А кто этот "бред" проверять будет? ФГИУ? Им некогда: они заняты более приятными для них вопросами... Бабло за Сертификаты собирают... Налоговая? Им вообще до фени: это не их зона ответственности, а ФГИУ... Нотариусы? Им вообще по-барабану: печать на отчете есть? Есть! А в остальных деталях выполнения отчета их никто не заставляет разбираться...
И вообще! Если Постановление Кабинета Министров МОЖЕТ БЫТЬ ВЫШЕ Закона, то почему каждый из нас не может "придумать" персональные "постановления" или "законы" личного применения? Они ведь по статусу будут иметь ровно такой же уровень правомочности, как и Постанова 231... Как говорится, "гулять - так гулять"!
Последний раз редактировалось: Gorets33 (Чт, 21 Ноя 2013 19:28), всего редактировалось 1 раз
A_expert
Сообщения: 1626
Откуда: Жабоатан-дус-Гуарарапес
Добавлено:
Чт, 21 Ноя 2013 19:28
Gorets33
Но неужели, нотариусам так уж и пофиг!?!? ))))
Gorets33 Гость
Добавлено:
Чт, 21 Ноя 2013 19:31
A_expert писал(а):
Gorets33
Но неужели, нотариусам так уж и пофиг!?!? ))))
А почему должно быть иначе? Нотариуса обязали контролировать дату составления отчета... Но никто не обязал его перепроверять то, что написано внутри... Там ответственность того, кто ставит свою подпись и печать на отчете....
A_expert
Сообщения: 1626
Откуда: Жабоатан-дус-Гуарарапес
Добавлено:
Чт, 21 Ноя 2013 19:41
Gorets33
недавно нотариус со скандалом требовал у меня довідку.....помните, ту что отменила 231-я.....что тут говорить.....
anfisa
Сообщения: 366
Добавлено:
Чт, 21 Ноя 2013 20:22
Gorets33 писал(а):
A_expert писал(а):
Короче бред...бред..бред...
А кто этот "бред" проверять будет? ФГИУ? Им некогда: они заняты более приятными для них вопросами... Бабло за Сертификаты собирают... Налоговая? Им вообще до фени: это не их зона ответственности, а ФГИУ... Нотариусы? Им вообще по-барабану: печать на отчете есть? Есть! А в остальных деталях выполнения отчета их никто не заставляет разбираться...
И вообще! Если Постановление Кабинета Министров МОЖЕТ БЫТЬ ВЫШЕ Закона, то почему каждый из нас не может "придумать" персональные "постановления" или "законы" личного применения? Они ведь по статусу будут иметь ровно такой же уровень правомочности, как и Постанова 231... Как говорится, "гулять - так гулять"!
ай молодец!!!
_________________ Все не так плохо: нас не продавали - нас выдали даром. (Карел Чапек)
Forto4ka
Сообщения: 200
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 09:57
Вячеслав писал(а):
Forto4ka писал(а):
Сейчас позвонила нотариус и попросила оценку для оф. наследства НОЯБРЕМ и с РЫНОЧНОЙ ст. Вот это да! Говорит, налогообложения нет, - оценочная не нужна!
Нотариус - молодец. А еще бы на их месте я бы провел акцию гражданского неповиновения. Принимал бы все оценки подряд, заворачивая при этом 1.8, 2.3 и 3.0.
Я что-то рано обрадовалась! Сегодня уже решение обратное, более того меня попросили прокомментировать следующие ВИСНОВКИ (прилагаю) Кто красноречиво смог бы ответить, пожалуйста!
Цитата:
ВИСНОВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ПОЛОЖЕНЬ ПОРЯДКУ,
ЗАТВЕРДЖЕНОГО ПОСТАНОВОЮ КМУ №231 від 04.03.2013 року
Проведений аналіз положень діючого законодавства дозволяє зробити висновок про те, що нотаріус зобов’язаний вимагати звіт про оцінку нерухомого майна, проведену відповідно до Порядку, затвердженого Постановою КМУ №231 від 04.03.2013 року, в усіх випадках посвідчення угод щодо відчуження нерухомого майна( в т.ч. дарування), а також під час оформлення спадщини. Це підтверджується наступним.
Так, відповідно до п. 3) ч.2 Постанови КМУ №231 (із змінами, внесеними Постановою КМУ №501 від 01.08.2013 р) з 01 листопада 2013 року під час визначення розміру податку та/або нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства, застосовуються лише звіти про оцінку, що проведена відповідно Порядку, затвердженого цією постановою.
Тобто, використання нотаріусом будь-яких інших звітів про оцінку нерухомого майна, в тому числі проведених суб’єктами оціночної діяльності за спеціалізаціями 1.1-1.7 в межах напряму 1 і спеціалізаціями 2.1 та 2.2 за напрямом 2, на даний час законодавством не передбачено.
Крім того, відповідно до п.1 Порядку він є обов’язковим для застосування в двох випадках (або ж з двох підстав), а саме під час проведення оцінки:
1) для цілей оподаткування (перша підстава);
2) для цілей нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (друга підстава).
Якщо наявна хоча б одна із вищезазначених підстав, проведення оцінки відповідно до Постанови №231 є обов’язковим.
Що стосується застосування Постанови №231 під час посвідчення договорів купівлі-продажу(міні) нерухомого майна, то тут в нотаріусів питань майже не виникає.
В той же час дискусії ведуться навколо питання чи потрібно вимагати звіт про оцінку, проведну відповідно до Постанови КМУ №231, у разі оформлення договорів дарування та при оформленні спадкових прав на нерухоме майно. Оскільки під час нотарільного посвідчення договорів дарування, як для державного, так і для приватного нотаріуса необхідним є визначення ставки державного мита(тобто наявна друга підстава), відповідно нотаріус має вимагати для такого визначення звіт про оцінку, проведену відповідно до Постанови №231.
Те ж стосується і оформлення спадщини, навіть в разі її оподаткування за нульовою ставкою. На перший погляд може здаватись, що в даному випадку оцінки не потрібно, оскільки немає ні першої підстави (адже ставка державного мита фіксована - 17 грн.), ні другої підстави (оскільки податок не сплачується).
В той же час з точки зору податкового законодавства існує суттєва відмінність між доходом, який не оподатковується(наприклад п.172.1 ст.172 ПКУ), та доходом, який оподатковується за нульовою ставкою, але все ж оподатковується. Так в п.174.2 ст.174 ПКУ чітко визначений перелік об’єктів спадщини, що оподатковуються за нульовою ставкою. Тобто у випадку оформлення будь-якої спадщини (навіть з нульвою ставкою податку) формально наявна перша підстава застосування звіту про оцінку за Постановою КМУ №231 – «для оподакування». Крім того, затверджені МЮ України форми свідоцтв про право на спадщину передбачають зазначення в їх тексті вартості спадкового майна.
Що стосується висновку Фонду держмайна України про те, що дія постанови КМУ №231 не розповсюджується на оцінку нерухомого та рухомого майна у випадку його спадкування та дарування, то тут необхідно виходити з наступного.
Як зазначено в частині 2 пункту першого Порядку він є обов’язковим для застосування під час проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.
Виключення щодо застосування Порядку встановлені в ч.2 п.2 і стосуються вони лише рухомого майна у вигляді легкового автомобілю, мотоциклу, мопеду, у випадку коли дохід особи, що відчужує такі об’єкти, не підлягє оподаткуванню.
В п.1 Порядку зазначено, що він визначає механізм проведення оцінки нерухомого та рухомого майна для цілей оподаткування з метою:
1) обчислення доходу платника податку – фізичної особи від продажу(обміну);
2) обчислення іншого доходу такого платника податку у вигляді отриманої ним грошової компенсації від відчуження нерухомого та рухомого майна(крім його успадкування та дарування);
3) обчислення суми державного мита, податків та інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.
Тобто, словосполучення «крім випадків його успадкування та дарування» стосується лише обчислення доходу від вказаних операцій, але воно не стосується обчислення суми податків та інших обов’язкових платежів в разі нотаріального оформлення договорів дарування або видачі свідоцтва про право на спадщину, а тому в цих випадках нотаріуси мають застосовувати звіти про оцінку, проведену відповідно до Постанови КМУ №231.
Як зазначалось вище, відповідно до п.174.2 ст.174 ПКУ оподатковується не дохід від спадщини, а саме об’єкти спадщини. При цьому вони не є такими, що не оподатковуються взагалі, а таким, що оподатквуються за нульовою ставкою податку.
Що стосується дарування, то звіт про оцінку в даному випадку застосовується не для визначення доходу від отримання подарунку, а для визначення ставки обов’язкового платежу, а саме державного мита.
З огляду на вищевикладене, висновок про нерозповсюдження дії Постанови КМУ №231 на випадки дарування та спадкування майна, є необгрунтованим
ПС Это выводы одного частного нотариуса, но другие нотариусы заинтересованы опровергнуть это мнение и просят помочь это сделать.
Евгения
Возраст: 43
Сообщения: 193
Откуда: Киев
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 11:05
По-моему, этому нотариусу надо подучить укр.язык.
Forto4ka писал(а):
Оскільки під час нотарільного посвідчення договорів дарування, як для державного, так і для приватного нотаріуса необхідним є визначення ставки державного мита(тобто наявна друга підстава), відповідно нотаріус має вимагати для такого визначення звіт про оцінку, проведену відповідно до Постанови №231.
открываю Декрет про державне мито
Цитата:
за посвідчення договорів відчуження житлових будинків, квартир, кімнат, дач, садових будинків, гаражів, а також інших об'єктів нерухомого майна, які перебувають у власності громадянина, що здійснює таке відчуження - 1 відсоток суми договору, але не менше одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян
не вижу ни слова про "оценочную стоимость"
Forto4ka писал(а):
Те ж стосується і оформлення спадщини, навіть в разі її оподаткування за нульовою ставкою. .... Так в п.174.2 ст.174 ПКУ чітко визначений перелік об’єктів спадщини, що оподатковуються за нульовою ставкою...
п.174.2 говорит про "вартість майна". Опять же, ни слова про оценочную стоимость.
Forto4ka писал(а):
Виключення щодо застосування Порядку встановлені в ч.2 п.2 і стосуються вони лише рухомого майна у вигляді легкового автомобілю, мотоциклу, мопеду, у випадку коли дохід особи, що відчужує такі об’єкти, не підлягє оподаткуванню.
....Тобто, словосполучення «крім випадків його успадкування та дарування» стосується лише обчислення доходу від вказаних операцій, але воно не стосується обчислення суми податків та інших обов’язкових платежів в разі нотаріального оформлення договорів дарування або видачі свідоцтва про право на спадщину, а тому в цих випадках нотаріуси мають застосовувати звіти про оцінку, проведену відповідно до Постанови КМУ №231.
с чего бы это? Словосочетание "крім випадків його успадкування та дарування" касается как раз обоих видов имущества, и движимого, и недвижимого. По правилам укр.языка, чтобы это касалось только движимого имущества, фраза должна была бы иметь вид:
"від відчуження нерухомого майна та рухомого майна (крім випадків його успадкування та дарування)". Т.е. должна быть отделена.
КМК.
_________________ Lieber Gott… mach mich hart, für diese Welt (с)Wolfsheim
galswit Moderator
Сообщения: 945
Откуда: Львів
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 11:36
Forto4ka писал(а):
Вячеслав писал(а):
Forto4ka писал(а):
Сейчас позвонила нотариус и попросила оценку для оф. наследства НОЯБРЕМ и с РЫНОЧНОЙ ст. Вот это да! Говорит, налогообложения нет, - оценочная не нужна!
Нотариус - молодец. А еще бы на их месте я бы провел акцию гражданского неповиновения. Принимал бы все оценки подряд, заворачивая при этом 1.8, 2.3 и 3.0.
Я что-то рано обрадовалась! Сегодня уже решение обратное, более того меня попросили прокомментировать следующие ВИСНОВКИ (прилагаю) Кто красноречиво смог бы ответить, пожалуйста!
ВИСНОВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ПОЛОЖЕНЬ ПОРЯДКУ,
ЗАТВЕРДЖЕНОГО ПОСТАНОВОЮ КМУ №231 від 04.03.2013 року
Проведений аналіз положень діючого законодавства дозволяє зробити висновок про те, що нотаріус зобов’язаний вимагати звіт про оцінку нерухомого майна, проведену відповідно до Порядку, затвердженого Постановою КМУ №231 від 04.03.2013 року, в усіх випадках посвідчення угод щодо відчуження нерухомого майна( в т.ч. дарування), а також під час оформлення спадщини. Це підтверджується наступним.
Так, відповідно до п. 3) ч.2 Постанови КМУ №231 (із змінами, внесеними Постановою КМУ №501 від 01.08.2013 р) з 01 листопада 2013 року під час визначення розміру податку та/або нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства, застосовуються лише звіти про оцінку, що проведена відповідно Порядку, затвердженого цією постановою.
Тобто, використання нотаріусом будь-яких інших звітів про оцінку нерухомого майна, в тому числі проведених суб’єктами оціночної діяльності за спеціалізаціями 1.1-1.7 в межах напряму 1 і спеціалізаціями 2.1 та 2.2 за напрямом 2, на даний час законодавством не передбачено.
Крім того, відповідно до п.1 Порядку він є обов’язковим для застосування в двох випадках (або ж з двох підстав), а саме під час проведення оцінки:
1) для цілей оподаткування (перша підстава);
2) для цілей нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (друга підстава).
Якщо наявна хоча б одна із вищезазначених підстав, проведення оцінки відповідно до Постанови №231 є обов’язковим.
Що стосується застосування Постанови №231 під час посвідчення договорів купівлі-продажу(міні) нерухомого майна, то тут в нотаріусів питань майже не виникає.
В той же час дискусії ведуться навколо питання чи потрібно вимагати звіт про оцінку, проведну відповідно до Постанови КМУ №231, у разі оформлення договорів дарування та при оформленні спадкових прав на нерухоме майно. Оскільки під час нотарільного посвідчення договорів дарування, як для державного, так і для приватного нотаріуса необхідним є визначення ставки державного мита(тобто наявна друга підстава), відповідно нотаріус має вимагати для такого визначення звіт про оцінку, проведену відповідно до Постанови №231.
Те ж стосується і оформлення спадщини, навіть в разі її оподаткування за нульовою ставкою. На перший погляд може здаватись, що в даному випадку оцінки не потрібно, оскільки немає ні першої підстави (адже ставка державного мита фіксована - 17 грн.), ні другої підстави (оскільки податок не сплачується).
В той же час з точки зору податкового законодавства існує суттєва відмінність між доходом, який не оподатковується(наприклад п.172.1 ст.172 ПКУ), та доходом, який оподатковується за нульовою ставкою, але все ж оподатковується. Так в п.174.2 ст.174 ПКУ чітко визначений перелік об’єктів спадщини, що оподатковуються за нульовою ставкою. Тобто у випадку оформлення будь-якої спадщини (навіть з нульвою ставкою податку) формально наявна перша підстава застосування звіту про оцінку за Постановою КМУ №231 – «для оподакування». Крім того, затверджені МЮ України форми свідоцтв про право на спадщину передбачають зазначення в їх тексті вартості спадкового майна.
Що стосується висновку Фонду держмайна України про те, що дія постанови КМУ №231 не розповсюджується на оцінку нерухомого та рухомого майна у випадку його спадкування та дарування, то тут необхідно виходити з наступного.
Як зазначено в частині 2 пункту першого Порядку він є обов’язковим для застосування під час проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.
Виключення щодо застосування Порядку встановлені в ч.2 п.2 і стосуються вони лише рухомого майна у вигляді легкового автомобілю, мотоциклу, мопеду, у випадку коли дохід особи, що відчужує такі об’єкти, не підлягє оподаткуванню.
В п.1 Порядку зазначено, що він визначає механізм проведення оцінки нерухомого та рухомого майна для цілей оподаткування з метою:
1) обчислення доходу платника податку – фізичної особи від продажу(обміну);
2) обчислення іншого доходу такого платника податку у вигляді отриманої ним грошової компенсації від відчуження нерухомого та рухомого майна(крім його успадкування та дарування);
3) обчислення суми державного мита, податків та інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.
Тобто, словосполучення «крім випадків його успадкування та дарування» стосується лише обчислення доходу від вказаних операцій, але воно не стосується обчислення суми податків та інших обов’язкових платежів в разі нотаріального оформлення договорів дарування або видачі свідоцтва про право на спадщину, а тому в цих випадках нотаріуси мають застосовувати звіти про оцінку, проведену відповідно до Постанови КМУ №231.
Як зазначалось вище, відповідно до п.174.2 ст.174 ПКУ оподатковується не дохід від спадщини, а саме об’єкти спадщини. При цьому вони не є такими, що не оподатковуються взагалі, а таким, що оподатквуються за нульовою ставкою податку.
Що стосується дарування, то звіт про оцінку в даному випадку застосовується не для визначення доходу від отримання подарунку, а для визначення ставки обов’язкового платежу, а саме державного мита.
З огляду на вищевикладене, висновок про нерозповсюдження дії Постанови КМУ №231 на випадки дарування та спадкування майна, є необгрунтованим.
ПС Это выводы одного частного нотариуса, но другие нотариусы заинтересованы опровергнуть это мнение и просят помочь это сделать.
Ну от уже і нотаріус трактує закон, може він друг фролоффа?
Евгения
Возраст: 43
Сообщения: 193
Откуда: Киев
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 11:40
galswit писал(а):
Ну от уже і нотаріус трактує закон, може він друг фролоффа?
Все це мені дуже нагадує фразу про те, що "лікувати та вбивати повинні професіонали, а зі всім іншим і дилетанти впораються". Тільки щось забагато дилетантів з'являється у сферах, що впливають на народні маси
_________________ Lieber Gott… mach mich hart, für diese Welt (с)Wolfsheim
Forto4ka
Сообщения: 200
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 11:45
Спасибо, Евгения!
galswit, нотариусов тоже можно понять, - при отсутствии четкой законодательной базы и вразумительных объяснений регуляторов, они пытаются сами понять как им работать.
Я заинтересована им доказать, что по дарению и наследству могу официально работать после 1ноября! Помогите с юр.аргументами!
СИМа
Сообщения: 3604
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 11:50
Forto4ka писал(а):
нотариусы заинтересованы опровергнуть это мнение и просят помочь это сделать.
2) обчислення іншого доходу такого платника податку у вигляді отриманої ним грошової компенсації від відчуження нерухомого та рухомого майна(крім його успадкування та дарування)
Вообще то сама фраза очень интересная. Кто интересно получает "інший дохід" у "вигляді отриманої ним грошової компенсації" при "успадкуванні та даруванні"?
Евгения
Возраст: 43
Сообщения: 193
Откуда: Киев
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 11:54
Forto4ka, я понимаю, что у нотариусов в их порядке указано, что
Цитата:
Під час проведення операцій з продажу (обміну) фізичними особами об'єктів нерухомості у значеннях, наведених у Податковому кодексі України, а також в інших випадках, визначених законодавством України, нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна, яка визначена суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання приватної форми власності, виключним видом діяльності якого є оцінка для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (у тому числі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації), який отримав сертифікат суб’єкта оціночної діяльності за напрямом оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства, та інформація про якого включена до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності за напрямом оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.
поэтому они и требуют оценочную везде, где физлица мелькают. Но если внимательно читать этот абзац, там же написано:
Цитата:
у значеннях, наведених у Податковому кодексі України
То есть, надо же еще и НКУ почитать при этом. Об этом как-то нотариусы забывают.
Сейчас себе в блог статью готовила по этой теме, как раз все перечитывала. То ли наши "законопродавці" так спешили принять Постанову 231, что не вычислили все нормативные акты, с которыми она связана, то ли просто не успели внести все изменения. Это ж не свои Постановы менять. а в законы вносить изменения.
_________________ Lieber Gott… mach mich hart, für diese Welt (с)Wolfsheim
птичка
Сообщения: 332
Откуда: Сумщина
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 12:00
Евгения писал(а):
"законопродавці"
Супер!!!!
Forto4ka
Сообщения: 200
Добавлено:
Пт, 22 Ноя 2013 12:01
Евгения писал(а):
Сейчас себе в блог статью готовила по этой теме, как раз все перечитывала. То ли наши "законопродавці" так спешили принять Постанову 231, что не вычислили все нормативные акты, с которыми она связана, то ли просто не успели внести все изменения. Это ж не свои Постановы менять. а в законы вносить изменения.
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме