Список форумов < О К Н О > Форум Клуба оценщиков
  Форум  •  Правила форума  •  Пользователи  •   FAQ  •  Поиск •   Календарь •   Регистрация  •   Профиль  •   Войти и проверить личные сообщения  •   Вход
 щодо Проекту постанови "Про затвердження порядків надання компенсації вартості збудованих заявником або інвестором із значними інвестиціями..." Следующая тема
Предыдущая тема

Версия для печати
Начать новую темуОтветить на тему
Автор Сообщение
Moderator3
Moderator


Сообщения: 683

СообщениеДобавлено: Ср, 06 Мар 2024 09:28 Ответить с цитатойВернуться к началу

ГО "ВІДКРИТИЙ КЛУБ НЕЗАЛЕЖНИХ ОЦІНЮВАЧІВ "ВІКНО"

Вих.№ 010224
Від 01.02.2024 р.

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Щодо обговорення проектів документів

Громадська організація "ВІКНО" в рамках обговорення проектів документів звертається до Міністерства економіки України із зауваженнями щодо Проекту постанови "Про затвердження порядків надання компенсації вартості збудованих заявником або інвестором із значними інвестиціями об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та компенсації витрат на підключення та приєднання до інженерно-транспортних мереж, необхідних для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями."
Під час аналізу зазначеного проекту, ми виявили вимоги до суб'єкта оціночної діяльності, які суперечать вимогам чинного законодавства, зокрема Закону " Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні ":
- Наявність міжнародних кваліфікаційних свідоцтв оцінювачів у штаті суб'єкта оціночної діяльності.
- Наявність договорів про співпрацю з міжнародними аудиторськими компаніями з певними умовами та критеріями.
- Наявність досвіду оцінки об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури протягом останніх п'яти років.
- Наявність договору страхування відповідальності перед третіми особами на велику суму та з певними умовами.
Ці вимоги порушують статті 5 та 6 Закону "Про оцінку майна, майнових прав та оціночну діяльність." Статтею 6 закону встановлено, що оцінювачами можуть бути громадяни України та іноземці, які отримали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до вимог цього Закону, без обов'язковості наявності міжнародних кваліфікаційних свідоцтв.
Згідно зі статтею 5, суб'єктами оціночної діяльності є суб'єкти господарювання, які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону, без обов'язковості наявності міжнародних кваліфікаційних свідоцтв оцінювачів або договорів з міжнародними аудиторськими компаніями.
Фактично в цьому Проекті є намір порушити вимоги статті 15 ЗУ "Про захист економічної конкуренції": надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Заздалегідь вдячні за увагу та розгляд наших зауважень.

З повагою,
Керівник ГО "ВІДКРИТИЙ КЛУБ НЕЗАЛЕЖНИХ ОЦІНЮВАЧІВ "ВІКНО"
Грищенко Є.А.

Добавлено спустя 6 минут 30 секунд:

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
(Мінекономіки)
вул. М. Грушевського 12/2, м. Київ, 01008, тел. (044)200-47-53, факс (044)253-63-71
E-mail: meconomy@me.gov.ua, http://www.me.gov.ua, код ЄДРПОУ 37508596
На № № 010224 від 01.02.2024 р.

Керівнику
ГО “ВІДКРИТИЙ КЛУБ
НЕЗАЛЕЖНИХ ОЦІНЮВАЧІВ
“ВІКНО”
Євгенії ГРИЩЕНКО

Шановна Євгеніє Анатоліївно!

Мінекономіки розглянуло електронне звернення ГО “ВІДКРИТИЙ КЛУБ
НЕЗАЛЕЖНИХ ОЦІНЮВАЧІВ “ВІКНО” від 01.02.2024 № 010224 щодо положень проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження порядків надання компенсації вартості збудованих заявником або інвестором із значними інвестиціями об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та компенсації витрат на підключення та приєднання до інженерно-транспортних мереж, необхідних для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями” (далі – проект постанови) в частині критеріїв до суб'єктів оціночної діяльності, визначених пунктом 7 проекту порядку надання компенсації вартості збудованих заявником або інвестором із значними інвестиціями об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, необхідних для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями (далі – Порядок), що затверджується проектом постанови, та повідомляє.
Наразі Мінекономіки доопрацьовано проект постанови з урахуванням зауважень та пропозицій заінтересованих органів.
Так, пункт 7 Порядку викладено в такій редакції:
“7. У разі якщо інвестор із значними інвестиціями подає заяву на отримання компенсації вартості обʼєктів інженерно-транспортної інфраструктури, які збудовані та прийняті в експлуатацію до набрання чинності цією постановою, до такої заяви додається:
- документ, визначений абзацом четвертим пункту 6 цього Порядку;
- оригінал звіту про незалежну оцінку вартості заміщення/відтворення об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури, визначеної за витратним методом;
- лист-підтвердження від суб’єкта оціночної діяльності щодо його
відповідності критеріям до суб’єкта оціночної діяльності, визначені цим Порядком.

Базою оцінки є залишкова вартість заміщення (відтворення).
Звіт про оцінку об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури складається суб’єктом оціночної діяльності відповідно до Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”.
Такий звіт може використовуватись протягом строку його дії, зазначеному у ньому, але не більше шести місяців від дати проведення незалежної оцінки.
Рецензування звіту про оцінку об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури забезпечується Фондом державного майна України.
Критерії до суб′єкта оціночної діяльності:
наявність у суб′єкта оціночної діяльності досвіду оцінки об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури протягом останніх п’яти років;
наявність договору страхування відповідальності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв’язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 10 млн. гривень). При цьому договір страхування повинен діяти протягом усього періоду надання послуг з оцінки.”
При цьому зазначаємо, що при опрацюванні зауважень заінтересованих органів виконавчої влади Мінекономіки суттєво скорочено перелік критеріїв до суб’єктів оціночної діяльності.
Мінекономіки є уповноваженим органом, що приймає рішення про надання державної підтримки з урахуванням даних, вказаних у звіті про оцінку та зацікавлено в його правильності та об’єктивності, тому такі критерії, як: наявність у суб’єкта оціночної діяльності досвіду оцінки об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури протягом останніх п’яти років та наявність договору страхування відповідальності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв’язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 10 млн гривень), на думку Мінекономіки, є цілком доцільними.
Водночас зазначаємо, що редакція пункту 7 Порядку може зазнати зміни з
урахуванням розгляду проекту постанови на Урядовому комітеті, відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 № 950.
При цьому висловлюємо вдячність за активну професійну та громадянську
позицію.
З повагою
Заступник Міністра
економіки України Віталій КІНДРАТІВ
596-68-12

_________________
Я живу на своїй, Богом даній, землі!
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Gorets11



Сообщения: 955
Откуда: Харьков
СообщениеДобавлено: Ср, 06 Мар 2024 14:19 Ответить с цитатойВернуться к началу

Обожаю наших "можновладцев" за полное отсутствие у них логики... Что нередко выливается в юморески, в которых один абзац полностью противоречит следующему... Very Happy Very Happy Very Happy
В данном ответе на письмо они пошли еде дальше: теперь уже не один абзац противоречит другому, а в одном предложении содержатся полностью противоречащие логике понятия:

Мінекономіки є уповноваженим органом, що приймає рішення про надання державної підтримки з урахуванням даних, вказаних у звіті про оцінку та зацікавлено в його правильності та об’єктивності, тому такі критерії, як: наявність у суб’єкта оціночної діяльності досвіду оцінки об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури протягом останніх п’яти років та наявність договору страхування відповідальності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв’язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 10 млн гривень), на думку Мінекономіки, є цілком доцільними.

Ведь совершенно очевидно, что лицо, которое знает, что за его "косяки" будет платить страховая, гораздо менее ответственно относится к своим обязанностям, чем лицо, у которого такой "поддержки штанов" нет...
Т.е., просто можно расслабиться: типовое условие, чтобы отодвинуть от процесса "голодных" оценщиков и отдать его в руки "нужных"... Первый раз, что ли? Embarassed
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Moderator3
Moderator


Сообщения: 683

СообщениеДобавлено: Ср, 20 Мар 2024 13:30 Ответить с цитатойВернуться к началу

Остаточне формулювання таке:
Цитата:
7. У разі коли інвестор із значними інвестиціями подає заяву про отримання компенсації вартості об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, які збудовані та прийняті в експлуатацію до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 15 березня 2024 р. № 292 “Про затвердження порядків надання компенсації вартості збудованих заявником або інвестором із значними інвестиціями об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та компенсації витрат на підключення та приєднання до інженерно-транспортних мереж, необхідних для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями”, до такої заяви додається:

копія документа, визначена абзацом четвертим пункту 6 цього Порядку;

звіт про оцінку об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури, складений суб’єктом оціночної діяльності відповідно до Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”.

Базою оцінки є залишкова вартість заміщення (відтворення).

Звіт про оцінку об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури може використовуватися протягом строку його дії, зазначеного у ньому, але не більше шести місяців від дати проведення оцінки. Рецензування звіту про оцінку об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури забезпечується Фондом державного майна.

8. Мінекономіки протягом десяти робочих днів з дня отримання заяви перевіряє пакет документів, визначених пунктом 6 або 7 цього Порядку, достовірність інформації, зазначеної в них, а також відомості з реєстру інвестиційних проектів із значними інвестиціями щодо наявності такої форми державної підтримки у спеціальному інвестиційному договорі, загального та фактично наданого обсягу державної підтримки та надсилає Фонду державного майна звіт про оцінку об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури для рецензування (у разі його надання відповідно до пункту 7 цього Порядку).

Фонд державного майна здійснює рецензування звіту про оцінку об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури протягом 14 календарних днів з дати отримання звіту.

Про затвердження порядків надання компенсації вартості збудованих заявником або інвестором із значними інвестиціями об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та компенсації витрат на підключення та приєднання до інженерно-транспортних мереж, необхідних для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями

_________________
Я живу на своїй, Богом даній, землі!
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Показать сообщения:      
Начать новую темуОтветить на тему


 Перейти:   



Следующая тема
Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме
Вы не можете скачивать файлы в этом форуме