http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2658-14/print1365078902910133
Підставою для проведення рецензування є письмовий
запит до осіб, які відповідно до цієї статті мають право
здійснювати рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки
майна).
Цитата:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1378-15/print1365078902910133
Підставою для рецензування звіту з експертної грошової оцінки
земельних ділянок на вимогу заінтересованих осіб є їх письмове
звернення до осіб, яким відповідно до цього Закону надано право
здійснювати рецензування.
Вопрос. Есть ли разница в этих документах? Как выглядит "Запит" и как "звернення"? Есть ли установленные формы? Если есть, поделитесь, пожалуйста.
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Чт, 04 Апр 2013 18:30
Запит и Звернення - видимо, одно и то же по смыслу, поскольку первоисточником являлся все-таки ЗУ "Об оценке...", но должны же были авторы второго закона внести в свой текст какое-то разнообразие.
Никогда не доводилось видеть установленных форм ни Запита, ни Звернення; думаю, их и не существует.
Мы стараемся придерживаться того, чтобы в письме-обращении было отражено следующее:
1. Наименование обращающегося и предполагаемого рецензента;
2. Просьба о рецензировании с указанием ДОСЛОВНОГО наименования Отчета;
3. Додаток: Звит / копия Звиту, заверенная заинтересованным в рецензии лицом - еще и желательно указать, на скольки листах, ну и документ должен быть прошит-пронумерован и чем-нибудь скреплен сзади. Не принимайте на рецензирование разрозненных листиков Отчета! Чревато последствиями;
4. Ну, и сакраментальная фраза "Оплату гарантируем" .
Все. Очень кратко и содержательно получается.
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
Серый Оценщик футбола
Возраст: 46
Сообщения: 6068
Откуда: Киев
Добавлено:
Чт, 04 Апр 2013 19:10
Grey Horse писал(а):
Запит и Звернення - видимо, одно и то же по смыслу
По логике, наверное, все-таки развные вещи.
Если по синтаксису, то в Запите про что-то спрашивают у того к кому адресован этот самый Запит (например, запрос о каких-то данных, какой-то информации), в Зверненни с чем-то/к кому-то обращаются (типа, ув. обращаюсь к Вам с ...).
Хотя, у нас если что-то в законодательстве меняется, значит кому-то это нужно и истинную цель нужно искать глубже и, как правило, в чьей-то выгоде.
_________________ Один раз сделаешь не подумав, сто раз подумав-не переделаешь
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Чт, 04 Апр 2013 21:34
Цитата:
Запит
Запит - письмова заява (запит), складена заявником, яка засвідчує потребу та мету одержання витягу з бази даних.
АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ БАНКРУТСТВА НАКАЗ Про затвердження Положення про порядок формування та ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (Положення, п.1.1) N 96 від 06.11.99 м.Київ (див. текст)
Запит - письмова заява, складена з метою одержання інформації з Єдиної бази даних.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про порядок формування та ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (Положення, п.1.8 ) N 77 від 11.04.2001 м.Київ
Запит - електронний документ, складений заявником про отримання звіту з ЄІС "Реєстр позичальників".
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про створення єдиної інформаційної системи обліку позичальників (боржників) (Положення, п.1.5) N 245 від 27.06.2001 м.Київ (див. текст)
Запит - це документ установленої держателем Реєстру форми, який сторона правочину або уповноважена нею особа подає реєстратору і на підставі якого формується витяг з Реєстру.
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Інструкції про ведення Державного реєстру правочинів (Інструкція, п.1.3) 18.08.2004 N 86/5
Запит - документ установленої держателем Реєстру форми, який подається реєстратору або адміністратору і на підставі якого формується витяг з Реєстру.
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу (Порядок, п.1.2) 11.08.2005 N 374
Запит - документ установленої уповноваженим органом форми, який подається державному адміністратору і на підставі якого формується довідка з Реєстру.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА Н А К А З Про Тимчасовий порядок формування, ведення та користування реєстром документів дозвільного характеру (Тимчасовий порядок, п.1.2) 18.04.2006 N 39
Запит - запит Держфінмоніторингу до суб'єкта щодо надання інформації відповідно до пунктів 9, 10 частини другої статті 6 Закону.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Порядку погодження із Державним комітетом фінансового моніторингу України суб'єктами первинного фінансового моніторингу термінів подання запитуваної інформації (Порядок, п.1.2) 13.08.2010 N 136
Цитата:
Звернення
Звернення - це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Звернення повинно містити:
прізвище, ім'я та по батькові громадянина;
місце проживання громадянина;
суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги);
підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;
надруковано або написано від руки розбірливо і чітко.
МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян (Порядок, п.1.4) 25.05.2007 N 265
Звернення - це викладені заявником у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ Р І Ш Е Н Н Я Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України (Інструкція, п.1.2) 15.11.2007 N 184/2
Звернення - це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ Н А К А З Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень громадян, їх особистого прийому в органах, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах і навчальних закладах Державної кримінально-виконавчої служби України (Інструкція, п.2.2) 30.07.2008 N 208
Звернення - викладені в письмовій або усній формі зауваження (пропозиції), заяви (клопотання) і скарги.
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в органах державної контрольноревізійної служби (Порядок, п.3) 28.10.2008 N 383
Звернення - викладені в письмовій формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ ІНСТРУКЦІЯ щодо заповнення форми звітності N 18-НКРЕ (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг" (п.1.3) 17.02.2011 N 232
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Пт, 05 Апр 2013 12:55
Ну, тогда Запит и Звернення в свете указанных выше определений вообще ни в тын, ни в ворота к Законам "Об оценке...".
Какая База Данных или Реестр существуют у рецензента (тов)?.. Какую інформацію щодо суб'єкта он может предоставить?
А какие предложения (замечания), заявления или жалобы излагаются рецензенту? И кем?
Бред получается. Видимо, все-таки в этом контексте и Запит, и Звернення нужно понимать просто как обращение в письменной форме с просьбой прорецензировать Отчет, см. выше.
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме