А с Марконом тоже будем бороться? Коррупционную схему убиваем, или пусть живет Царь поменялся- схема жива. Думаю, не один Яценко сейчас суетится
_________________ "...чтобы побеждало зло, достаточно добрым людям ничего не делать". 100% - все зависит от нас, от нашей позиции и отношения к происходящему.
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пн, 24 Фев 2014 19:20
СИМа писал(а):
А с Марконом тоже будем бороться? Коррупционную схему убиваем, или пусть живет Царь поменялся- схема жива. Думаю, не один Яценко сейчас суетится
По "Маркону" мало информации.
Volond
Сообщения: 2
Добавлено:
Вт, 25 Фев 2014 17:22
edgar_po писал(а):
СИМа писал(а):
у нас пустили
кого пустили Маркуса, Маркони или еще кого-либо?..Просто нужно называть фамилии, потому-что была Вега, стало Маркони, а имена все те же...
Имена другие.......... Начальник ДВС Украины - Дудинов лично контролирует вопрос привлечения МАРКОНа. Кроме нее еще - "М КОНСАЛТИНГ" и БЮРО МАРКУСА. За этими фирмами стоит один и тот же человек - А,В, Янукович. А эти фирмы, огромнейшему сожалению, связаны с одним уважаемым человеком. Жалко, что так. ВЕГУ вытеснили, даже там, где она выиграла тендеры.
СИМа
Сообщения: 3604
Добавлено:
Вт, 25 Фев 2014 17:24
Так Вегу вытеснили вместе министром Лавриновичем. Сейчас и этих вытеснят вместе с Лукаш. Важное- схему уничтожить!
_________________ "...чтобы побеждало зло, достаточно добрым людям ничего не делать". 100% - все зависит от нас, от нашей позиции и отношения к происходящему.
Міністерство юстиції ініціювало створення спеціальної робочої групи для проведення антикорупційної перевірки роботи Державної виконавчої служби та Державної реєстраційної служби.
хабар
Мінюст перевірить на корупцію державні виконавчу та реєстраційну служби
Як повідомляє прес-служба відомства, всі напрацьовані матеріали за фактами корупційних діянь будуть передані до Генеральної прокуратури та Міністерства внутрішніх справ. Про це заявив Міністр юстиції України Павло Петренко.
«Попередня перевірка Державної виконавчої служби та Державної реєстраційної служби на предмет корупційних порушень показала: хабарництво у цих системах має масовий характер. Саме тому була створена робоча група для проведення антикорупційної перевірки. За її результатами ми вживатимемо жорсткі заходи», - зазначив він.
Міністр наголосив, що хабарництво завжди включає двох суб’єктів відносин: того, хто бере, та того, хто дає. Тому Міністерство юстиції звертається до громадян з проханням не давати жодних хабарів та бойкотувати подібні вимоги співробітників ДВС та ДРС.
”Спільно з громадянами ми зможемо виявити максимальну кількість фактів хабарництва та притягнути всіх винних чиновників до відповідальності», - підкреслив міністр.
Він нагадав, що у Державній виконавчій службі України працює «Лінія довіри» щодо питань корупційних проявів у діяльності посадових осіб цього органу - за номером (044) 486-66-54. Окрім того, інформацію про випадки корупції у ДВС та ДРС можна надіслати на електронну адресу hotline@minjust.gov.ua.
Міністр юстиції підкреслив, що буде особисто стежити за звітами «Лінії довіри». «Це питання заслуговує особливої уваги, адже корупція – це хвороба, яку необхідно не тільки лікувати, але проводити профілактичні дії», - резюмував Павло Петренко.
Окрім того, за допомогою у проведенні зазначеної перевірки міністерство має намір звернутися до глави Антикорупційного бюро Тетяни Чорновіл.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖМінюст обіцяє почати боротьбу з корупцією з себе
За даними попереднього аудиту, зловживання в органах Державної виконавчої служби України проводилися за наступними схемами:
Протиправне звільнення боржників від сплати в дохід держави виконавчого збору в розмірі 10% від суми стягнення боргу шляхом фальсифікації документів щодо:
- відсутності у боржника майна, на яке може бути звернено стягнення;
- нібито сплати суми боргу в термін, наданий для самостійного виконання;
Реалізація арештованого майна у змові зі спеціалізованою торгівельною організацією за значно заниженою вартістю, використовуючи різні протиправні схеми;
Реалізація конфіскованого майна у змові зі спеціалізованою торгівельною організацією за значно заниженою вартістю (фальсифікація розкомплектування конфіскованих транспортних засобів з подальшою протиправною реалізацією під виглядом комплектуючих частин за цінами у десятки разів нижчими фактичної ринкової вартості);
Значна фальсифікація документів (актів, довідок, тощо) щодо відсутності у боржника майна, на яке може бути звернуто стягнення;
Внесення недостовірних відомостей до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень щодо дати винесення основних документів виконавчого провадження, з метою забезпечення боржнику умов для ухилення від примусового виконання рішень суду;
Умисне незняття арешту з майна боржників за наявності документів про фактичне виконання рішення суду з метою отримання хабара;
Протиправна бездіяльність в частині умисного ненакладення арештів на майно (рухоме/нерухоме) боржника та його кошти з метою забезпечення останньому умови для «своєчасного» виведення активів та ухилення від примусового виконання рішення суду;
Умисне допущення «помилок» в банківських реквізитах боржника при накладенні арештів на його рахунки, та, як наслідок, відмова банківських установ щодо арешту таких рахунків;
Протиправне використання фальсифікованих даних (ксерокопій платіжних документів, інших платіжних документів, що не мають відношення до конкретного виконавчого провадження боржників) щодо нібито фактичного виконання рішень судів зі сплати боргу при фактичному невиконанні відповідних рішень. Широко використовується по виконавчим провадженням щодо стягнення штрафів з громадян на користь держави (переважно штрафів ДАІ);
Умисне, за попередньо змовою з більшістю страхових компаній (боржниками за виконавчими провадженнями) ненакладення арештів на їх кошти в банківських установах;
Корупційне використання положень ст. 25 ЗУ «Про виконавче провадження» в частині права державного виконавця на накладення, або не накладення арешту на майно боржника при відкритті виконавчого провадження. Використовується в залежності від «наданих пропозицій» від боржника або стягувача;
Корупційне використання положень ст. 26 «Про виконавче провадження» в частині можливості відмови у відкритті виконавчого провадження за будь-яким виконавчим документом. Використовується переважно за попередньо змовою з потенційним боржником до подачі виконавчого документа стягувачем, зазначається у повідомленні.
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
В Україні до літа наступного року має з’явитися інститут приватних виконавців.Міністерство юстиції нині розробляє відповідний законопроект, який у квітні буде винесено на розгляд парламенту. Про це на зустрічі з представниками Європейської бізнес-асоціації заявив міністр юстиції України Павло Петренко."Зараз державна виконавча служба має 8 мільйонів проваджень. З них виконується 20-25 відсотків, а цього року, мабуть, й ще менше. Треба визнати, що державна виконавча служба, в такому вигляді, якою вона була і зараз є, це контора з вимагання грошей", - сказав Павло Петренко.За його словами, державні виконавці не мать мотивації виконувати свої функціональні обов’язки через низьку зарплатню в півтори тисячі гривень та відсутність у законі норми про відсоток винагороди від виконання провадження, тому у цій сфері надзвичайно висока корупція.Аби змінити систему, Мін'юст хоче запровадити інститут приватних виконавців на кшталт нотаріальної служби. Аби стати приватним виконавцем потрібно буде отримати державну ліцензію та застрахувати свою відповідальність перед клієнтами. "Цей шлях пройшли Грузія та Польща.У Польщі рівень виконання проваджень зараз більше 70 відсотків", - констатує міністр. Він повідомив, що у планах його відомства - скоротити державну виконавчу службу вшестеро, аби ті, хто залишився на цій службі виконували суто провадження в інтересах держави. "Лише конкуренція і адекватне надання послуг може змінити ситуацію у цій сфері", - зауважив Павло Петренко, якого цитує Німецька хвиля.
«Судово-експертна сфера працює за застарілими правилами і потребує адаптації до європейських норм та правил. Законодавча основа, на яку спирається галузь, фактично не змінювалась уже майже 20 років. Координаційна рада, до якої увійшли представники Мін’юсту, науково-дослідних установ, громадського сектору, якраз і відпрацьовує зараз нову редакцію Закону, яку за кілька тижнів буде розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції для подальшого обговорення», - повідомив під час прес-конференції в Укрінформі Геннадій Пампуха, заступник директора Департаменту – начальник відділу організаційного і нормативно-правового забезпечення Департаменту судової роботи та експертного забезпечення правосуддя Мін’юсту.
За його словами, на ринку необхідно представити єдиного суб’єкта – судового експерта, а де він працюватиме – в державній чи недержавній установі – не повинно бути визначальним, адже про це, принаймні, свідчить європейський досвід.
Йдеться також про відкриття переліку судових експертиз, до яких буде долучено як самозайнятих, так і юридичних осіб, проговорюються можливості створення єдиного реєстру судових експертиз, аналізується соціально-пенсійне забезпечення працівників сфери тощо.
«Міністерство юстиції відкрите для будь-яких пропозицій та співпраці», - наголосив Геннадій Пампуха.
«Реформи у сфері судових експертиз мають забезпечити діяльність як державних судово-експертних установ, так і недержавних у нових умовах», - відзначила Наталія Кисіль, заступник Директора науково-дослідного центру з питань інтелектуальної власності, наголосивши, що основними в цьому процесі мають бути верховенство права та об’єктивність при наданні експертних висновків.
«Судово-експертну галузь потрібно зробити прозорою та доступною для всіх. Звісно, пропоновані законодавчі зміни не будуть остаточними, оскільки на сьогодні поки що нереформованими є судова система та правоохоронні органи, але перші серйозні кроки у цьому напрямі ми вже повинні здійснювати», - підкреслив Олександр Круть, президент Асоціації незалежних судових експертів України.
За словами представника ГО «Асоцівація незалежних судових експертів України» Олександра Дорошенка, необхідно усунути монополію державних експертних установ на здійснення певного переліку експертиз, адже конкурентність сприятиме підвищенню якості та додасть експертним висновкам об’єктивності.
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Yourick
Сообщения: 708
Откуда: Киев и область
Добавлено:
Пт, 19 Дек 2014 08:31
Сергей_К писал(а):
и еще про судэкспертов
ну савсэм нычого не зрозумыло...
1. хошь конкуренции - иди в реестр суд.экспертов и выбирай кого-хошь
2. хощь независимости - пажалста, см.п.1
3. верховенство права и объективность - так оно и так повсюду прописано
3. монополизация держ.установ для опр.вида экспертиз в нашем обчестве при полном беспределе конкретных исполнителей - объективная необходимость.
короче, пока мне видится обкатанная технология - абстрактные лозунги, никакой конкретики с целью проведения "чисто конкретных" реформ
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме