Невозможны операции с недвижимостью, регистрираця браков и кредитов
В Украине сейчас из-за технических проблем временно прекращен доступ к государственным реестрам.
Об этом сообщает пресс-служба Министерства юстиции Украины.
"В связи с техническими проблемами, которые возникли во время ведения единых и государственных реестров информационной сети Министерства юстиции Украины, которое осуществляется Государственным предприятием "Информационный центр Министерства юстиции Украины", доступ к указанным реестрам будет временно невозможным", - говорится в сообщении.
Специалисты Госинформюста принимают меры для возобновления работы реестров.
В ведении ГП "Информационный центр Министерства юстиции Украины" находятся 18 реестров: Реестр методик проведения судебных экспертиз; Единый реестр специальных бланков нотариальных документов; Единый реестр общественных формирований; Реестр общественных объединений; Единый реестр нотариусов; Государственный реестр аттестованных судебных экспертов; Единый государственный реестр нормативно-правовых актов; Единый государственный реестр исполнительных производств; Государственный реестр обременений движимого имущества; Наследственный реестр; Реестр специальных бланков документов информационной системы Министерства юстиции Украины; Единый реестр доверенностей; Государственный реестр печатных средств массовой информации и информационных агентств как субъектов информационной деятельности; Государственный реестр актов гражданского состояния граждан; Государственный реестр баз персональных данных; Единый реестр предприятий, относительно которых возбуждено производство по делу о банкротстве; Государственный реестр прав на недвижимое имущество; Единый государственный реестр лиц, совершивших коррупционные правонарушения.
Как отмечает агентство "РБК-Украина", из-за прекращения доступа к этим реестрам прекращаются любые операции с недвижимостью, невозможно зарегистрировать браки, смерти или разводы, банки не могут официально зарегистрировать кредиты, останавливается работа нотариусов и исполнительной службы и т.д.
В Україні був закритий доступ до Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції. Про це у вівторок, 1 жовтня, повідомляє прес-служба Мін'юсту. «У зв'язку з технічними проблемами, що виникли при веденні Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України, доступ до вказаних реєстрів буде тимчасово неможливий», – сказано в повідомленні Мін'юсту. У Мін'юсті повідомили, що зараз фахівці Держінформюсту ведуть роботи з відновлення роботи Єдиних та Державних реєстрів і попросили вибачення за тимчасові незручності. Ведення реєстрів здійснює Державне підприємство «Інформаційний центр Міністерства юстиції України». У віданні ДП знаходяться наступні реєстри: Реєстр методик проведення судових експертиз; Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів; Єдиний реєстр громадських формувань; Реєстр громадських об'єднань; Єдиний реєстр нотаріусів; Державного реєстру атестованих судових експертів; Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів; Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень; Державний реєстр обтяжень рухомого майна; Спадковий реєстр; Реєстр спеціальних бланків документів інформаційної системи Міністерства юстиції України; Єдиний реєстр довіреностей; Державний реєстр друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності; Державний реєстр актів цивільного стану громадян; Державний реєстр баз персональних даних; Єдиний реєстр підприємств , щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; Державний реєстр прав на нерухоме майно; Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; Відповідно, через припинення доступу до цих реєстрів припиняються будь-які операції з нерухомістю, неможливо зареєструвати шлюби, смерті або розлучення, банки не можуть офіційно зареєструвати кредити, зупиняється робота нотаріусів та виконавчої служби і т.д. І невеличкий додаток : Держава сплачує сотні мільйонів гривень роялті двом приватним фірмам за програмне забезпечення для 16 (!) держреєстрів Навколо Міністерства юстиції розгорівся гучний скандал. Інформація про те, що підконтрольне йому підприємство сплачує за використання програмного забезпечення сотні мільйонів гривень роялті, тоді як закупівля такого обладнання коштувала б у десятки разів дешевше, випливла нещодавно. В інтернеті з'явилася відповідна доповідна записка Сергія Тігіпка Миколі Азарову. Віце-прем'єр звернув увагу голови уряду на витікання мільйонів коштів платників податків в офшорні зони через діяльність підпорядкованого міністерству „Держінформ'юсту”. Записка містить посилання на дані Головного контрольно-ревізійного управління, яке проводило перевірку на доручення ще попереднього уряду. ГоловКРУ дійшло висновку, що 16 реєстрів, які експлуатувалися Мін'юстом, не є державною власністю. Натомість право використовувати таке програмне забезпечення впродовж лише певного часу було придбане у комерційних фірм ТОВ „Арт-мастер” і ТОВ „3-Т”. І використання це коштує дуже недешево. Так, за 2007 рік держава „викинула” на сплату роялті 85,1 мільйона гривень, за 2008-й — 91,7 млн., за п'ять місяців 2009-го — 28,4 млн. Тобто за весь період, який перевіряли ревізори, держава сплатила приватникам 205,2 мільйона гривень! З них ТОВ „Арт-мастер” отримало 126,2 мільйона гривень, ТОВ „3-Т” — трохи менше, 79 мільйонів. А якби держава не „орендувала” те програмне забезпечення, натомість одноразово придбала його назавжди? У ГоловКРУ вказують, що вартість програмного забезпечення одного реєстру становить 1—1,5 мільйона гривень. Тобто всі 16 реєстрів обійшлися б лише від 16 до 24 мільйонів! Цікаво, що „3-Т” та „Арт-мастер” мають багато спільного. Наприклад, всі вони містяться за однією адресою в Києві — на вулиці Сурикова, 3-А. Журналістам вдалося з'ясувати, що одним із співзасновників фірми „3-Т” є Богдан Олегович Гребенюк. Саме це прізвище об'єднує „3-Т” з іншою фірмою — „Арт-мастер”. Серед засновників другої значиться Олег Леонідович Гребенюк. Очевидно, батько співзасновника „3-Т”. Також Богдан Олегович Гребенюк числився керівником такого собі ТОВ „Стар-індустрія”. Цю фірму свого часу заснував... нинішній депутат від Партії регіонів Василь Гуреєв, який у часи президента Кучми обіймав посади міністра економіки та міністра промполітики. І що чи не найцікавіше: „чарівна” схема успішно працювала майже десять років, переживши не одного міністра юстиції. Саме тому „Експрес” попросив роз'яснити ситуацію Романа Зварича, який за цей час двічі встиг побувати шефом цього відомства. Міністр „голову зламає” — „Держінформ'юст” прямо підпорядковується Міністерству юстиції? — Саме так. — Ви знали про те, що там діється, коли були міністром? — Мушу зізнатись, що коли я перший раз обіймав цю посаду, то мало уваги приділяв цьому державному підприємству. Зокрема, й тому, що посилався на рекомендації від свого попередника Олександра Лавриновича (він, до речі, тепер знову міністр): мовляв, там усе нормально. Натомість після другого призначення у серпні 2006 року мене дуже зацікавило, що це за роялті, чим займається підприємство, куди йдуть гроші. — І що з того вийшло? — Коли я почав робити певні ходи в цьому напрямку, до прикладу, намагався перевести підприємство на казначейське обслуговування, консолідуючи всі його банківські рахунки, то відповіддю був повний саботаж із підприємства. Я також почав цікавитися захищеністю комп'ютерних систем, на основі яких створені ці реєстри. Однак директор цього підприємства Віталій Добжанський тільки „відмахувався” від мене. Зрозуміло, що наслідком стало моє звернення до Держкомітету спецзв'язку з проханням провести перевірку цього підприємства. Пан Добжанський їхніх представників не впустив ні на поріг, ні за поріг — всупереч закону. — Як діяли далі? — Я двічі ініціював перевірки міністерського, тобто відомчого КРУ. Вони мені дали зрозуміти, що там є доволі серйозні порушення. Дуже сумнівні, зокрема, господарська діяльність і фінансові справи. Що дало мені підстави у 2006 році звернутися уже до ГоловКРУ. Звідти отримав листа, що вони не можуть провести перевірки цього підприємства найближчим часом, мусимо зачекати орієнтовно два з половиною місяці. На жаль, я не діждався початку перевірки, оскільки мусив піти у відставку через прихід нового уряду. — А який ваш висновок про цю справу? — Там справді є серйозні проблеми. Я не міг зрозуміти, чому це підприємство, до прикладу, має контракт із такою фірмою, як „Ліга”, а та має монополістський статус щодо оприлюднення нормативно-правових актів. Чого ми не могли цього робити прямо з міністерства? Не міг зрозуміти, звідки ці роялті. Я також цікавився у фахівців, скільки коштуватиме закупівля програмного забезпечення. Тоді мені сказали, що 10 мільйонів гривень. Як бачите, це не такі великі гроші, які платить міністерство щороку. Проте, хоча я й домагався, доступу до самого програмного забезпечення не дістав. Я ж хотів встановити, яким чином воно зорганізоване. Бо, крім вищевказаного, мене цікавило, наскільки захищена сама система від хакерських атак й інших зовнішніх втручань. Адже в цих реєстрах зберігається цінна інформація. Візьміть хоч би реєстр із нерухомості, це ж золото, якби хтось до нього дістався! — І як же захищені наші секрети? — Я дістав відповіді від Державного комітету спеціального зв'язку, що це підприємство... не має відповідних дозволів на встановлення захищених програмних систем! „Директор погрожував знищити реєстри” — Але як це взагалі можливо, щоб директор підпорядкованого підприємства так „футболив” свого міністра у всіх питаннях? — Отож-бо й воно! Я ставив питання про звільнення директора. Бо як ще боротися з таким нахабством?! Та просто так цього не може домогтися навіть міністр, доводиться робити певні формальні кроки, щоб знайти підстави. Просячи КРУ провести перевірки, я саме намагався їх знайти. Та, коли почав реалізовувати свій намір, до мене почали доходити чутки, що в такому випадку директор “знищить усі реєстри або візьме їх зі собою”. — Якщо він так вільно поводився, то, значить, мав великі „плечі” нагорі? — Друзі в нього є. Мені навіть дещо пропонували, щоб я його не звільняв. Я не можу назвати їхні прізвища, бо, оскільки розмови велися тет-а-тет, у суді було б важко довести цей факт. Друзі впливові, бо, попри зміну влад, Добжанський досі працює керівником „Держінформ'юсту”. Коли я прийшов у 2005 році, він уже там сидів і досі сидить. — Яка ймовірність того, що тепер, після скандалу, ліквідують ці схеми? — Це можливо зробити лише після того, як у „Держінформ'юсті” зміниться керівник. З одного боку, якщо є висновок КРУ, підстави для звільнення теперішнього готові. Проте мене дивує озвучена позиція міністра Лавриновича про те, що треба припинити ті перевірки КРУ, бо вони... шкодять іміджу цього підприємства. Тому, зважаючи на це, шансів на оперативну ліквідацію цих схем, можна сказати, немає. Ірина КОВАЛЕНКО „Експрес” № 128 (5475) 18 — 25 листопада 2010 року
Внизу еще можно подписать как анонс: "Ищите данные реестра на всех раскладках "Петровки".
_________________ Один раз сделаешь не подумав, сто раз подумав-не переделаешь
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Ср, 02 Окт 2013 11:39
А до сих пор не работают? Наш знакомый нотариус говорит, что заработают в понедельник только. Это что, правда, что ли?!
Nadin
Сообщения: 350
Добавлено:
Ср, 02 Окт 2013 12:12
zanoza писал(а):
А до сих пор не работают? Наш знакомый нотариус говорит, что заработают в понедельник только. Это что, правда, что ли?!
я звонила нотариусу, сказали что если сегодня не заработает то ещё неделю точно работать не будет. Держава Україна
Доцик
Возраст: 44
Сообщения: 208
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 08:52
Колектив Держінформюсту заявляє про рейдерське захоплення підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції.
Про це йдеться у відкритому зверненні колективу, надісланому Українській правді.
"Від імені трудового колективу Держінформюсту офіційно повідомляю Вас, що відбулася не просто хакерська атака, а рейдерське захоплення державних реєстрів - тобто, усієї конфіденційної інформації про громадян України, невідомими особами", - йдеться у зверненні.
"23 вересня 2013 року був призначений новий керівник Держінформюсту Богданов Л.В.
У перший же день роботи новий директор дав вказівку про копіювання всієї інформації баз даних, яке здійснювалося сторонніми людьми, що не є працівниками нашого підприємства", - наголошується у документі.
"Під час копіювання інформації, ці приведені Богдановим Л.В. "хакери" зламали програмне забезпечення одного з серверів, чим і спричинили повну зупинку роботи усіх реєстрів", - сказано в повідомленні.
"Хочемо зауважити, що зміни керівництва відбулася дивним чином, що нагадувало силовий захват (невідомі люди зі зброєю, агресивна поведінка по відношенню до працівників, блокування приміщень). Можливо, поясненням таких зухвалих, але непрофесійних дій може бути те, що у якості керівника служби безпеки Богданов привів на підприємство відомого рейдера, який спеціалізується на захопленні квартир громадян та злочинах у сфері нерухомості – Малєту Сергія Вікторовича", - зазначається у зверненні
"Щиро сподіваюся на те, що нас почують і керівництво держави прийме міри, щоб навести порядок і не допустити крадіжки даних з реєстрів",- зазначив заступник гендиректора Вадим Хоруженко.
Добавлено спустя 35 секунд:
Як уточнив Хоруженко у коментарі "Українській правді", Держпідприємство є реєстратором 18 держреєстрів.
"В першу чергу це реєстр прав власності на нерухомість, де реєструються права на об’єкти нерухомості громадян, юридичних осіб. Тут міститься інформація про арешти, заборони, здійснюються перевірки наявності і відсутності арештів і заборон. Це реєстр виконавчих проваджень. Реєстр, в якому фіксується інформація про вчинені нотаріальні дії – довіреності, наприклад. Реєстрація шлюбів, народжень, смертей. Багато реєстрів, в втому числі і ті, які використовуються банками при наданні кредитів", - повідомив Хоруженко.
На питання, хто може стояти за таким захопленням, він повідомив, що підприємству з липня 2013 року не перераховуються кошти, передбачені на його фінансування.
"Ці кошти хтось, мабуть, захотів прибрати до своїх рук. В бюджеті кошти наявні для фінансування, але підприємству вони не перераховуються", - зазначив Хоруженко.
http://www.pravda.com.ua/news/2013/10/3/6999185/
_________________ Роби, що повинен і будь що буде!!!
Marina_M
Возраст: 45
Сообщения: 3344
Откуда: небольшой город Монголии
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 08:57
как мило...своих жрут
_________________ Ничто не происходит без достаточного основания. Михаил Васильевич Ломоносов
Доцик
Возраст: 44
Сообщения: 208
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 09:13
Було БТІ були нюанси але всі привикли можна було працювати
Появились реєстрація в юстиції були нюанси але вже всі привикли можна вже було працювати
Таке враження що хочуть в когось щось віджати але ніяк неможуть правильно підійти до тієї справи
_________________ Роби, що повинен і будь що буде!!!
Вячеслав
Сообщения: 730
Откуда: Харьков
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 10:14
Как можно было реестр с персональными данными, с вещами, которые прямо обеспечивают конституционные права граждан передать изначально предприятию????
Любое предприятие может ликвидироваться, подвергаться рейдерству и тд.
Кроме того, деньги за регистрацию шли по карманам. Целью любого предприятия является - получение прибыли, а не обеспечение конституционных прав граждан.
Все деньги, полученные этим предприятием могли быть в бюджете, а госреестр под защитой государства.
Юрий Андрусенко
Сообщения: 912
Откуда: Херсон
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 10:52
Мило, что "видкрытый лыст" коллектива появился только сейчас. С 23.09 реестр сливали?! Никто не обязан исполнять заведомо незаконный приказ или распоряжение - см.Конституцию. О чем думали раньше сотрудники Госинформюста? Я думаю - о том же, о чем думает сейчас Фонд. А потом будут письма писать - ай, как же так, нас использовали. Мрак.
Юта
Сообщения: 1692
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 11:17
Цитата:
8 лет назад было создано государственное предприятие "Информцентр", чьей задачей было разработать программное обеспечение для электронной системы госреестров.
Главой "Информцентра" стал Виталий Добжанский. Авторские права на обеспечение получили две частные структуры - ООО "Арт-мастер" и ООО "С-Т".
Эти компании ежемесячно получали от "Информцентра" плату за доступ к программам. За год общая сумма полученных ими денег составляла до 90 млн грн.
Эти компании ежемесячно получали от "Информцентра" плату за доступ к программам. За год общая сумма полученных ими денег составляла до 90 млн грн.
Насправді ці гроші це ніщо порівняно з "вартістю" інформації яка нічим не захищена з нашими судами хтось може стати бездомним, беззаводним і безземельним.
_________________ Роби, що повинен і будь що буде!!!
Вячеслав
Сообщения: 730
Откуда: Харьков
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:02
Из 18 реестров на данный момент открыли реестр доверенностей и реестр бланков.
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:24
Юта писал(а):
Цитата:
8 лет назад было создано государственное предприятие "Информцентр", чьей задачей было разработать программное обеспечение для электронной системы госреестров.
Главой "Информцентра" стал Виталий Добжанский. Авторские права на обеспечение получили две частные структуры - ООО "Арт-мастер" и ООО "С-Т".
Эти компании ежемесячно получали от "Информцентра" плату за доступ к программам. За год общая сумма полученных ими денег составляла до 90 млн грн.
О роялти держателям гос. реестров "Украинская правда" писала еще в 2010 г. Но государству наверное так выгодно.
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Юта
Сообщения: 1692
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:31
Сергей_К писал(а):
Но государству наверное так выгодно
Скорее тем, КТО привык считать себя государством
Gorets33 Гость
Добавлено:
Чт, 03 Окт 2013 12:38
Доцик писал(а):
"23 вересня 2013 року був призначений новий керівник Держінформюсту Богданов Л.В.
У перший же день роботи новий директор дав вказівку про копіювання всієї інформації баз даних, яке здійснювалося сторонніми людьми, що не є працівниками нашого підприємства", - наголошується у документі.
"Під час копіювання інформації, ці приведені Богдановим Л.В. "хакери" зламали програмне забезпечення одного з серверів, чим і спричинили повну зупинку роботи усіх реєстрів", - сказано в повідомленні.
А вот интересно взглянуть на ситуацию исключительно с логической стороны...
Получается, что приходит НОВЫЙ директор, который, как он считает, поработает на этом "хлебном" месте не один год, и этот директор начинает взламывать программное обеспечение, несмотря на то, что у него, как у директора, должны быть все ключи доступа, сливает себе информацию, к которой он, как директор, и так будет иметь непосредственный доступ на протяжении всего периода, сколько он будет директором... С точки зрения логики - такое поведение вновь назначенного директора выглядит весьма идиотским! Тем более, что если уж ему так нужна была информация, он вполне мог подождать пару-тройку месяцев, когда он же сам уволит старый состав системных администраторов и поставит на их место новых, своих, которые ему скопируют базу "без шума и пыли", без "хакерских" методов...
Второй вариант. Если уж кто-то и копировал базу, то, исходя из логики, это мог быть только бывший директор, которого отстранили неожиданно для него. Вот у него есть серьезный аргумент копировать базу, поскольку он теряет к ней непосредственный доступ. А если часть кодов доступа новый директор уже успел поменять - тогда нет другого выхода, как только взламывать...
Что касается самого "обращения"... Как-то очень слабо верится в то, что "мальчики - девочки", выполняющие функции "дятлов - регистраторов" будут по своей инициативе вмешиваться в борьбу между директорами... Тут больше собственная задница важна: нужно усидеть на месте, а, значит, лучше "не высовываться"... Скорее всего, данное обращение написано самим бывшим директором и его непосредственными помощниками, которые однозначно будут вынуждены уйти вместе с ним... Остальным сотрудникам - глубоко фиолетово, от кого им получать приказы и втыки...
Исходя из этих чисто логических рассуждений, следует, что копированием данных и взломом системы занимается именно та команда, которую пытаются поменять и им очень не хочется уходить с такого приятного, насиженного места...
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме