З Методики, определения стоимости по витратному:
"... Відновна вартість з урахуванням коєфіцієнтів зміни вартості таких об’єктів визначається за формулою:
Вв = Цопт. х Кт х Кінст.х Кінф.,
де:
Цопт. - оптова ціна згідно прейскуранта оптових цін (відновна вартість в базових цінах);
Кт - коефіцієнт, враховуючий додаткові витрати з вартості обладнання (згідно ДБН Д1.1-1-2000: транспортні – 3,0%, витрати на тару, упаковку, реквізит – 0,5%, запасні частини – 1,0%, комплектація –0,4%, заготівельно-складські – 0,9%;
Кінст. - індекс зміни ринкової вартості продукції до її ринкової вартості станом на дату оцінки. (Кінст. = 1).
Кінф – індекс інфляції до дати оцінки - врахований Кінст, = 1.
Знос з точки зору оцінки вартості обладнання - це втрата вартості під впливом різних факторів.
Вартість обладнання (залишкова вартість заміщення) визначається як добуток відновної вартості на коефіцієнт придатності Кпр (коефіцієнт, який враховує фізичний, моральний та економічний зноси):
В = Вв х Кпр, (1)
Кпр =Кпрф х Кпрм х Кпре,
В нашому випадку вся досліджувана продукція нова, приймаємо: Кпрф = 1 – gфіз. /100 , Кпрм = 1 – gмор/100, Кпре = 1 – gек/100...."
Т.е., транспортные расходы я брал до 3%.
Не утверждаю, что это абсолютно правильно, но если сложилась такая тупиковая ситуация (нет достаточных образцов сравнения, и т.д.) - думаю это один из возможных вариантов решения вопроса.
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме