Да. И я в т.ч. Главное не стоять в стороне, а сделать все, что в наших силах.
Коллеги, делайте! У всех есть интернет. Все умеют пользоваться поисковиками. Вот информагенства, которые СОЗДАЮТ новости: Интерфакс, Украинськи новыны, Лига Бизнес Информ, Подробности, Укр Правда, Багнет, Обоз
Ежедневники: Коммерсант, Комсомолка, Факты, Сегодня.
Прошу не комментировать рассовую принадлежность и не разводить флуд!
Пишите краткие сообщения по сути вопроса (не "остались без работы", а более глобально!) и ПЕРЕЗВАНИВАЙТЕ с просьбой поговорить с редактором! Обязательно звонить! Набросайте тезисы, чтоб можно было кратко и по сути. Все люди занятые, долго слушать не будут. ПЕРВАЯ фраза долна быть САМОЙ ВЕСКОЙ И ГЛОБАЛЬНОЙ,
_________________ Я проголосую за кандидата в президенты Украины, который в своей программе гарантирует люстрацию в судебной системе, правоохранительных органах и органах прокуратуры.
VVG
Сообщения: 676
Откуда: Любашевка
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 12:12
Raduga писал(а):
Заяву до АМКУ можуть подавати як юридичні так і фізичні особи. Зразок заяви тут:
Але ж, не памятаю хто сказав, це картель: президент-ВРУ-АМКУ-прокуратура-МВД
Нужен не зразок с сайта АМКУ, а уже заполненная заява. Тогда каждый сможет вставить свои данные и без потери времени поучаствовать в процессе.
Феофраст
Сообщения: 41
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 13:31
пропоную до вашої уваги ще один варіант протидії.
Згідно з статтею 15 ЗУ "Про оцінку" "Право на отримання кваліфікаційного свідоцтва набувають фізичні особи, які мають закінчену вищу освіту, пройшли навчання за програмою базової підготовки та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит". Інший порядок отримання КС законом не передбачений.
Таким чином, видача свідоцітва за 3-м напрямком не відмповідає вимогам базового закону у галузі оцінки.
Це дає підстави для оскарження рішень про видачу кваліфікаційних свідоцтв СОД, які отримали КС за третім напрямком, та рішень про видачу сертифікатів СОД.
Крім того, видача КС в супереч встановленому порядку може розглядатися як перевищення службових повноважень, тобто злочин.
На підставі вищевказаного, пропоную усім зацікавленим особам звернутися до ФДМУ з запитом, щодо осіб, які отримали КС за даним напрямком, щоб у подальшому у судовому порядку оскржити рішення екзаменаційної комісії. Одночасно із зверненням до суду звертайтеся до прокуратури з повідомленням про злочин.
Перемога або жебракування!
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 13:57
Феофраст писал(а):
Згідно з статтею 15 ЗУ "Про оцінку" "Право на отримання кваліфікаційного свідоцтва набувають фізичні особи, які мають закінчену вищу освіту, пройшли навчання за програмою базової підготовки та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит".
Феофраст, все правильно, все верно, но к сожалению (я для себя сделал такой вывод), что ЗУ "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" не регулирует оценочную деятельность - оценка для целей налогообложеня
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:11
СЕНСАР, у мене до Вас питання, як до колишнього співробітник АМКУ. Підскажіть, оскарження дій чи бездіяльність органів виконавчої влади здійснюється в адміністративних судах, а правовідносини пов'язані з обмеженням монополізму та захистом суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції, відповідно до Закону України "Про захист економічної конкуренції" є предметом регулювання господарського законодавства, тобто справи розглядаються господарським судом. Правильно чи я помиляюсь.
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Феофраст
Сообщения: 41
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:14
Сергей_К
1. ЗУ "про оцінку майна" визначає правові засади здійснення оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні, її державного та громадського регулювання, забезпечення створення системи незалежної оцінки майна з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки майна, майнових прав та використання її результатів.
2. Яким законом регулюється оцінка для опполдаткування?
3. Чому всі нормативи видані ФДМУ з цього питання грунтуються на ЗУ "Про оцінку"?
Оцінка моє головне джерело існування останні 15 років.
Чи як кажуть "отдай жену дяде а сам иди к бл..."?
Я не питаю жодних ілюзій щодо нашої правоохоронної системи, але сидіти та віддаватися зневіррю це гріх.
HUGO
Возраст: 46
Сообщения: 1260
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:17
Что говорить если в этой стране Минюст регистрирует нармативные документы идущие в разрез Законам страны. Повторяюсь все эти новшевства нельзя было регистрировать без изменения приоритетного закона в оценочной деятельности. Все остальные действия - от лукавого.
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:18
Феофраст писал(а):
пропоную до вашої уваги ще один варіант протидії.
"Право на отримання кваліфікаційного свідоцтва набувають фізичні особи, які мають закінчену вищу освіту, пройшли навчання за програмою базової підготовки та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит". Інший порядок отримання КС законом не передбачений.
Таким чином, видача свідоцітва за 3-м напрямком не відмповідає вимогам базового закону у галузі оцінки.
По-моему, форма квалификационного свидетельства тоже утверджена ФГИУ. И там нет графы про место работы. Значит ли это, что квалификационные свидетельства недействительны?
khomyakk
Сообщения: 39
Откуда: Украина
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:24
Феофраст
Чуть не в тему - но ситуация похожая.
Рецензирование отчетов по Фонду в некоторых областях проводит комиссия по оценочной деятельности. Когда я подняв все законы и документы ФДМУ пытался возразить - пошли отписки. И пока не были выполнены "рекомендации" такой комиссии - отчёт не прошёл. План у них понимаете по возвращению работ на доработку. Я потребовал рецензию за подписью оценщика - мне отказали. Не совсем дураки там сидят, я хотел подать в суд на конкретного человека, но видно они уже это проходили.
Пока не опубликуют на сайте, в газете этот список - ничего не добьёшся, будут отвечать отписками.
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:31
Феофраст писал(а):
2. Яким законом регулюється оцінка для опполдаткування?
3. Чому всі нормативи видані ФДМУ з цього питання грунтуються на ЗУ "Про оцінку"?
Феофраст, а Вы почитайте внимательно Наказы Фонда №554, 555, 556 и Вы будете приятно удивлены, что эти регуляторные документы приняты не на основании ЗУ "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
СЕНСАР
Сообщения: 235
Откуда: Київська область
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:32
Сергей_К писал(а):
СЕНСАР, у мене до Вас питання, як до колишнього співробітник АМКУ. Підскажіть, оскарження дій чи бездіяльність органів виконавчої влади здійснюється в адміністративних судах, а правовідносини пов'язані з обмеженням монополізму та захистом суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції, відповідно до Закону України "Про захист економічної конкуренції" є предметом регулювання господарського законодавства, тобто справи розглядаються господарським судом. Правильно чи я помиляюсь.
Коли я там працював (середина 2000-х) все розглядалося а господарських. Система адміністративних тільки починала формуватися. В нинішньому законі звертаю увагу на наступні статті:
Стаття 60. Оскарження рішень органів Антимонопольного
комітету України
1. Заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити
рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або
частково до господарського суду у двомісячний строк з дня
одержання рішення. Цей строк не може бути відновлено.
2. Рішення Антимонопольного комітету України,
адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та
державного уповноваженого Антимонопольного комітету України
оскаржуються до господарського суду міста Києва. Рішення
адміністративної колегії територіального відділення
Антимонопольного комітету України оскаржуються до господарських
судів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та
Севастополя. ( Частина друга статті 60 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 762-IV ( 762-15 ) від 15.05.2003 )
3. Прийняття господарським судом до розгляду заяви про
визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету
України не зупиняє його виконання, крім випадків, передбачених
частиною четвертою цієї статті.
4. Порушення господарським судом провадження у справі про
визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету
України, прийнятого:
згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, частиною
першою статті 30 Закону України "Про захист від недобросовісної
конкуренції" ( 236/96-ВР );
за результатами перевірки відповідно до частини п'ятої статті
57 цього Закону;
за результатами перегляду відповідно до частини третьої
статті 58 цього Закону,
а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення
(постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного
рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду
цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови)
господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету
України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи
господарським судом не визначено інше. ( Абзац п'ятий частини
четвертої статті 60 в редакції Закону N 762-IV ( 762-15 ) від
15.05.2003 )
5. Незалежно від положень частини четвертої цієї статті, у
разі наявності достатніх підстав, господарський суд може зупинити
дію рішення органу Антимонопольного комітету України.
Стаття 61. Повідомлення про судові справи
1. Господарський суд за запитом Антимонопольного комітету
України повідомляє Антимонопольний комітет України про судові
справи, що вирішуються на підставі законодавства про захист
економічної конкуренції.
2. Державний уповноважений Антимонопольного комітету України,
голова територіального відділення Антимонопольного комітету
України чи уповноважені ними працівники Антимонопольного комітету
України, його територіальних відділень мають право знайомитися з
матеріалами цих справ та отримувати копії документів.
Антимонопольний комітет України та його територіальні відділення
мають право вступити у справу як треті особи, які не заявляють
самостійних вимог на предмет спору, якщо рішення може вплинути на
їх права та обов'язки при здійсненні державного контролю щодо
захисту економічної конкуренції.
Последний раз редактировалось: СЕНСАР (Ср, 06 Июн 2012 14:37), всего редактировалось 1 раз
VVG
Сообщения: 676
Откуда: Любашевка
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:36
zanoza писал(а):
Феофраст писал(а):
пропоную до вашої уваги ще один варіант протидії.
"Право на отримання кваліфікаційного свідоцтва набувають фізичні особи, які мають закінчену вищу освіту, пройшли навчання за програмою базової підготовки та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит". Інший порядок отримання КС законом не передбачений.
Таким чином, видача свідоцітва за 3-м напрямком не відмповідає вимогам базового закону у галузі оцінки.
По-моему, форма квалификационного свидетельства тоже утверджена ФГИУ. И там нет графы про место работы. Значит ли это, что квалификационные свидетельства недействительны?
Это не наша задача устанавливать соблюдение/несоблюдение законности. Феофраст предложил лишь вариант разогнать маховик противодействия и здравое зерно там есть.
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 14:38
СЕНСАР, да я читал. Т. е. в случае положительного решения в АМКУ, дальше придется бодаться в Хозяйственном суде.
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
СЕНСАР
Сообщения: 235
Откуда: Київська область
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 15:36
Сергей_К писал(а):
СЕНСАР, да я читал. Т. е. в случае положительного решения в АМКУ, дальше придется бодаться в Хозяйственном суде.
Якщо уважно почитали ст. 61, то можна й без подачі заяви до АМКУ бодатися в суді.
У нашому випадку АМКУ найімовірніше направить ФДМУ рекомендації (хотілося б у це вірити) про припинення ознак порушення. Той або виконає передбачене рекомендаціями, або пообіцяє виконати. В суд подавати не буде. Бо рекомендації - це не рішення.
Феофраст
Сообщения: 41
Добавлено:
Ср, 06 Июн 2012 18:33
Цитата:
а Вы почитайте внимательно Наказы Фонда №554, 555, 556 и Вы будете приятно удивлены, что эти регуляторные документы приняты не на основании ЗУ "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме