Я не скажу Вам: НЕ ЧИТАТЙТЕ ЭТОГО!
а просто процитирую участника бухгалтерского форума:
Когда его примут, то в ожидании подписи президента
и можно будет изучать этот смертный приговор для бизнеса.
А пока лучше работать спокойно и наблюдать плавный переход
от шестого к седьмому (и последующим) проектам.
Объясняю почему...
Дело в том что, не читая весь этот раздел, делаю выписку базового положения
для нас - плательшиков единого налога (стр. 469-470 проекта)
2.2. Спрощена система оподаткування не поширюється на:
а) суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері грального бізнесу;
б) суб’єктів господарювання, які здійснюють обмін іноземної валюти;
в) суб’єктів господарювання, які є виробниками підакцизних товарів,
провадять господарську діяльність, пов’язану з експортом, імпортом,
оптовим та роздрібним продажем підакцизних товарів (крім роздрібного
продажу пально-мастильних матеріалів (в ємностях до 10 літрів)
та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива);
г) суб’єктів господарювання, які здійснюють видобуток та виробництво
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення; оптову, роздрібну торгівлю
промисловими виробами з дорогоцінних металів, що підлягають ліцензуванню
відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів
господарської діяльності";
ґ) фізичних осіб – підприємців, які здійснюють торгівлю виробами з
дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення;
д) страхових (перестрахових) брокерів, страхових агентів, суб’єктів
господарювання, які провадять діяльність у сфері фінансового
посередництва, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії,
довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального
пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові
установи, визначені законом;
е) реєстраторів цінних паперів;
є) арбітражних керуючих;
ж) суб’єктів господарювання, у статутному фонді яких сукупність
часток, що належать іншим суб’єктам господарювання, які не є
платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;
з) суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією
торгівлі, наданням послуг із створення належних умов для
здійснення торгівлі іншими фізичними або юридичними особами та орендою
торгових місць на ринках та/чи у торговельних об’єктах;
и) суб’єктів господарювання, які провадять спільну діяльність без
утворення юридичної особи відповідно до розділу ІІІ цього Кодексу;
і) суб’єктів господарювання, які здійснюють видобуток та реалізацію
корисних копалин;
ї) суб’єктів господарювання, які надають в оренду земельні ділянки та
нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини;
й) представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи
юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;
к) суб’єктів господарювання, які надають послуги стільникового зв’язку;
л) фізичних осіб – підприємців, які провадять: аудиторську, рекламну,
бухгалтерську, адвокатську діяльність; діяльність у сфері права,
інжинірингу; діяльність з консультування з питань комерційної
діяльності та управління; допоміжну діяльність у сфері державного
управління; посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та
оцінювання нерухомого майна;
м) суб’єктів господарювання, які здійснюють оптову торгівлю і посередництво
у оптовій торгівлі,
надають послуги та виконують роботи за договорами комісії, договорами доручення, транспортного
експедирування та агентськими договорами;
н) нерезидентів України та (або) їх постійні представництва, фізичних осіб без громадянства;
о) суб’єктів господарювання, які на день подання заяви про
реєстрацію платником податку мають податковий борг (недоїмку),
за винятком безнадійного податкового боргу (недоїмки), який виник
внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин);
п) суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності;
р) суб'єктів малого підприємництва, які здійснюють діяльність з
перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату,
діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування
або антикваріату;
с) суб’єктів малого підприємництва, які надають послуги у сфері
телерадіомовлення відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";
т) надають послуги охорони.[/b][/u]
_________________ Благодаря безоценочному мнению оценка становиться более ценной.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Чт, 03 Июн 2010 17:52
Ойййй спасибо.
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Пт, 18 Июн 2010 14:23
Вот что нас может ожидать касаемо методологии оценки
Цитата:
Стаття 27. Методи визначення та порядок застосування звичайної ціни податковим органом
27.1. Звичайна ціна застосовується у разі здійснення платником податків:
а) будь-яких операцій за зовнішньоекономічними контрактами;
б) бартерних операцій;
в) операцій з пов’язаними особами;
г) операцій з платниками податків, що застосовують інші правила або ставки оподаткування, ніж такий платник податків.
ґ) та в інших випадках встановлених законодавством.
27.2. Визначення звичайної ціни у випадках, передбачених цим Кодексом, здійснюється за такими методами:
а) порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продажу);
б) ціни перепродажу;
в) „витрати плюс”;
г) балансової вартості.
27.3. Основним для визначення звичайної ціни є метод порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продажу).
27.4. Якщо звичайна ціна не може бути визначена за методом порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продажу) згідно з положеннями цієї статті, використовуються в порядку черговості інші методи цієї статті. При цьому кожний наступний метод застосовується, якщо звичайна ціна товарів (робіт, послуг) не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу.
27.5. У разі відсутності даних для застосування зазначених методів визначення звичайної ціни, така ціна може бути визначена виходячи з результатів незалежної оцінки майна та майнових прав, яка здійснюється суб’єктом оціночної діяльності відповідно до Закону України „Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”.
27.6. У разі неможливості визначення звичайної ціни із застосуванням положень пунктів 27.2.-27.4. вважається, що звичайна ціна збігається з договірною.
27.7. За методом порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продажу) застосовується ціна, яка визначається за ціною на ідентичні (а за їх відсутності – однорідні) товари (роботи, послуги), що реалізуються (придбаваються) не пов’язаній з продавцем (покупцем) особі за звичайних умов діяльності.
Для визначення звичайної ціни товару (робіт, послуг) згідно з методом порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продажу) використовується інформація про укладені на момент продажу такого товару (роботи, послуги) договори з ідентичними (однорідними) товарами (роботами, послугами) у співставних умовах на відповідному ринку товарів (робіт, послуг). Враховуються, зокрема такі умови договорів, як кількість (обсяг) товарів (наприклад, обсяг товарної партії); обсяг функцій, що виконуються сторонами; умови розподілу між сторонами ризиків і вигод; строки виконання зобов'язань; умови здійснення платежів, звичайних для такої операції; характеристика ринку товарів, на якому здійснено господарську операцію; бізнес-стратегія підприємства; звичайні надбавки чи знижки до ціни при укладанні угод між непов'язаними особами, а також інші об'єктивні умови, що можуть вплинути на ціну. При цьому, умови договорів на ринку ідентичних (за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) визнаються співставними, якщо відмінність між такими умовами істотно не впливає на ціну або може бути економічно обґрунтована. При цьому, враховуються звичайні при укладанні угод між непов'язаними особами надбавки чи знижки до ціни, зокрема знижки, зумовлені сезонними та іншими коливаннями споживчого попиту на товари (роботи, послуги), втратою товарами якості або інших властивостей; закінченням (наближенням дати закінчення) строку зберігання (придатності, реалізації); збутом неліквідних або низьколіквідних товарів.
Якщо товари (роботи, послуги), стосовно яких визначається звичайна ціна, ідентичні (за їх відсутності - однорідні) товарам (роботам, послугам), які прилюдно пропонуються до продажу, або мають ціни, встановлені на організованому ринку цінних паперів, або мають біржову ціну (біржове котирування), визначення звичайної ціни у встановленому в абзаці першому цього пункту порядку здійснюється з урахуванням таких факторів.
27.8. Згідно з методом ціни перепродажу застосовується договірна ціна товарів (робіт, послуг), визначена під час подальшого продажу таких товарів (робіт, послуг) покупцем третій особі за вирахуванням відповідної націнки та витрат на збут.
27.9. За методом „витрати плюс” застосовується ціна, що складається з собівартості готової продукції (товарів, робіт, послуг), яку визначає продавець, і відповідної націнки, мінімальний розмір якої для окремих видів товарів може бути законодавчо визначений.
27.10. За методом балансової вартості звичайна ціна товарів (робіт, послуг) визначається за їх балансовою вартістю згідно з відповідним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку.
27.11. Порядок застосування методів порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продаж), ціни перепродажу та „витрати плюс” для визначення звичайної ціни встановлюється Кабінетом Міністрів України, виходячи з положень цієї статті.
27.12. Методику визначення звичайної ціни страхового тарифу встановлює центральний орган виконавчої влади з регулювання ринків фінансових послуг, виходячи з положень цієї статті.
27.13. У разі коли ціни на товари (роботи, послуги) підлягають державному регулюванню згідно із законодавством, звичайною вважається ціна, встановлена відповідно до принципів такого регулювання. Це правило не поширюється на встановлення мінімальної ціни продажу або індикативної ціни – у цьому випадку звичайною є ринкова ціна, але не нижче встановленої мінімальної ціни продажу або індикативної ціни.
27.14. При визначенні звичайних цін на товари (роботи, послуги) використовуються офіційні джерела інформації, зокрема:
27.14.1) статистичні дані державних органів і установ;
27.14.2) ціни спеціалізованих аукціонів з торгівлі окремими видами продукції, біржові котирування;
27.14.3) довідкові ціни спеціалізованих комерційних видань та публікацій, в тому числі електронних та інших подібних банків даних;
27.14.4) звіти та довідки торгово-економічних місій у складі посольств України за кордоном;
27.14.5) інші інформаційні джерела, що визнаються офіційними у встановленому порядку.
27.15. Якщо продаж (відчуження) товарів здійснюється у примусовому порядку згідно із законодавством, звичайною є ціна, отримана під час такого продажу.
27.16. Для товарів (супутніх послуг), раніше ввезених на митну територію України у митному режимі імпорту або реімпорту, звичайної ціною продажу (поставки) на митній території України вважається ринкова ціна, але не нижче митної вартості товарів (супутніх послуг), з якої були сплачені податки та збори під час їх митного оформлення.
27.17. Обов’язок доведення того, що ціна договору (угоди) не відповідає рівню звичайної ціни покладається на орган державної податкової служби у порядку, встановленому законом. Для доведення відповідності ціни господарської операції рівню звичайної ціни платник податків зобов'язаний за письмовою вимогою подати органу державної податкової служби за місцем реєстрації відомості за переліком, встановленим Державною податковою адміністрацією України. У разі коли платник податку не задовольняє письмову вимогу органу державної податкової служби, донарахування податкових зобов'язань платника податків здійснюється за процедурою, встановленою цим Кодексом для донарахування податкових зобов'язань за непрямими методами.
27.18 У разі застосування звичайних цін за наслідками проведення перевірки платника податку посадові особи органу державної податкової служби фіксують в акті перевірки встановлені факти невідповідності використаних платником в податковому обліку цін звичайним цінам.
Визначені із застосуванням звичайних цін база, об`єкт оподаткування та інші показники податкового обліку використовуються податковими органами державної податкової служби для проведення розрахунку податкових зобов`язань, коригування від`ємного значення об`єкта оподаткування або інших показників податкової звітності за наслідками проведення перевірки.
27.19. У разі незгоди платника податків з визначеними податковим органом зобов`язаннями із застосуванням звичайних цін, рішення про стягнення таких податкових зобов`язань за результатами такої перевірки приймається виключно у судовому порядку за заявою керівника (заступника) податкового органу.
Что интересно п. 27.5 относится к на на прямую но почему тут (да собственно и везде по тексту) мы должны определять ЦЕНУ, а не СТОИМОСТЬ не понятно. Может кто то че то другое увидит?
Тут же в ст. 14 читаем
Цитата:
14.1.28 звичайна ціна – ціна товарів (робіт, послуг) визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін;
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пт, 18 Июн 2010 14:30
попалась новость:
Цитата:
У Азарова передумали збирати податок з нерухомості?
Проект Податкового кодексу, текст якого зареєстрований 15 червня у Верховній раді, не містить статті про введення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
У той же час, зазначає агентство, у вівторок разом із проектом кодексу була також зареєстрована пояснювальна записка, в якій прописано введення такого податку.
"Проект Податкового кодексу також передбачає введення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (з 1 січня 2012 - на житлову нерухомість площею понад 300 кв.м, з 1 січня 2014 - на нежитлову нерухомість). Для фізичних осіб ставку податку запропоновано встановити за кожен квадратний метр загальної площі нерухомості в розмірі 2% від мінімальної заробітної плати на 1 січня звітного року (або близько 18,5 грн. на початок 2011 року). З юридичних осіб податок, у разі прийняття цієї редакції кодексу, буде стягуватися за ставкою 0,5% балансової вартості нерухомості", - йшлося у пояснювальній записці.
Проте вже у середу текст пояснювальної записки був оновлений і тепер в ньому відсутній вищевикладений текст щодо оподаткування нерухомості.
27.5. У разі відсутності даних для застосування зазначених методів визначення звичайної ціни, така ціна може бути визначена виходячи з результатів незалежної оцінки майна та майнових прав, яка здійснюється суб’єктом оціночної діяльності відповідно до Закону України „Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”.
27.6. У разі неможливості визначення звичайної ціни із застосуванням положень пунктів 27.2.-27.4. вважається, що звичайна ціна збігається з договірною.
- мне вообще вот этот момент непонятен. т.е. нас привлекут только когда ничего не смогут придумать сами, хотя п.27.6 говорит о том, что нас можно вроде как и не привлекать - так как раз ничего не помогло, то нафига оценщик, можно и так признать ее равной договорной??
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Пт, 18 Июн 2010 14:39
Не боись. Де они вот это найдут?????
Цитата:
27.7. За методом порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продажу) застосовується ціна, яка визначається за ціною на ідентичні (а за їх відсутності – однорідні) товари (роботи, послуги), що реалізуються (придбаваються) не пов’язаній з продавцем (покупцем) особі за звичайних умов діяльності.
Для визначення звичайної ціни товару (робіт, послуг) згідно з методом порівнювальної неконтрольованої ціни (аналогів продажу) використовується інформація про укладені на момент продажу такого товару (роботи, послуги) договори з ідентичними (однорідними) товарами (роботами, послугами) у співставних умовах на відповідному ринку товарів (робіт, послуг).
А вообще слов нет ............
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Aleks
Возраст: 48
Сообщения: 295
Откуда: Одесса
Добавлено:
Пт, 18 Июн 2010 14:53
rudge писал(а):
А вообще слов нет ............
А у меня уже давно слов нет, с тех пор, как Азаров стал премьером........ То-ли еще будет.....
_________________ Рок-н-ролл мертв, а мы - еще нет!
Юрий Андрусенко
Сообщения: 912
Откуда: Херсон
Добавлено:
Пт, 18 Июн 2010 15:30
OFFTOP
Aleks писал(а):
rudge писал(а):
А вообще слов нет ............
А у меня уже давно слов нет, с тех пор, как Азаров стал премьером....
Ох, чует мое сердце - все будет хорошо при "дяде Вите"
_________________ Рок-н-ролл мертв, а мы - еще нет!
Bogdan Gun
Возраст: 53
Сообщения: 593
Откуда: Donbass
Добавлено:
Пн, 21 Июн 2010 11:40
Все таки до конца не понятно может ли СОД ФЛП претендовать на единый налог по этому кодексу или нет? Боюсь трактовать налоговая будет "посреднические услуги в сфере оценивания недвижимости" как полный запрет на ЕН для оценщиков.
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пн, 21 Июн 2010 11:47
ЕН - это именно для ФОП, или предприятие на 10% тоже не сможет?
Маркетолог
Возраст: 40
Сообщения: 79
Откуда: Киев
Добавлено:
Пн, 21 Июн 2010 12:07
и те и те не смогут...
поскольку также оценка висит по коду 74.87.0 "Інші комерційні послуги"
Налоговая считает слишком рентабельными виды деятельности,
по которым не позволяет работать на упрощённой системе...
но не позволяет всем - и физлицам СПД, и юр.лицам...
а впрочем это всё проект... реально надо будет обсуждать,
когда документ будет принят и подписан и висеть на сайте
Рады в разделе законодательство, а не законопроекты...
зачем нервы наперёд расшатывать...
_________________ Благодаря безоценочному мнению оценка становиться более ценной.
Bogdan Gun
Возраст: 53
Сообщения: 593
Откуда: Donbass
Добавлено:
Пн, 21 Июн 2010 15:29
Ну недолго осталось...
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Пн, 21 Июн 2010 15:51
Маркетолог писал(а):
а впрочем это всё проект... реально надо будет обсуждать,
когда документ будет принят и подписан и висеть на сайте
Рады в разделе законодательство
Тогда обсуждать будет уже поздновато...
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
Анатоль
Сообщения: 645
Добавлено:
Пн, 21 Июн 2010 17:42
Надо, чтобы в законе была дана трактовка "Посредничество при оценке недвижимости"
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме