Жаль, что Makey дискуссию "замутил" и "ушел в подполье"...
Я весь час тут . Відповідати і ставити питання немає часу...
Поки що дискутує лише нас троє
Фарид писал(а):
Есть ТУ завода изготовителя!!! И ВСЕ!!!! Razz
- а у кого вони є, і якого заводу? Всіх заводів світу? Чи рівняємось по ВАЗам і ГАЗам?
Фарид писал(а):
Для того и существуют ГОСТы!!
про які ГОСТи йде мова?
Мені пощастило 9 років працювати у судового експерта. В минулому він тривалий час працював на СТО спочатку слюсарем, потім майстром, де й з 1978 року почав свою експертну діяльність, тому в цій справі він був профі. Так от. Він завджи намагався розрахунок ремонтних робіт вести по "традиційній" технології, коли ремонт відбувався за допомогою виколоток + шпаклювання. В складних випадках, коли дістатись до пошкодження з внутрішньої поверхні неможливо, то закладав час на "розшивання" пошкодження. Трудомісткість ремонту деталі він визначав самостійно опираючись на власний досвід. Це потім ввели таблицю 7, яка дала обгрунтування цим нормочасам, і значно полегшила роботу молодим, які не мали такого досвіду
Був один рік, здається 2008, коли багато авто багато було пошкоджено градом, в т.ч і авто експерта. Як не дивно, своє авто він відновив в Києві шляхом ремонту без фарбування (коли пошкодження видавлюється), заплативши доволі помірні гроші.
Можливо тому що він був "старим" експертом, він не признавав нові методи рихтування, в т.ч. так називаємий "обернений молоток", це коли до поверхні приварювався електрод, який дозволяє наносити удари спеціальним пристроєм у напрямок себе - він в роботі ним не користувався. Але хто казав шо використання такої технології заборонене для розрахунку?.
По поводу суду. Ремонт і вибір технології має бути обгрунтованим. Якщо є таке обгрунтування, то чому не можна його висловити в суді? Тут головне, дійсно, не жувать соплі.
А по поводу сертифікації - знаю одне СТО Хюндая. Майстер каже - ми сертифіковані. Але дільниці кузовного ремонту і фарбування в них немає. Вони відсилають до підрядника, до вартості робіт якого чіпляють ще свої комісіонні. І коли читаєш його смєти, і рубаєш їх, то вони не особо й противляться.
Знов таки Хюндай. Питаю - де ви берете тродомісткості на розб/зб, а вони - з програми виробника. А чого питав - нормочаси СТО значно відрізняються від трудомісткостей, вказаних в Аудатекс, хоча і в Аудатекса нормативи виробника.
Під час "класичного" ремонту, наприклад крила переднього, ремонт передбачає рихтування пошкодженої поверхні з послідуючим вирівнюванням площини шпаклівкою і цілісним фарбуванням. Власне після ремонту під час дослідження товщиноміром буде виявлена ця шпаклівка і що деталь була перефарбована. До того ж яке не було око в майстра, чи який би не був ретельний підбір зразка фарби, з часом різнотон проявить себе. А ми ж памятаєм що
Цитата:
Принцип відновлення права особи користуватися КТЗ у тому технічному стані та з такими ж споживчими властивостями, які мали місце до пошкодження передбачає, що КТЗ не повинно змінити внаслідок відновлювального ремонту своїх властивостей на гірші, включаючи і такі властивості як комфорт
Якщо технологія дозволяє уникнути шпаклювання і перефарбування, то чому ми не можемо її використати?
Невже іншим оцінювачам/експертам/спеціалістам немає чого сказати на цю тему?
Фарид
Возраст: 63
Сообщения: 49
Откуда: г. Авдеевка
Добавлено:
Пн, 17 Июл 2017 10:03
Так защитите диссертацию, на тему " Современные технологии восстановительного ремонта кузовных составляющих." Ее внесут в Методику. И всеееееееееееееее!!! Вы хлеб тоже будете печь, как бабушка пекла или все же по технологиям? Диспут ни о чем!!!
_________________ Удачи и лохов побогаче!
Gorets11
Сообщения: 955
Откуда: Харьков
Добавлено:
Пн, 17 Июл 2017 11:36
Фарид писал(а):
Так защитите диссертацию, на тему " Современные технологии восстановительного ремонта кузовных составляющих." Ее внесут в Методику. И всеееееееееееееее!!! Вы хлеб тоже будете печь, как бабушка пекла или все же по технологиям? Диспут ни о чем!!!
Простите, Вы явно даже представления не имеете о том, что такое "диссертация" и ее защита...
Да, и методы ремонта без покраски достаточно давно практикуются на рынке... Поздно уже по этим методам диссертацию защищать: ни один специалист не подпишет "наличие новизны"...
Фарид
Возраст: 63
Сообщения: 49
Откуда: г. Авдеевка
Добавлено:
Пн, 17 Июл 2017 11:56
Да считайте как хотите! Хоть на коленке! Какие проблемы?
_________________ Удачи и лохов побогаче!
Makey
Возраст: 41
Сообщения: 103
Добавлено:
Вт, 18 Июл 2017 09:04
Повторю питання:
Фарид писал(а):
Есть ТУ завода изготовителя!!! И ВСЕ!!!!
- а у кого вони є, і якого заводу? Всіх заводів світу? Чи рівняємось по ВАЗам і ГАЗам?
Фарид писал(а):
Для того и существуют ГОСТы!!
про які ГОСТи йде мова?
Gorets11
Сообщения: 955
Откуда: Харьков
Добавлено:
Вт, 18 Июл 2017 18:14
Makey писал(а):
Повторю питання:
Фарид писал(а):
Есть ТУ завода изготовителя!!! И ВСЕ!!!!
- а у кого вони є, і якого заводу? Всіх заводів світу? Чи рівняємось по ВАЗам і ГАЗам?
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме