Переговорила з нотаріусами свого регіону, то в них ніяких роз`ясненнь не має. Сказали, що оцінку беруть і на продаж, і на дарування, що їхнє начальство телефонувало в Мін`юст, там сказали, що все по старому.
Добавлено спустя 4 минуты 53 секунды:
Дуже цікаво, Ви з Києва, як роз`яснення можуть бути різні.
Добавлено спустя 5 минут 32 секунды:
Внутрішні роз`яснення з Мін`юсту - в письмовій формі з підписом, печаткою, і відправляються електронною поштою, кожному нотаріусу, кожної області. Можливо до вечора ще дійде.
Наталья
Возраст: 46
Сообщения: 49
Откуда: Харьков
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 15:09
В Харькове пришло разъяснение - оценка не нужна
1mechtatel
Сообщения: 12
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 15:33
Не было никаких разъяснений в Харькове. Я нотариус из Харькова).
Наталья
Возраст: 46
Сообщения: 49
Откуда: Харьков
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 15:46
Странно, агенты приходили, работу забрали и сказали что зря заказывали, что нотариус без оценки сделает, пришло разъяснение
Remi
Возраст: 46
Сообщения: 125
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 16:59
Наши нотариусы не получали каких либо разъяснений. В любом случае, как сказал мне только что нотариус - приказ Минюста это одно, а Налоговый кодекс и ПКМУ 358 никто не отменял. И оценку они с клиентов будут брать, потому что есть понятие "иерархия нормативно правовых актов", исходя из которой приказ Минюста не танцует.
_________________ Умение задать вопрос, демонстрирует способность понять ответ.
1mechtatel
Сообщения: 12
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 17:33
Remi писал(а):
Наши нотариусы не получали каких либо разъяснений. В любом случае, как сказал мне только что нотариус - приказ Минюста это одно, а Налоговый кодекс и ПКМУ 358 никто не отменял. И оценку они с клиентов будут брать, потому что есть понятие "иерархия нормативно правовых актов", исходя из которой приказ Минюста не танцует.
Это то правильно Вы говорите, но НКУ предусмотрена оценка для целей налогообложения, и ... Остается у нас только ЗУ "Про оцену земель" который тоже предусматривает денежную оценку в случае совершения сделки. Вот пока и все(
Серый Оценщик футбола
Возраст: 46
Сообщения: 6068
Откуда: Киев
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 17:43
Remi писал(а):
Наши нотариусы не получали каких либо разъяснений. В любом случае, как сказал мне только что нотариус - приказ Минюста это одно, а Налоговый кодекс и ПКМУ 358 никто не отменял. И оценку они с клиентов будут брать, потому что есть понятие "иерархия нормативно правовых актов", исходя из которой приказ Минюста не танцует.
А, по-моему, не так. На сколько я помню, где-то на повышении кто-то из юристов рассказывал, как раз общие нормативно-правовые акты типа НК, различных кодексов и т.д. описывают ситуацию вцелом (так сказать общие требования), а уже отраслевые ведомства в лице отдельных министерств (к которым кстати и относится ФДМУ ибо имеет статус министерства) могут выдавать своими постановлениями/приказами/методиками и т.д. алгоритмы реализации положений, пояснять разные особенности и прочие моменты. Т.е. по сути детализировать и разъяснять общие положения общего документа. Естественно, что такие пояснения не должны идти в разрез с положениями основного НПА.
_________________ Один раз сделаешь не подумав, сто раз подумав-не переделаешь
Olesya
Сообщения: 45
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 18:02
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.02.2012 № 296/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2012 р.
за № 282/20595
Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції
№ 766/5 від 21.05.2012 - Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 880/5 від 14.06.2012
№ 1951/5 від 26.12.2012
№ 888/5 від 15.05.2013
№ 289/5 від 07.02.2014
№ 563/5 від 25.03.2014
№ 806/5 від 23.05.2014
№ 1949/5 від 20.11.2014
№ 466/5 від 31.03.2015
№ 454/5 від 30.03.2015}
Відповідно до статті 2-1 Закону України „Про нотаріат” та з метою вдосконалення порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України НАКАЗУЮ:
..........................
1.11. У разі посвідчення правочину, спрямованого на відчуження земельної ділянки, нотаріус перевіряє відсутність (наявність) обмежень (обтяжень) такої земельної ділянки. Перехід права власності на земельну ділянку не припиняє встановленого обмеження (обтяження). Про встановлене обмеження (обтяження) та його зміст нотаріус зазначає в тексті договору.
1.12. При посвідченні правочинів відчуження земельних ділянок у випадках, встановлених Законом України „Про оцінку земель”, нотаріус вимагає надати йому документи про грошову оцінку відчужуваної земельної ділянки.
Під час проведення операцій з продажу (обміну) фізичними особами об'єктів нерухомості у значеннях, наведених у Податковому кодексі України, а також в інших випадках, визначених законодавством України, нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна, яка визначена суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання приватної форми власності, виключним видом діяльності якого є оцінка для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (у тому числі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації), який отримав сертифікат суб’єкта оціночної діяльності за напрямом оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства, та інформація про якого включена до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності за напрямом оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.
{Підпункт 1.12 пункту 1 глави 2 розділу ІІ доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 766/5 від 21.05.2012 - зміни втратили чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 880/5 від 14.06.2012}
........Пока никто не отменял
1mechtatel
Сообщения: 12
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 18:50
"наведених у Податковому кодексі України, а також в інших випадках, визначених законодавством України" это ключевые фразы. Налоговый кодекс определяет моменты возникновения налогооблажения, а порядок в данном случает определяет необходимость требования оценки именно для уплаты стороной сделки налога и, соответственно, проверки нотариусом факта этой уплаты. Что касается других случаев определенных законодательством, это как раз ЗУ "Об оценке земель".
Добавлено спустя 3 минуты 24 секунды:
Вот один из нотариусов на нашем форуме пытается аргументировать необходимость оценки, но все аргументы рассыпаються как только мы вспоминаем для чего создан Налоговый кодекс.
Цитата:
"Спробую аргументувати необхідність проведення оцінки (крім оцінки для спадщини, коли дохід не оподатковується):
1) Постанова КМУ від 21 серпня 2014 р. № 358
«Про проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства»
1. Установити, що:
1) оціночною вартістю для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (далі - оподаткування), є ринкова вартість, розрахована відповідно до національних стандартів та інших нормативно-правових актів з питань оцінки майна і майнових прав;
Одним з «інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства», є державне мито.
Також одним з "інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства», є збір у ПФ (при купівлі-продажу нерухомості, крім землі та незавершеного будівництва). Причому не має значення, хто продає - фізична чи юридична особа
2) Закон України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»
Цитата:
Стаття 7. Випадки проведення оцінки майна
Проведення оцінки майна є обов'язковим у випадках:
оподаткування майна згідно з законом, крім випадків визначення розміру податку при спадкуванні власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою;
3) Для дарування нерухомості застосовуємо ст. 174 Податкового кодексу:
Цитата:
Стаття 174 ПК:
174.2. Об'єкти спадщини оподатковуються:
174.2.1. за нульовою ставкою: ……….. (тобто нульова ставка це також ставка податку)
174.2.2. за ставкою, визначеною пунктом 167.2 статті 167 цього Кодексу, вартість будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями, які не є членами сім'ї спадкодавця першого ступеня споріднення;
174.2.3. за ставками, визначеними в пункті 167.1 статті 167 цього Кодексу, для будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцем від спадкодавця-нерезидента, та для будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцем-нерезидентом від спадкодавця-резидента.
ХХХХ
174.6. Оподаткування доходу, отриманого платником податку як дарунок (або в результаті укладення договору дарування) від фізичних осіб.
Кошти, майно, майнові чи немайнові права, вартість робіт, послуг, подаровані платнику податку, оподатковуються згідно з правилами, встановленими цим розділом для оподаткування спадщини.
4) Для купівлі-продажу нерухомості застосовуємо ст. 172 Податкового кодексу:
Цитата:
172.3. Дохід від продажу об'єкта нерухомості визначається виходячи з ціни, зазначеної в договорі купівлі-продажу, але не нижче оціночної вартості такого об'єкта, розрахованої органом, уповноваженим здійснювати таку оцінку відповідно до закону.
Причому не сказано, що така ціна визначається виключно тоді, коли є податок.
Зазначено чітко: «Дохід від продажу об'єкта нерухомості визначається…».
Навіть у випадках, передбачених п. 172.1. ст. 172, за яких дохід продавця не оподатковується, він також повинен визначатися не нижче оціночної вартості.
5) Для дарування земельних ділянок застосовуємо ст. 5 Закону «Про оцінку земель»:
Цитата:
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при
міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за
законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість
якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом..
yuris1971
Сообщения: 132
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2015 20:33
Gorets11 писал(а):
yuris1971 писал(а):
Мне кажется, что проводя политику уничтожения малого и среднего бизнеса и вводя безвизовый режим с Европой, наши правители пытаются решить проблему наполнения рынка страны валютной денежной массой.
Какой массой они хотят ее наполнить? Они и так уже не успевают разгребаться с валютой: вон, даже беременную замминистра МВД оправили в Париж рожать, заставив по дороге захватить несколько чемоданчиков с 40 млн долларов...
А если говорить серьезно, то Ваша логика не совсем понятна: если убить малый и средний бизнес - валюты от этого не прибавится, а вот получение безвизового режима в Европу (европейцы-то имеют безвизовый въезд в Украину еще со времен Ющенко) - никак не может способствовать привлечению валюты, поскольку она,наоборот, будет туристами вывозиться в ту самую Европу...
Логика проста - упрощается выезд в европейские страны "на заработки", соответственно увеличивается ввоз валюты. А чем больше прикроется малого и среднего бизнеса, тем больше народа будет вынуждены искать этого "заработка".
HUGO
Возраст: 46
Сообщения: 1260
Добавлено:
Чт, 24 Дек 2015 16:30
Некоторые говорят о каких то разъяснениях.
Каких именно, если они официальные и письменные - то в студию.
В нашем регионе как брали оценку так и берут.
Нотариусы не дураки - лучше брать чем не брать - потом себе дороже будет.
Не берут те, которые быстрой и легкой капусты хотят и у которых "зубы на полке", остальные сказали что брали и брать будут, т.к. официально КАК ОБЫЧНО не было разъяснений, и, думаю, не будет...
квытка
Сообщения: 146
Добавлено:
Чт, 24 Дек 2015 19:11
Шановні оцінювачі, сьогодні отримала від одного із нотаріусів НОВИЙ ПРОЕКТ ПОРЯДКА ВЧИНЕННЯ НОТАРІАЛЬНИХ ДІЙ(станом на 24.12.2015р.), і ознайомтесь із майбутніми нормами:
Цитата:
Проект ПОРЯДОК ВЧИНЕННЯ НОТАРІАЛЬНИХ ДІЙ НОТАРІУСАМИ УКРАЇНИ
РОЗДІЛ III
ПРАВИЛА ВЧИНЕННЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ НОТАРІАЛЬНИХ ДІЙ
ГЛАВА 1
ПОСВІДЧЕННЯ ПРАВОЧИНІВ
ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПОСВІДЧЕННЯ ПРАВОЧИНІВ
27. Нотаріуси посвідчують правочини, щодо яких законодавством встановлено обов'язкову нотаріальну форму.
Нотаріальне посвідчення може бути вчинене на тексті лише такого правочину, який відповідає загальним вимогам, встановленим статтею 203 Цивільного Кодексу України.
На вимогу фізичної або юридичної особи будь-який правочин з її участю може бути нотаріально посвідчений.
28. Нотаріуси зобов'язані роз'яснити сторонам зміст і значення поданих ними проектів правочинів і перевірити, чи відповідає зміст посвідчуваних правочиів вимогам закону і дійсним намірам сторін.
29. Документи, в яких викладено зміст правочинів (крім довіреностей), що посвідчуються в нотаріальному порядку, посвідчуються нотаріусом не менш ніж у двох примірниках, один з яких залишається у справах державної нотаріальної контори чи приватного нотаріуса.
Всі примірники підписуються учасниками правочину. Посвідчувальний напис вчиняється на всіх примірниках правочину.
За бажанням учасників договору, кожному з них видається по одному примірнику.
30. Договори про розпорядження майном (відчуження, застава, лізинг, передача у користування та ін.), права на яке підлягає реєстрації, посвідчуються за умови подання документів, які підтверджують право власності на таке майно, та/або за наявності державної реєстрації права власності на таке майно у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
31. При посвідчені договорів щодо розпорядження нерухомим або рухомим майном, майновими чи немайновими правами нотаріус перевіряє відсутності податкової застави на таке майно за даними Державного реєстру обтяжень рухомого майна.
Нотаріусу, у разі посвідчення договорів відчуження або оренди (лізингу) майна, що перебуває у податковій заставі, подається відповідний документ, щодо згоди контролюючого органу на укладання такого договору, або документ, що підтверджує факт, що контролюючий орган впродовж десяти днів з моменту отримання від платника податків відповідного звернення щодо укладання такого договору не надав такому платнику податків відповіді щодо надання (ненадання) згоди.
32. При з'ясуванні дієздатності учасників правочину у випадку, коли у нотаріуса виникає сумнів щодо віку його учасників, він вимагає документ, в якому вказано вік учасника правочину.
Якщо у нотаріуса є підстави вважати, що хтось із учасників правочину внаслідок душевної хвороби або недоумства не може розуміти значення своїх дій або керувати ними чи внаслідок зловживання спиртними напоями або наркотичними речовинами ставить свою сім'ю в тяжке матеріальне становище, а відомостей про визнання особи недієздатною чи обмежено дієздатною немає, нотаріус відкладає вчинення нотаріальної дії і з'ясовує, чи є рішення суду про визнання особи недієздатною або обмежено дієздатною. Якщо таке рішення судом не виносилось, нотаріус повідомляє про своє припущення одну з осіб чи один з органів, вказаних у статті 257 Цивільного процесуального кодексу, які можуть звернутись до суду з заявою про визнання цієї особи недієздатною або обмежено дієздатною.
У своєму листі нотаріус просить повідомити його про прийняте рішення. Залежно від прийнятого цією особою чи органом рішення нотаріус або вчиняє нотаріальну дію, або зупиняє вчинення нотаріальної дії до розгляду справи в суді.
У разі укладення правочинів, які підлягають нотаріальному посвідченню, за участь малолітніх, неповнолітніх, недієздатних або обмежено дієздатних осіб нотаріус перевіряє наявність дозволу органу опіки та піклування на укладення таких правочинів.
33. При перевірці цивільної правоздатності та дієздатності юридичної особи нотаріус зобов'язаний ознайомитися з установчими документами, інформацією про неї, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців цієї юридичної особи і перевірити, чи відповідає нотаріальна дія, яка вчиняється, обсягу її цивільної правоздатності та дієздатності.
34. Договори щодо розпорядження майном, що є спільною сумісною власністю підписуються всіма співвласниками цього майна або уповноваженими ними особами.
35. Договори про розпорядження спільним майном подружжя можуть бути посвідчені нотаріусом при наявності письмової згоди другого із подружжя. Справжність підпису на заяві другого з подружжя про згоду на розпорядження спільним майном повинна бути засвідчена в нотаріальному порядку.
36. Договори про розпорядження майном можуть посвідчуватися без згоди другого з подружжя, якщо з правовстановлювального документа, свідоцтва про шлюб та інших документів видно, що зазначене майно є не спільною, а особистою власністю одного з подружжя (набуте до реєстрації шлюбу, одержане під час шлюбу в дар або в порядку успадкування, здійснено поділ майна, набутого під час перебування у шлюбі, придбане у шлюбі але за особисті кошти одного з подружжя тощо). Про перевірку цієї обставини нотаріус робить відмітку на примірнику договору або іншому документі, що залишається в нотаріальній справі, що залишається в державній нотаріальній конторі чи у приватного нотаріуса, з посиланням на реквізити відповідних документів, якщо ці документи (їх копії) не приєднуються до договору.
При посвідченні договору про розпорядження майном від імені особи, у якої немає чоловіка або дружини (неодружена чи неодружений, вдова, вдівець), в державну нотаріальну контору чи приватному нотаріусу подається письмова заява про це. Нотаріус доводить зміст такої заяви до відома інших учасників договору, які на підтвердження того, що ця обставина їм відома, підписується на заяві. Така заява повинна виходити особисто від сторони договору, а у разі вчинення правочину через представника - від представника, якщо йому надане право при оформленні договору подавати від його імені відповідні заяви.
37. Договір про зміну або розірвання нотаріально посвідченого договору про відчуження майна може бути оформлений шляхом складання окремого документа. Такий договір підписується сторонами і посвідчується нотаріусом. На всіх поданих нотаріусу примірниках договору, який змінюється або розривається, а також на примірнику, що зберігається у справах державної нотаріальної контори, державного нотаріального архіву, приватного нотаріуса, робиться відмітка про розірвання договору, в якій зазначається номер за реєстром та дата посвідчення договору про зміну або розірвання. Відмітка підписується нотаріусом і скріплюється його печаткою. Про розірвання договору про відчуження майна робиться відмітка в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій.
Якщо посвідчується договір про розірвання договору про відчуження нерухомого майна, а також рухомого майна, права на яке підлягає реєстрації, перевіряється також відсутність заборони відчуження, арешту, інших обмежень та обтяжень, а також відсутності податкової застави.
У разі одержання рішення суду про визнання договору про відчуження майна недійсним або розірвання договору нотаріус робить про це відмітку на примірнику договору, який зберігається в державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіві чи у приватного нотаріуса, приєднавши до нього копію рішення суду, а також робить відмітку в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій і, за можливості, на всіх інших примірниках договору.
Правовстановлювальний документ (якщо такий зберігається у справах державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіві чи у приватного нотаріуса повертається відчужувачу майна на його вимогу. Державне мито чи плата за посвідчення договору про відчуження майна при його розірванні сторонам не повертається.
У разі посвідчення договору про внесення змін або розірвання раніше посвідчених договорів нотаріусом, який такий договір не посвідчував, інформація про посвідчення договору про внесення змін або розірвання раніше укладеного договору надсилається державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіву, приватному нотаріусу в справах яких зберігається примірник договору для проставляння відповідних відміток на примірнику договору, що зберігається у їх справах та у реєстрі для реєстрації нотаріальних дій.
ПОСВІДЧЕННЯ ДОГОВОРІВ ПРО ВІДЧУЖЕННЯ ЧАСТКИ МАЙНА В СПІЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ
38. У тих випадках, коли один з учасників спільної часткової власності продає належну йому частку в спільній власності сторонній особі, нотаріус повинен упевнитись у тому, що продавець у письмовій формі повідомив усіх інших учасників спільної часткової власності (як фізичних, так і юридичних осіб) про свій намір продати свою частку сторонній особі з зазначенням ціни та інших умов, на яких продається така частка будинку.
Доказом повідомлення учасників спільної часткової власності про наступний продаж частки в спільному майні може бути свідоцтво, видане нотаріусом, про передачу їм заяви продавця в порядку статті 84 Закону "Про нотаріат" або заява учасників спільної часткової власності про відмову від здійснення переважного права купівлі частки майна, що продається (із зазначенням ціни та інших умов, на яких продається ця частка).
Справжність підпису на заяві учасників спільної часткової власності повинна бути засвідчена в нотаріальному порядку. Засвідчення справжності підпису не вимагається, якщо учасники спільної часткової власності особисто з'являться до нотаріуса і подадуть заяву про відмову від переважного права купівлі. У цьому випадку нотаріус встановлює особу, перевіряє справжність підпису заявників і робить про це відмітку на заяві, вказуючи найменування документа, його номер, дату видачі та найменування установи, яка видала документ, що посвідчує особу заявника.
Якщо вказана заява передана особисто учаснику спільної часткової власності нотаріусом, який посвідчує договір, то свідоцтво про передачу заяви не видається, але примірник заяви з написом нотаріуса про її вручення повинен бути доданий до примірника договору купівлі-продажу частки відчужуваного майна, який залишається в державній нотаріальній конторі чи у приватного нотаріуса.
При одержанні від учасників спільної часткової власності відповіді остання також додається до зазначеного примірника договору.
39. Якщо решта учасників спільної часткової власності відмовиться від здійснення переважного права купівлі або не здійснить цього права протягом одного місяця з дня одержання повідомлення про намір і умови продажу, нотаріус після одержання заяви про відмову або після спливу місячного терміну може посвідчити договір купівлі-продажу частки спільного майна сторонній особі.
Договір купівлі-продажу частки спільного майна сторонній особі може бути посвідчений нотаріусом за наявності відомостей про те, що інші учасники спільної часткової власності відмовились одержати надіслані на їх адресу заяви продавця про його намір продати свою частку, а також у разі неодержання повідомлення протягом встановленого строку зберігання. Про цю обставину повинна свідчити відмітка органу зв'язку.
Договір купівлі-продажу частки спільного майна сторонній особі може бути посвідчений також у випадку, якщо адреса інших учасників спільної часткової власності невідома. На ствердження цього повинен бути поданий документ відповідного компетентного органу (довідкової служби, адресного бюро тощо).
Заява учасника спільної часткової власності про відмову від переважного права купівлі або фактична відмова учасника спільної часткової власності, який протягом одного місяця з дня одержання повідомлення про намір і умови продажу іншим учасником спільної часткової власності належної йому частки майна не здійснив свого переважного права купівлі, дійсна протягом трьох місяців. Строк цей обчислюється з дня подання заяви про відмову або з дня, наступного за останнім днем зазначеного місячного терміну.
40. В тексті договору про відчуження частки майна вказуються арифметичні (в простих дробах) частки.
41. В договорі про відчуження власником частки майна за бажанням сторін може бути встановлено порядок користування конкретними його частинами.
В договорі про відчуження одним з учасників спільної часткової власності належної йому частки майна порядок користування конкретними його частинами може бути вказаний лише за наявності відповідного договору між учасниками спільної часткової власності про порядок користування майном або за наявності судового рішення про порядок користування майном (конкретними його частинами).
Договір про порядок користування спільним майном, крім того, може бути оформлена шляхом складання самостійного документа. Відомості про наявність такого договору щодо нерухомого майна вносяться до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
При посвідченні самостійних (без посвідчення договору про відчуження) договорів про порядок користування майном, яке підлягає обов'язковій реєстрації, вимагається правовстановлювальний документ, який після його огляду повертається власникові, а в тексті договору зазначається найменування цього документа, номер і дата його видачі та найменування установи, що його видала.
42. Учасники спільної часткової власності вправі укладати договори про встановлення розміру часток або про зміну розміру часток, якщо в правовстановлювальному документі розмір часток не вказаний або вказаний неправильно. Такий договір є невід'ємною частиною правовстановлювального документа.
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОСВІДЧЕННЯ ДОГОВОРІВ ПРО ВІДЧУЖЕННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА
43. Посвідчення договорів про відчуження нерухомого майна провадиться за місцезнаходженням вказаного майна або за місцезнаходженням (місцем проживання) однієї із сторін договору.
44. При нотаріальному посвідченні договорів про відчуження нерухомого майна нотаріус вимагає подання документів, які підтверджують право власності на вказане майно у осіб, які його відчужують, та/або за наявності державної реєстрації права власності на таке майно у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
45. Коли з документів, поданих для посвідчення договору відчуження нерухомого майна (технічного паспорті, інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та ін.) вбачається, що власник самовільно здійснив або здійснює перепланування, перебудову чи прибудову нотаріус відмовляє в посвідченні договору відчуження такого нерухомого майна.
46. При нотаріальному посвідченні договору відчуження житлового будинку, будівлі або споруди розмір та кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з переходом права власності на таке нерухоме майно, є істотними умовами договору, які зазначаються у його тексті.
47. При посвідченні договору про відчуження нерухомого майна перевіряється відсутність обтяжень та обмежень щодо такого майна за Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а щодо земельної ділянки також за відомостями Державного земельного кадастру.
У разі наявності іпотеки на нерухоме майно, що відчужується, договір про відчуження майна, посвідчується за наявності згоди іпотекодержателя.
Далі, після набуття чинності цього Проекту, будуть вносити зміни в Податковий кодекс. І оцінка не потрібна.
Francuzzz
Возраст: 40
Сообщения: 508
Откуда: г. Полтава
Добавлено:
Чт, 24 Дек 2015 21:15
с чего вы взяли, что оценка не нужна? ни слова про это не увидел. а налоги они как будут определять? и ПКМУ 381 еще никто не отменил
_________________ Кто понял жизнь работу бросил
Gorets11
Сообщения: 961
Откуда: Харьков
Добавлено:
Чт, 24 Дек 2015 22:12
квытка писал(а):
Далі, після набуття чинності цього Проекту, будуть вносити зміни в Податковий кодекс. І оцінка не потрібна.
Не знаю, насчет внесения изменений в НК, но согласен, что если Порядок нотариальных действий будет принят в том виде, который Вы привели (это ведь ПРОЕКТ, который, теоретически, может еще быть изменен) и нигде в других статьях не указано, каковы действия нотариуса по отношению к вопросам налогообложения и иных обязательных платежей в бюджет, то оценка для сделок по недвижимости будет не нужна.
Но, давайте смотреть на вещи ОБЪЕКТИВНО: в том виде, в каком оценка сегодня существует, она, действительно, государству особо и не нужна... Нам - конечно, нужна, а государству - нет... Вот, даже, возьмите в качестве примера себя: Вы писали, что работаете с нотариусами из нескольких областей Украины... Т.е., делаете оценку стоимости недвижимости, расположенной в разных населенных пунктах разных областей стары... Признайте (хотя бы, самой себе), что проведение оценки за 200-400 грн. объекта, находящегося в другой области, просто НЕРЕАЛЬНО... Я имею ввиду именно ОЦЕНКУ, а не ее имитацию с составлением, якобы, "Отчета об оценке"... Потому, что я не верю и никогда не поверю, что можно реально оценить объект, не видя его, не зная ДОПОДЛИННО особенностей его местонахождения (когда речь идет о недвижимости), окружающей инфраструктуры и качества соседей, не зная сложившихся в данном населенном пункте "традиций" в отношении того или иного "района". Т.е., называя вещи своими именами, Вы просто имитируете процесс оценки и Ваш Отчет не отражает реальной рыночной стоимости объекта оценки... И зачем нужна ТАКАЯ имитация оценки ГОСУДАРСТВУ? И об этом говорилось многократно, и на этом форуме, в том числе, еще с 2012 года... Так чему же Вы в таком случае удивляетесь? Тому, что государственные чиновники решили устранить ненужную им процедуру и при этом громко-громко крикнуть на всю Украину о проводимых "реформах"? Мне кажется, все это было вполне прогнозируемо.
Добавлено спустя 2 минуты 2 секунды:
Francuzzz писал(а):
с чего вы взяли, что оценка не нужна? ни слова про это не увидел. а налоги они как будут определять? и ПКМУ 381 еще никто не отменил
В данном случае, речь, как раз и идет о том, что если об оценке нет ни слова - значит она не нужна. Нужна была бы в том случае, если бы было указано, что она нужна.
А отменить ПМУ не сложно: как мы помним, сначала ПКМ 231, потом ПКМ 378, принимались за, буквально, пару-тройку дней...
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме