Список форумов < О К Н О > Форум Клуба оценщиков
  Форум  •  Правила форума  •  Пользователи  •   FAQ  •  Поиск •   Календарь •   Регистрация  •   Профиль  •   Войти и проверить личные сообщения  •   Вход
 Закон про Вдосконалення оподаткування при відчуженні КТЗ Следующая тема
Предыдущая тема

Версия для печати
Начать новую темуОтветить на тему
Автор Сообщение
Lucenko
Гость




СообщениеДобавлено: Ср, 03 Окт 2012 11:38 Ответить с цитатойВернуться к началу

Surprised Cool Laughing Crying or Very sad Bomb Embarassed Shout и есче чего множество!!!
rumon



Сообщения: 901

СообщениеДобавлено: Ср, 03 Окт 2012 12:08 Ответить с цитатойВернуться к началу

та тоже буря эмоций. Никак за работу второй день не сяду. Все читаю, пишу Laughing
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Пт, 02 Ноя 2012 17:25 Ответить с цитатойВернуться к началу

ЗАКОН УКРАЇНИ від 02.10.2012 № 5413-VI Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення оподаткування при відчуженні транспортних засобів

_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
yuris1971



Сообщения: 132

СообщениеДобавлено: Пт, 02 Ноя 2012 21:01 Ответить с цитатойВернуться к началу

Сразу извиняюсь за грубость. Надо было до выборов иметь активную жизненную позицию, чтобы теперь не имели вас. Поздно пить Боржоми, когда почки отвалились. Надо было и на выборы сходить и в Умань сьездить перед выборами и т. д. Теперь сидите и ждите когда вас без работы оставят.

Добавлено спустя 26 минут 35 секунд:

Интересно, что будет следующим шагом: обязаловка определять оценочную стоимость через свои конторы, или обязаловка определять "оціночну вартість при діях, які потребують нотаріального посвідчення". То что это будет - не вызывает сомнений, вопрос только в последовательности и сроках. Оценщики автотранспорта в июне верили в лучшее, теперь очередь "банковских" оценщиков. Или я ошибаюсь? Эй, кто еще верит в "покращення"?
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Ср, 30 Янв 2013 19:27 Ответить с цитатойВернуться к началу

Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо скасування податку з доходу фізичних осіб від продажу легкових транспортних засобів)

Цитата:
Проект
вноситься народним депутатом
України МІРОШНИЧЕНКОМ І.М.
__________________

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо скасування податку з доходу фізичних осіб від продажу легкових транспортних засобів)

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :


І. Внести до статті 173 Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, N 13-14, N 15-16, N 17, ст.112) такі зміни:
пункт 173.2 доповнити новим абзацом наступного змісту:

«Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда вартість якого нижча від вартості за якою його придбано платником податку, не підлягає оподаткуванню незалежно від кількості продажів таких об’єктів протягом одного звітного (податкового) року.»

II. Прикінцеві положення

1.Цей Закон набирає чинності з 01 січня 2014 року.
2.Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

Голова Верховної Ради
України

"Свобода"

_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Чт, 09 Янв 2014 14:29 Ответить с цитатойВернуться к началу

Для оценки КТС возможно и не пригодится, но для общего понимания не будет лишним - расшифровка підпункту 240.6.4 пункту 240.6 статті 240 Податкового кодексу України (освобождение от налога за утилизацию при ввозе на таможенную территорию Украины)
Цитата:
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 грудня 2013 р. № 935

ПЕРЕЛІК
видів та категорій транспортних засобів, з року випуску яких минуло 30 або більше років, що не призначені для комерційного перевезення пасажирів або вантажів, мають оригінальний двигун, кузов і (за наявності) раму, збережені та відреставровані до оригінального стану та які належать до предметів колекціонування або антикваріату

1. Види транспортних засобів:

1) оригінальний - вид транспортного засобу, що перебуває у стані, який він мав на момент виготовлення, з незначним погіршенням технічних характеристик;

2) автентичний - вид транспортного засобу, стан якого погіршився у процесі використання, який не піддавався реставрації до початкового стану. Частини такого транспортного засобу, які звичайно зношуються, можуть бути замінені на оригінальні, що відповідають специфікації виробника цього засобу. Допускається ремонт панелей кузова, лакофарбового покриття та оббивки;

3) відновлений - вид транспортного засобу, що має історичну цінність, повністю чи частково розбирався або був відновлений і складений. Такий транспортний засіб може мати незначні відхилення від специфікації його виробника в разі, коли частини або матеріали виробника недоступні. За можливості застосовуються оригінальні частини або інші частини тієї ж специфікації. Інтер’єр та екстер’єр такого транспортного засобу повинні найбільшою мірою відповідати інтер’єру та екстер’єру виробництва;

4) перебудований - вид транспортного засобу, в якому встановлені частини з одного або кількох транспортних засобів тієї ж моделі або типу, які найбільшою мірою відповідають специфікації виробника. Оригінальні частини виробника можуть бути замінені іншими відповідно до специфікації виробника. Інтер’єр та екстер’єр повинні найбільшою мірою відповідати оригінальній специфікації виробника.

2. Категорії транспортних засобів:

1) категорія А, до якої належать стандартні транспортні засоби, що постачалися виробником до початку виготовлення нової моделі таких транспортних засобів та до конструкції яких (рами чи шасі або платформи і кузова, двигуна, трансмісії, передньої підвіски, рульової системи, задньої підвіски) не вносились зміни;

2) категорія B, до якої належать транспортні засоби:

конструкція яких змінена під час виробництва та загального використання;

побудовані або конструкція яких змінена із спеціальною метою в період виробництва та загального використання таких транспортних засобів, типові і такі, що мають історичну цінність;

3) категорія C, до якої належать транспортні засоби, побудовані виробником після завершення серійного виробництва та загального використання транспортного засобу із застосуванням або без застосування частин транспортного засобу, що відповідають специфікації виробника та періоду загального використання конкретної моделі транспортного засобу. Такий транспортний засіб повинен мати чітке маркування (що свідчить про його “відтворення”), тобто комбіноване найменування виробника і найменування виробника та назву моделі, відповідно до якої транспортний засіб відтворений (наприклад, Smith-Bugatti Type 35). Датою виготовлення таких категорій транспортних засобів є дата завершення їх виготовлення;

4) категорія D, до якої належать транспортні засоби:

змінені після завершення їх виробництва та загального використання;

змінені після завершення загального використання транспортних засобів із застосуванням частин тих транспортних засобів, які були виготовлені у типовий для того періоду спосіб;

5) категорія E, до якої належать транспортні засоби, до конструкції яких внесено зміни із застосуванням частин транспортного засобу або технологій, не доступних в період їх виготовлення, які повинні мати оригінальну раму чи шасі або платформу і кузов, відповідні специфікації, які застосовувалися у період виготовлення моделі. У такому транспортному засобі може бути змінено не більше ніж два з таких основних компонентів відносно оригінальної специфікації, як двигун, трансмісія, колеса, передня підвіска або рульова система, задня підвіска.

3. Класифікація транспортних засобів за часом виготовлення:

1) клас А (“піонер”) - транспортні засоби, виготовлені до 31 грудня 1904 року;
2) клас B (“ветеран”) - транспортні засоби, виготовлені у період з 1 січня 1905 р. до 31 грудня 1918 року;
3) клас C (“вінтаж”) - транспортні засоби, виготовлені у період з 1 січня 1919 р. до 31 грудня 1930 року;
4) клас D (“поствінтаж”) - транспортні засоби, виготовлені у період з 1 січня 1931 р. до 31 грудня 1945 року;
5) клас E (“повоєнні”) - транспортні засоби, виготовлені у період з 1 січня 1946 року по 31 грудня 1960 року;
6) клас F (“шестидесятники”) - транспортні засоби, виготовлені у період з 1 січня 1961 р. до 31 грудня 1970 року;
7) клас G (“семидесятники”) - транспортні засоби, виготовлені з 1 січня 1971 року.

_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Показать сообщения:      
Начать новую темуОтветить на тему


 Перейти:   



Следующая тема
Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме