Список форумов < О К Н О > Форум Клуба оценщиков
  Форум  •  Правила форума  •  Пользователи  •   FAQ  •  Поиск •   Календарь •   Регистрация  •   Профиль  •   Войти и проверить личные сообщения  •   Вход
 Звернення Лігі Експертів України Следующая тема
Предыдущая тема

Версия для печати
Начать новую темуОтветить на тему
Автор Сообщение
zanoza
Spammer


Сообщения: 12986

СообщениеДобавлено: Ср, 01 Май 2013 21:14 Ответить с цитатойВернуться к началу

Цитата:


Голові Державної служби України
з питань регуляторної політики та підприємництва,
Бродському М.Ю.


“Щодо здійснення експертизи
Постанови Кабінету Міністрів України № 231 від 04.03.2013 року
“Деякі питання проведення оцінки для цілей оподаткування
та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів,
які справляються відповідно до законодавства”
на предмет її відповідності принципам
державної регуляторної політики
у сфері господарської діяльності
та вимогам Закону”.


ЗВЕРНЕННЯ.

Всеукраїнська громадська організація “Ліга експертів України” (надалі – ЛЕУ) об’єднує професіоналів, фахівців та експертів різних галузів підприємницької та професіональної діяльності і бізнесу, в тому числі тих, хто здійснює оціночну діяльність.
17.04.2013 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України № 231 від 04.03.2013 року “Деякі питання проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства” (надалі – Постанова Кабміну), якою затверджується “Порядок проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства”, що визначає механізм проведення оцінки нерухомого та рухомого майна для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства, з метою обчислення доходу платника податку - фізичної особи від продажу (обміну) та іншого доходу такого платника податку у вигляді отриманої ним грошової компенсації від відчуження нерухомого та рухомого майна (крім випадків його успадкування та дарування), а також обчислення суми державного мита, податків та інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства, та який є обов’язковим для застосування суб’єктами оціночної діяльності під час проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляться відповідно до законодавства.
Окрім того, даною Постановою Кабміну внесено зміни до Національних стандартів № 1 “Загальні засади оцінки майна і майнових прав”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1440 від 10.09.2003 року та Національних стандартів № 2 “Оцінка нерухомого майна”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 28.10.2004 року, які є обов'язковими для застосування під час проведення оцінки майна та майнових прав суб'єктами оціночної діяльності, а також особами, які відповідно до законодавства здійснюють рецензування звітів про оцінку майна, а також Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1200 від 11.11.2009 року, дія якого поширюється на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності, які здійснюють передачу для реалізації транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, оптову та роздрібну торгівлю ними і оформлення необхідних документів.
Відповідно до ст.1 ЗУ “Про засади державної регуляторної політики
у сфері господарської діяльності”, Кабінет Міністрів України є регуляторним органом, а прийняті їм нормативно-правові акти, що спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також інший офіційний письмовий документ, що встановлює, змінює чи скасовує норми права, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом, - є регуляторними актами.
Таким чином, дана Постанова Кабміну, якою запроваджується новий напрямок в оціночній діяльності - оцінку для цілей оподаткування, та вносяться зміни в існуючий до даної Постанови Кабміну порядок здійснення оціночної діяльності, фактично стосується всіх суб’єктів оціночної діяльності та направлена на правове регулювання господарських відносин у сфері оціночної діяльності в напрямку здійснення оцінки для цілей оподаткування - є регуляторним актом, не залежно від того, яку назву має дана Постанова Кабміну та чи вважається вона нормативно-правовим актом, відповідно до Закону.
Але, з Експертного висновку до проекту даної Постанови Кабміну, що який зроблено 01.03.2013 року першим заступником Департаменту фахової експертизи, начальником Управління економіки і фінансів В.Ящук, та погоджено першим заступником Керівника Секретаріату Кабінету Міністрів Ю.Аністратенко, з посиланням на лист Держпідприємництва №1714/0/20-13 від 28.02.2013 року, вбачається, що за інформацією Мінюсту проект Постанови Кабміну не відноситься до регуляторних актів, тому Держпідприємництво не залучалося до розгляду та погодження запропонованого акту Уряду. При цьому, зазначено, що проект даної Постанови Кабміну погоджено без зауважень Мінфіном, Мінекономрозвитку, Міністерством доходів і зборів, МВС, а зауваження Мінагрополітики, Держземагенства та Фонддержмайна враховані.
Тобто, погодження даної Постанови Кабміну, яка, на думку Мінюсту, не є регуляторним актом, але яка за своєю суттю та змістом фактично є таким регуляторним актом, яким здійснюється правове регулювання діяльність суб’єктів оціночної діяльності в напрямку оцінки для цілей оподаткування, здійснювалось різноманітними органами та відомствами, навіть МВС, окрім Держпідприємництва - спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань реалізації державної регуляторної політики, дозвільної системи та ліцензування у сфері господарської діяльності, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері розвитку підприємництва, нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, що є грубим порушенням ЗУ “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Положення про Державну службу України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, затвердженого Указом Президента України від 30 березня 2012 року №237/2012 та прав суб’єктів оціночної діяльності.
Враховуючи те, що дана Постанова Кабміну безпосередньо торкається прав та інтересів членів ЛЕУ, які займаються оціночної діяльністю, ЛЕУ провела правову експертизу даного акту Уряду, за результатами якої ЛЕУ прийшло до висновків, що:
- у відповідності до ст.1 ЗУ “Про засади державної регуляторної політики
у сфері господарської діяльності”, дана Постанова Кабміну є регулярним актом, яким запроваджується новий напрямок діяльності суб’єктів оціночної діяльності - оцінки для цілей оподаткування, та здійснюється його правове регулювання, а також вносяться зміни в нормативно – правові акти, що до набрання чинності даної Постанови Кабміну, здійснювали регулювання господарських відносин в сфері оціночної діяльності (Національні стандарти №№1,2);
- відповідно до ст.3 ЗУ “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, дана Постанова Кабміну підпадає під сферу дії державної регуляторної політики та регуляторної діяльності та не відноситься до переліку актів, що по своєму визначенню не є регуляторними;
- дана Постанова Кабміну не відповідає та порушує принципи державної регуляторної політики (доцільність, адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність, прозорість та врахування громадської думки), визначених ст.4 ЗУ “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”;
- дана Постанова Кабміну прийнята Урядом без врахування зауважень оціночної спільноти та суб’єктів оціночної діяльності, з порушенням вимог ст.ст.5,7,8,9,19,20,21 ЗУ “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та прав суб’єктів оціночної діяльності, передбачених ст.6 цього Закону;
- дана Постанова Кабміну прийнята Урядом без погодження з Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, в порушення ст.ст.21,25 ЗУ “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та Положення про Державну службу України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва;
- дана Постанова Кабміну порушує принципи добросовісної конкуренції, свобідної підприємницької діяльності в Україні, не відповідає та порушує вимоги антиконкурентного та антимонопольного вітчизняного і міжнародного законодавства;
- дана Постанова Кабміну порушує принципи верховенства права та законотворчої діяльності в Україні, застосовуючи засоби та механізми врегулювання господарської та підприємницької діяльності через прийняття підзаконних актів в протиріччя існуючому законодавству;
- дана Постанова Кабміну сприяє монополізації ринку оцінки та створює умови для корупції в цій галузі;
- дана Постанова Кабміну не визначає будь – яких обґрунтованих підстав для необхідності впровадження нового виду оцінки для цілей оподаткування, як окремого виду оціночної діяльності;
- дана Постанова Кабміну не забезпечує прозорість ринку оцінки та не сприяє його ефективному функціонуванню, не підвищує якість оціночних послуг та не вирішує основних проблем оціночної діяльності, не створює умов для демократичного та професійного розвитку оціночної діяльності в Україні;
- дана Постанова Кабміну не забезпечує підвищення рівня захисту прав та законних інтересів споживачів оціночних послу;
- дана Постанова Кабміну не забезпечує покращення інвестиційної привабливості України;
- дана Постанова Кабміну вносить напругу в суспільство.
Постанова Кабміну тягне за собою суттєві порушення конституційних прав та законних інтересів громадян та суб’єктів оціночної діяльності України, що відбувається внаслідок відсутності громадського обговорення даного акту Уряду, вивчення громадської думки, позицій оцінювачів та їх професійних об’єднань, інтересів яких торкається цій нормативний акт.
ЛЕУ вважає, що такі важливі питання, не можуть вирішуватися без участі Держпідприємництва, представників оціночних організацій, об’єднань, утворень та інших формувань оцінювачів, а також суб’єктів оціночної діяльності, які надають послуги на ринку оцінки.
ЛЕУ підтримує питання щодо безумовної необхідності проведення реформи оціночної діяльності та правил роботи на ринку оцінки України, але виключно на засадах рівноправності, доступності, прозорості, демократичності, публічності та здорової конкуренції.
Враховуючи наведене та керуючись ЗУ “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Положення про Державну службу України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва,

ПРОСИМО:
1. Провести експертизу Постанови Кабінету Міністрів України № 231 від 04.03.2013 року “Деякі питання проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства” на предмет її відповідності принципам державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності та вимогам статей 4, 5, 8-13 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
2. Під час проведення експертизи, врахувати зазначені висновки ВГО “Ліга експертів України” щодо даної Постанови Кабміну.
3. У разі виявлення в даній Постанові Кабміну або в діях Кабінету Міністрів України, зазначених у ч.1 ст.27 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” порушень вимог статей 4, 5, 8-13 даного Закону:
- прийняти рішення про необхідність усунення Кабінетом Міністрів України виявлених порушень принципів державної регуляторної політики органом;
- у відповідності до ст.30 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, звернутися до Кабінету Міністрів України з пропозицією про визнання такою, що втратила чинність даної Постанови Кабміну, що суперечить принципам державної регуляторної політики та прийнятої з порушенням вимог цього Закону;
- у відповідності до ст.30 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, звернутися до Президента України, органів державної влади, їх посадових осіб, органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які у випадках та в порядку, встановлених Конституцією та законами України, мають право скасовувати або зупиняти дію даної Постанови Кабміну, з поданнями про її скасування або зупинення її дії, що суперечить принципам державної регуляторної політики та прийнята з порушенням вимог цього Закону.
4. Повідомити ВГО “Ліга експертів України” про результати вжитих заходів за адресою: 01032, м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 115-в, кв. 1; за тел.: 044-5319058, 067-7699979; на e-mail: admin@LEU.org.ua або ukrintex@list.ru.


З повагою,
Світлана Бовсуновська,
Президент


Последний раз редактировалось: zanoza (Чт, 02 Май 2013 08:12), всего редактировалось 1 раз
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
YP
Гость




СообщениеДобавлено: Ср, 01 Май 2013 22:48 Ответить с цитатойВернуться к началу

[quote="zanoza"]
Цитата:


Голові Державної служби України
з питань регуляторної політики та підприємництва,
Бродському М.Ю.


“Щодо здійснення експертизи
Постанови Кабінету Міністрів України № 231 від 04.03.2013 року
“Деякі питання проведення оцінки для цілей оподаткування
та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів,
які справляються відповідно до законодавства”
на предмет її відповідності принципам
державної регуляторної політики
у сфері господарської діяльності
та вимогам Закону”.


Спасибо за новость!!! (Y) (Y) (Y)

"Но мы идем вслепую в странных местах
и все что есть у нас это радость и страх.
Страх, что мы хуже чем можем,
и радость того что все в надежных руках." (с)
Показать сообщения:      
Начать новую темуОтветить на тему


 Перейти:   



Следующая тема
Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме
Вы не можете скачивать файлы в этом форуме