Список форумов < О К Н О > Форум Клуба оценщиков
  Форум  •  Правила форума  •  Пользователи  •   FAQ  •  Поиск •   Календарь •   Регистрация  •   Профиль  •   Войти и проверить личные сообщения  •   Вход
 Проект ЗУ щодо оподаткування багатства та предметів розкоші Следующая тема
Предыдущая тема

Версия для печати
Начать новую темуОтветить на тему
Автор Сообщение
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Пн, 21 Янв 2013 14:14 Ответить с цитатойВернуться к началу

Проект Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування багатства та предметів розкоші"
Цитата:

........................................................................................................................................................................................................................
265.2. Об’єкт оподаткування

265.2.1. Об’єктом оподаткування є:

а) квартира вартістю понад 1000 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій статті – мінімальна заробітна плата), загальна площа якої перевищує 200 кв. метрів;

б) дачний або садовий будинок, котедж або житловий будинок садибного типу вартістю понад 2500 розмірів мінімальної заробітної плати, загальна площа якого перевищує 500 кв. метрів;

в) об’єкти житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, вартістю понад 3000 розмірів мінімальної заробітної плати, загальна площа яких перевищує 600 кв. метрів;

г) нежилі приміщення, що перебувають у власності одного платника податку, вартістю понад 2000 розмірів мінімальної заробітної плати, загальна площа яких перевищує 500 кв. метрів;

ґ) нежилі приміщення, розташовані на земельній ділянці, на якій розташовані об’єкти оподаткування, зазначені у підпункті "б" цього підпункту;

д) легкові автомобілі вартістю понад 450 розмірів мінімальної заробітної плати з об’ємом циліндрів двигуна понад 3990 куб. сантиметрів (крім тих, що використовувалися понад 5 років);

е) мотоцикли вартістю понад 150 розмірів мінімальної заробітної плати з об’ємом циліндрів двигуна понад 995 куб. сантиметрів (крім тих, що використовувалися понад 5 років);

є) судна (яхти та інші плавучі засоби для дозвілля або спорту, зазначені у товарній позиції 8903 згідно з УКТ ЗЕД), зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судновій книзі України, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 75 кВт (крім тих, що використовувалися понад 20 років);

ж) літаки і вертольоти, зареєстровані у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України;

з) вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, обробленого та необробленого дорогоцінного каміння вартістю понад 20 розмірів мінімальної заробітної плати;

и) годинники, мобільні телефони та зброя вартістю понад 20 розмірів мінімальної заробітної плати;

і) взуття, вироби з хутра, шкіри, килимові, швейні, трикотажні, текстильні вироби, а також вироби з деревини, що відповідають товарній позиції 4420 згідно з УКТ ЗЕД, вартістю понад 30 розмірів мінімальної заробітної плати;

ї) предмети мистецтва, колекціонування та антикваріату вартістю понад 30 розмірів мінімальної заробітної плати.

265.2.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначених законом;

в) об’єкти житлової нерухомості, в яких функціонують дитячі будинки сімейного типу, проживають сім’ї опікунів, піклувальників, які виховують не менше 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

г) багатоквартирні житлові будинки, які знаходяться на балансі юридичних осіб;

ґ) гуртожитки.

265.3. База оподаткування

265.3.1. База оподаткування визначається для:

а) об’єктів житлової та нежитлової нерухомості – за оціночною вартістю або за загальною площею у кв. метрах;

б) легкових автомобілів та мотоциклів – за оціночною вартістю або за об’ємом циліндрів двигуна у куб. сантиметрах;

в) суден – за оціночною вартістю або за потужністю двигуна (двигунів) у кВт;

г) літаків і вертольотів – за оціночною вартістю або за максимальною злітною масою;

ґ) об’єктів оподаткування, визначених у підпунктах "з" ‒ "ї" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті, – за їх вартістю у гривнях під час придбання на митній території України або ввезення на митну територію України з урахуванням податку на додану вартість.

265.3.2. У разі наявності у платника податку кількох об’єктів оподаткування база оподаткування обчислюється окремо за кожним з таких об’єктів.

265.3.3. Митна вартість товарів і предметів, що ввозяться на митну територію України, визначається відповідно до Митного кодексу України.

265.4. Ставки податку

265.4.1. Для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості ставка податку становить 0,5 відсотка від оціночної вартості об’єкта нерухомості.

При цьому сума податку, розрахована за ставкою, визначеною в абзаці першому цього підпункту, зменшена на суму документально підтверджених витрат на проведення суб’єктом оціночної діяльності оцінки вартості об’єкта оподаткування, повинна становити не менше ніж сума податку, розрахована за ставкою у розмірі 2 відсотки розміру мінімальної заробітної плати за 1 кв. метр загальної площі об’єкта нерухомості;

265.4.2. Для легкових автомобілів та мотоциклів – 2 відсотки від оціночної вартості транспортного засобу.

При цьому сума податку, розрахована за ставкою, визначеною в абзаці першому цього підпункту, зменшена на суму документально підтверджених витрат на проведення суб’єктом оціночної діяльності оцінки вартості об’єкта оподаткування, повинна становити не менше ніж сума податку, розрахована за ставкою у розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 100 куб. сантиметрів об’єму циліндрів двигуна;

265.4.3. Для суден – 2 відсотки від оціночної вартості транспортного засобу.

При цьому сума податку, розрахована за ставкою, визначеною в абзаці першому цього підпункту, зменшена на суму документально підтверджених витрат на проведення суб’єктом оціночної діяльності оцінки вартості об’єкта оподаткування, повинна становити для суден (крім гідроциклів) не менше ніж сума податку, розрахована за ставкою у розмірі 4 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна (двигунів), для гідроциклів ‒ не менше ніж сума податку, розрахована за ставкою у розмірі 2 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна;

265.4.4. Для літаків – 1 відсоток від оціночної вартості транспортного засобу.

При цьому сума податку, розрахована за ставкою, визначеною в абзаці першому цього підпункту, зменшена на суму документально підтверджених витрат на проведення суб’єктом оціночної діяльності оцінки вартості об’єкта оподаткування, повинна становити не менше ніж сума податку, розрахована за ставкою у розмірі 1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за кожен кілограм максимальної злітної маси;

265.4.5. Для вертольотів – 1 відсоток від оціночної вартості транспортного засобу.

При цьому сума податку, розрахована за ставкою, визначеною в абзаці першому цього підпункту, зменшена на суму документально підтверджених витрат на проведення суб’єктом оціночної діяльності оцінки вартості об’єкта оподаткування, повинна становити не менше ніж сума податку, розрахована за ставкою у розмірі 2 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за кожен кілограм максимальної злітної маси.

265.4.6. Для об’єктів оподаткування, визначених у підпунктах "з" ‒ "ї" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті, – 10 відсотків їх вартості під час придбання на митній території України або ввезення на митну територію України з урахуванням податку на додану вартість.

265.4.7. Ставки податку, встановлені підпунктом 265.4.2 цього пункту, застосовуються:

а) для нових транспортних засобів та транспортних засобів, які використовувалися до 3 років, – з коефіцієнтом 1,0;

б) для транспортних засобів, які використовувалися від 3 до 5 років, – з коефіцієнтом 0,5.

........................................................................................................................................................................................................................
265.6.5. Сума нарахованого податку за податковий (звітний) період, розрахована від оціночної вартості об’єкта оподаткування, зменшується на суму документально підтверджених витрат на проведення суб’єктом оціночної діяльності оцінки вартості об’єкта оподаткування.

Оцінка вартості об’єктів оподаткування здійснюється суб’єктами оціночної діяльності – суб’єктами господарювання, як органів, уповноважених здійснювати оцінку для випадків, встановлених цим Кодексом і таких, що мають право здійснювати оцінку для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (у тому числі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації), у порядку, визначеному Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".

Проведення оцінки вартості об’єктів оподаткування здійснюється у порядку та за методикою, встановленими Кабінетом Міністрів України.

Платник податку самостійно здійснює оцінку вартості об’єкта оподаткування шляхом укладення договору з суб’єктом оціночної діяльності.

У разі не проведення платником податку оцінки вартості об’єктів оподаткування відповідно до вимог цього підпункту сума податку обчислюється відповідним органом державної податкової служби за місцезнаходженням об’єктів оподаткування, визначених у підпунктах "а" ‒ "ґ" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті, та за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, визначених у підпунктах "д" ‒ "ж" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті. Податкові повідомлення-рішення про суму податку на такі об’єкти оподаткування вручаються платнику податку до 1 липня року, наступного за звітним, за формою, встановленою відповідно до статті 58 цього Кодексу. Таке рішення може бути оскаржене відповідно до цього Кодексу.

265.6.6. Податок на об’єкти оподаткування, визначені у підпунктах "з" ‒ "ї" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті, які придбаваються на митній території України, утримується податковими агентами під час продажу (реалізації) таких об’єктів.

До податкових агентів належать суб’єкти господарювання, які здійснюють продаж (реалізацію) об’єктів оподаткування фізичним особам ‒ платникам податку.

Податкові агенти складають податкові декларації за формою, встановленою відповідно до статті 46 цього Кодексу, подають їх органу державної податкової служби за податковою адресою протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця, в якому здійснено продаж (реалізацію) таких об’єктів оподаткування.
........................................................................................................................................................................................................................
6) статтю 276 доповнити пунктом 276.7 такого змісту:

"276.7. Податок за земельні ділянки (незалежно від місцезнаходження), що перебувають у власності фізичної особи (крім земельних ділянок, на яких розташовані дитячі будинки сімейного типу, будинки членів сімей опікунів, піклувальників, які виховують не менше 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування) та розташовані в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці, площа яких за кожним видом використання перевищує:

для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – 0,75 гектара, в селищах - 0,45 гектара, в містах – 0,30 гектара;

для індивідуального дачного будівництва – 0,30 гектара;

для ведення садівництва, у разі розташування хоча б на одній з таких земельних ділянок об’єкта оподаткування податку на майно, відмінне від земельної ділянки, визначеного у підпункті "б" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 статті 265 цього Кодексу, – 0,36 гектара

справляється із застосуванням коефіцієнту 15.";
........................................................................................................................................................................................................................


_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
zanoza
Spammer


Сообщения: 12986

СообщениеДобавлено: Пн, 21 Янв 2013 15:07 Ответить с цитатойВернуться к началу

"оціночна вартість" шагает по стране
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Ср, 23 Янв 2013 00:53 Ответить с цитатойВернуться к началу

Новая версия налога на богатство: когда цена имеет значение
Цитата:
МНЕНИЕ

Главное, чтобы не было монополии

- В принципе правительство предложило правильную идею - установить налог в зависимости от стоимости недвижимости, - уверен президент Международной федерации недвижимости "ФИАБСИ-Украина" Александр Бондаренко. - Но вопрос, как это будет реализовано. Я не исключаю, что право оценки получат только определенные компании, которые монополизируют рынок. В прошлом году уже были попытки передела рынка оценки. Поэтому я бы предложил использовать ту же систему, что применяется во многих европейских странах. Там разработаны программы, которые массово определяют стоимость недвижимости, и доступ к ним есть у всех желающих. Если же человек не согласен с суммой, в которую оценена его квартира или дом, он идет к любому оценщику, и тот проводит экспертизу, определяя стоимость недвижимости. После этого нужно идти в налоговую, и там пересматривают ставку налога.

_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Игорь85



Сообщения: 128

СообщениеДобавлено: Ср, 23 Янв 2013 08:37 Ответить с цитатойВернуться к началу

work писал(а):
http://www.minfin.gov.ua/control/uk/publish/article/main?art_id=361546&cat_id=361215
Цитата:
15.01.2013 | 15:18 | Міністерство фінансів України версія для друку



ПРОЕКТ


ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення зміни до статті 265 Податкового кодексу України щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

________________________________________

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
1. У тексті статті 265 Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 13—17, ст. 112) слова “житлова площа” в усіх відмінках замінити відповідно словами “загальна площа” у відповідному відмінку.
2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.


Будет так:
Цитата:
265.5.1. Ставки податку встановлюються сільською, селищною
або міською радою в таких розмірах за 1 кв. метр загальної площі
об'єкта житлової нерухомості:

для квартир, загальна площа яких не перевищує 240 кв. метрів,
та житлових будинків, загальна площа яких не перевищує 500 кв.
метрів, ставки податку не можуть перевищувати 1 відсоток розміру
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
звітного (податкового) року;

для квартир, загальна площа яких перевищує 240 кв. метрів, та
житлових будинків, загальна площа яких перевищує 500 кв. метрів,
ставка податку становить 2,7 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного
(податкового) року.


Такой вариант намного лучше прежнего! А то при условии налогообложения только по жилой площади олигархи будут платить столько-же сколько и какие-то бедняки, ведь часто попадаются дома с общей площадью 400-700 м2, с жилой в 50-100 м2.
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
СИМа



Сообщения: 3602

СообщениеДобавлено: Ср, 23 Янв 2013 09:45 Ответить с цитатойВернуться к началу

Игорь85 писал(а):
'

олигархи будут платить столько-же сколько и какие-то бедняки.

повеселили Laughing
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Gorets33
Гость




СообщениеДобавлено: Ср, 23 Янв 2013 13:19 Ответить с цитатойВернуться к началу

ЛП писал(а):
Ничего абсурдного в данном налоге нет. В большинстве стран он существует. Объяснять его природу, наверное, на этом форуме нет смысла.

Very Happy Извините, понравилась формулировка... Т.е. Вы действительно считаете, что если такой налог есть в большинстве стран, то он не может быть "абсурдным"? Каким образом одно отрицает другое? Cool
zanoza
Spammer


Сообщения: 12986

СообщениеДобавлено: Вт, 05 Фев 2013 11:14 Ответить с цитатойВернуться к началу

Налог на богатство - новая версия
Цитата:
Представленным проектом Минфина предполагается, что объекты недвижимости должны облагаться налогами не только в зависимости от метров, но и в зависимости от стоимости такого объекта налогообложения:

- квартира стоимостью свыше 1000 размеров минимальной заработной платы, установленной законом на 1 января налогового (отчетного) года, общая площадь которой превышает 200 кв. метров;

- дачный или садовый дом, коттедж или жилой дом усадебного типа стоимостью свыше 2500 размеров минимальной заработной платы, общая площадь которого превышает 500 кв. метров;

- объекты жилой недвижимости, находящихся в собственности одного налогоплательщика, стоимостью свыше 3000 размеров минимальной заработной платы, общая площадь которых превышает 600 кв. метров.

Далее, обращаем внимание, что если действующей редакцией Налогового кодекса предусматривается налогообложение только объектов жилой недвижимости, то законопроект Минфина предлагает облагать налогом и нежилые помещения:

- нежилые помещения, находящиеся в собственности одного налогоплательщика, стоимостью свыше 2000 размеров минимальной заработной платы, общая площадь которых превышает 500 кв. метров;


- нежилые помещения, расположенные на земельном участке, на котором уже находится дачный или садовый дом, коттедж или жилой дом усадебного типа стоимостью свыше 2500 размеров минимальной заработной платы, общая площадь которого превышает 500 кв. метров.
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Вт, 19 Фев 2013 11:52 Ответить с цитатойВернуться к началу

Еще один Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) зарегистрирован в ВРУ 13.02.2013 № 2292

_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Ср, 20 Фев 2013 19:01 Ответить с цитатойВернуться к началу

Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування предметів розкоші зарегистрирован в ВРУ 20.02.2013 № 2343
Цитата:
265.3. База оподаткування
265.3.1. База оподаткування визначається для:
а) об’єктів житлової та нежитлової нерухомості – за оціночною вартістю або за загальною площею у кв. метрах;
б) легкових автомобілів та мотоциклів – за оціночною вартістю або за об’ємом циліндрів двигуна у куб. сантиметрах;
в) суден – за оціночною вартістю або за потужністю двигуна (двигунів) у кВт;
г) літаків і вертольотів – за оціночною вартістю або за максимальною злітною масою;
ґ) об’єктів оподаткування, визначених у підпунктах "з" ‒ "ї" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті, – за їх вартістю у гривнях під час придбання на митній території України або ввезення на митну територію України з урахуванням податку на додану вартість.
...........................................................................................................

265.6.5. Сума нарахованого податку за податковий (звітний) період, розрахована від оціночної вартості об’єкта оподаткування, зменшується на суму документально підтверджених витрат на проведення суб’єктом оціночної діяльності оцінки вартості об’єкта оподаткування.
Оцінка вартості об’єктів оподаткування здійснюється суб’єктами оціночної діяльності – суб’єктами господарювання, як органів, уповноважених здійснювати оцінку для випадків, встановлених цим Кодексом і таких, що мають право здійснювати оцінку для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (у тому числі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації), у порядку, визначеному Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
Проведення оцінки вартості об’єктів оподаткування здійснюється у порядку та за методикою, встановленими Кабінетом Міністрів України.
Платник податку самостійно здійснює оцінку вартості об’єкта оподаткування шляхом укладення договору з суб’єктом оціночної діяльності.
У разі не проведення платником податку оцінки вартості об’єктів оподаткування відповідно до вимог цього підпункту сума податку обчислюється відповідним державним податковим органом за місцезнаходженням об’єктів оподаткування, визначених у підпунктах "а" ‒ "ґ" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті, та за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, визначених у підпунктах "д" - "ж" підпункту 265.2.1 пункту 265.2 цієї статті. Податкові повідомлення-рішення про суму податку на такі об’єкти оподаткування вручаються платнику податку до 1 липня року, наступного за звітним, за формою, встановленою відповідно до статті 58 цього Кодексу. Таке рішення може бути оскаржене відповідно до цього Кодексу.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування предметів розкоші)»

P.S. Сразу не обратил внимание, данный проект закона один в один с проектом размещенным на сайте Минфина.

_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Сергей_К



Возраст: 54
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
СообщениеДобавлено: Ср, 13 Мар 2013 00:37 Ответить с цитатойВернуться к началу

Цитата:
Застройщики оказались не готовы к уплате налога на недвижимость
12 марта 2013, 18:09

При разработке норм Налогового кодекса, регламентирующих уплату юрлицами налога на жилую недвижимость авансом, не учли возможных последствий для строительных компаний

12 марта в Киеве состоялся круглый стол, посвященный теме уплаты налога на жилую недвижимость. Представители строительных компаний и практикующие юристы размышляли, то ли плакать, то ли сердиться в связи с нормами Налогового кодекса, предусматривающими авансовую уплату юрлицами налога на жилую недвижимость в 2013 году. Цена вопроса — понятное дело — измеряется с учетом квадратов жилплощади, которая находится в собственности застройщиков.

Напомним для непосвященных: с 1 января 2013 года вступила в силу статья 265 Налогового кодекса, предписывающая уплату налога на жилую недвижимость, находящуюся в собственности физических и юридических лиц, в том числе — нерезидентов. Подробнее — ЗДЕСЬ. По данным ГНСУ, юрлица должны были до 1 февраля задекларировать и уплатить первый авансовый взнос по данному налогу. Детали — ЗДЕСЬ. На практике оказалось, что отношение налогоплательщиков к новым требованиям НКУ во многом соответствует готовности налоговой администрировать новый платеж.

Однако немало вопросов по поводу уплаты налога на жилую недвижимость авансом возникло у застройщиков и юристов. "Объектом налогообложения является то, что используется для собственных нужд. А то, что производит застройщик, с правовой и бухгалтерской точки зрения считается товаром", — настаивает Елена Сукманова, советник практики решения споров юридической фирмы "Integrites". "Логично, когда облагаемое налогом жилье принадлежит конечному потребителю. Застройщик же производит жилье не для собственного проживания, а для продажи", — развивает вроде бы и так понятную мысль Виктория Бирюченко, директор МТД "Аудит". И… что интересно, открыта для конструктивной дискуссии представитель Миндоходов: "Относительно налога на недвижимость существует масса вопросов. Мы готовы обсудить изменение базы налогообложения и возможность льгот для застройщиков". Начальник отдела платежей за землепользование и местных налогов департамента налогообложения юрлиц, между прочим.

Застройщики ждут очевидно необходимых корректив законодательства и вслух размышляют о том, как избежать уплаты налога без последствий. Среди идей, озвученных на круглом столе, можно выделить две: затягивание с введением объектов в эксплуатацию и отказ от регистрации права собственности. Вторая идея крайне рискованна и не только в контексте применения налогового законодательства. Но и первая не без изъянов. Вот и Елена Сукманова говорит: "К застройщику могут быть применены санкции, в Криминальном кодексе есть статья о сокрытии объекта налогообложения".

Решение возникшей коллизии, вероятно, будет зависеть от позиции чиновников и депутатов.

Автор:
Катерина Цибенко

Дело

_________________
Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
СИМа



Сообщения: 3602

СообщениеДобавлено: Ср, 13 Мар 2013 06:15 Ответить с цитатойВернуться к началу

Уже у украинцев должен выработаться иммунитет: все нововведения последних, эдак 10лет, разработаны непрофессионалами или людьми с узкопрофильным мышлением и ведут к хаосу. Ну, только оценщик должен быть высокообразованным многопрофильным специалистом, судя по тестам по повышению(особенно 1.7).

_________________
"...чтобы побеждало зло, достаточно добрым людям ничего не делать". 100% - все зависит от нас, от нашей позиции и отношения к происходящему.
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Grey Horse



Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
СообщениеДобавлено: Ср, 13 Мар 2013 08:02 Ответить с цитатойВернуться к началу

СИМа писал(а):
все нововведения последних, эдак 10лет, разработаны непрофессионалами или людьми с узкопрофильным мышлением и ведут к хаосу.
100%.

В России традиционно были 2 беды: дороги и дураки. (С)
В Украине к дорогам уже как-то привыкли... да и приводят в порядок их местами...

_________________
Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
СИМа



Сообщения: 3602

СообщениеДобавлено: Ср, 13 Мар 2013 08:44 Ответить с цитатойВернуться к началу

Ага, и места эти мы знаемSmile На нас припадают 2%, которые еще не отремонтировалиSmile

_________________
"...чтобы побеждало зло, достаточно добрым людям ничего не делать". 100% - все зависит от нас, от нашей позиции и отношения к происходящему.
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Sova



Сообщения: 1782
Откуда: г.Донецк
СообщениеДобавлено: Пт, 19 Апр 2013 21:52 Ответить с цитатойВернуться к началу

Цитата:
Януковича звільнять від податку за Межигір'я
Подейкують, що президент Віктор Янукович повинен був заплатити за свої володіння в Межигір'ї "аж" 334 грн податку на нерухомість.

Однак народні обранці вирішили позбавити гаранта від таких непомірних витрат. А разом з ним - і себе коханих.

17 квітня комітет Верховної ради з питань податкової та митної політики похапцем, не чекаючи завершення відведеного регламентом парламенту терміну на подачу депутатських пропозицій до "соціального" законопроекту №2405 "Про внесення змін до статті 265 Податкового кодексу щодо об'єктів житлової нерухомості", рекомендував його до прийняття у другому читанні.

http://www.epravda.com.ua/publications/2013/04/19/371924/

_________________
Я проголосую за кандидата в президенты Украины, который в своей программе гарантирует люстрацию в судебной системе, правоохранительных органах и органах прокуратуры.
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
маринин



Сообщения: 9

СообщениеДобавлено: Вт, 23 Апр 2013 13:19 Ответить с цитатойВернуться к началу

Эта ситуация с принятием Пост 231 часть многоходовой комбинации, в частности, на подходе законопроект щодо оподаткування багатства та предметів розкоші (http://www.minfin.gov.ua//control/uk/publish/article?art_id=362342&cat_id=42320) с четкой привязкой к "оценочной стоимости":
265.4. Ставки податку

265.4.1. Для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості ставка податку становить 0,5 відсотка від оціночної вартості об’єкта нерухомості.

265.4.2. Для легкових автомобілів та мотоциклів – 2 відсотки від оціночної вартості транспортного засобу.
и т.д.

Толковая статья о сути "оценочной стоимости" под призмой налогов на богатство и предметы роскоши, истории вопроса и кому она нужна.
http://www.epravda.com.ua/columns/2013/02/20/362518/
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Показать сообщения:      
Начать новую темуОтветить на тему


 Перейти:   



Следующая тема
Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме