміністративні стягнення;
17) порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до встановленої законом відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях;
1 робити запити та одержувати від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування в повному обсязі інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на ГоловКРУ України завдань і повноважень.
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Ср, 11 Мар 2009 11:19
Кодекс України про адміністративні правопорушення
Цитата:
Стаття 185-3. Прояв неповаги до суду
Неповага до суду, що виразилась у злісному ухиленні від явки в суд свідка, потерпілого, позивача, відповідача або в непідкоренні зазначених осіб та інших громадян розпорядженню головуючого чи в порушенні порядку під час судового засідання, а так само вчинення будь-ким дій, які свідчать про явну зневагу до суду або встановлених у суді правил, - тягнуть за собою накладення штрафу від шести до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.
Злісне ухилення експерта, перекладача від явки в суд - тягне за собою накладення штрафу від шести до дванадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 185-4. Злісне ухилення свідка, потерпілого, експерта, перекладача від явки до органів досудового слідства або дізнання
Злісне ухилення свідка, потерпілого, експерта, перекладача від явки до органів досудового слідства або дізнання - тягне за собою накладення штрафу від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Кримінально-процесуальний кодекс України
Цитата:
Стаття 77. Обов'язки і права експерта
Особа, яка призначена експертом, зобов'язана з'явитися за
викликом і дати правильний висновок на поставлені запитання.
За злісне ухилення від явки до суду, до органів досудового
слідства або дізнання експерт несе відповідальність відповідно за
частиною 2 статті 185-3 або статтею 185-4 Кодексу України про
адміністративні правопорушення, а за дачу завідомо неправдивого
висновку або за відмову без поважних причин від виконання
покладених на нього обов'язків — відповідно за статтями 384 чи 385
Кримінального кодексу України.
Експерт має право: ознайомлюватися з матеріалами справи, які
стосуються експертизи; порушувати клопотання про представлення
нових матеріалів, необхідних для дачі висновку; з дозволу особи,
яка провадить дізнання, слідчого, прокурора або суду бути
присутнім при провадженні допитів та інших слідчих дій і задавати
особам, що допитуються, запитання, які стосуються експертизи, а за
наявності відповідних підстав - на забезпечення безпеки.
Якщо питання, поставлене перед експертом, виходить за межі
його компетенції або якщо надані йому матеріали недостатні для
дачі висновку, експерт у письмовій формі повідомляє орган, що
призначив експертизу, про неможливість дати висновок.
Добавлено спустя 2 часа 27 минут 18 секунд:
правила вручення повістки
Цитата:
1. Відповідно до ч. 1 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства
України повістка вручається під розписку. Повістка може бути вручена
безпосередньо в суді. Суд може за згодою особи, яка бере участь у справі, видати їй повістку для вручення іншій особі, яка викликається до суду.
2. Відповідно до ч. 2 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства
України особа, яка вручає повістку, зобов'язана повернути до адміністративного суду розписку адресата про одержання повістки, яка
приєднується до справи.
3. Відповідно до ч. З ст. 35 Кодексу адміністративного судочинстві!
України повістка повинна бути вручена не пізніше ніж за сім днів до
судового засідання, крім випадку, коли повістка вручається безпо
середньо в суді. Повістка у справах, для яких встановлено скорочені строки розгляду, має бути вручена у строк, достатній для прибуття до суду. Це означає, що зацікавлена особа має отримати повістку не пізніше ніж за сім днів до судового засідання. Це є гарантією можливості підготуватися до слухання справи та ознайомлення з матеріалами адміністративної справи. Проте такі строки вручення повістки не стосуються випадків, коли повістка вручається безпосередньо в суді. Так, ч. З ст. 150 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд, відкладаючи розгляд справи, або оголошуючи перерву в її розгляді, встановлює дату і час судового засідання, про що повідомляє під розписку осіб, які беруть участь у оправі, свідків, експертів, спеціалістів, перекладачів, які були присутніми в судовому засіданні.
4. Відповідно до ч. 4 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено також у разі одержання її ПІД розписку будь-яким повнолітнім членом сім'ї адресата, який Проживає разом з ним. Особа, яка одержала повістку, зобов'язана Негайно повідомити про неї адресата. Проте положення цієї частини статті не забезпечує в цьому випадку того, що особа належно повІдомлена та за таких умов можна слухати справу за її відсутності. Крім того, таке вручення повістки суперечить тому, що особа особисто має бути повідомлена про розгляд справи та поставити свій особистий Підпис. Тому судам необхідно не використовувати такий спосіб Повідомлення про судове засідання.
5 Відповідно до ч. 5 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинстваУкраїни в разі тимчасової відсутності адресата особа, яка повинна вручити повістку, зазначає у повістці відомості про те, куди вибув адресат та коли передбачається його повернення за наявності таких даних.
8. Відповідно до ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства
України повістка повинна бути вручена юридичній особі, якщо вона
доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується Підписом відповідної службової особи.
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме