Добрый день. На счет износа - в свое время терзали (да и сейчас иногда) смутные сомнения по поводу справедливости его учета в новых комплектующих. Но об этом уже было достаточно много сказано.
Расчетная величина износа может не совпадать с фактическим износом комплектующих (той же рамы, мостов, редукторов и пр.). Поэтому был проведен опрос технического персонала, причастного к ремонту данной техники и на основании этого сделаны соответствующие выводы. Кстати, насколько я помню, пытался на вторичке найти предложения по бэушным агрегатам без ремонта. Были только после капиталки.
По фактическому пробегу - справку давала бухгалтерия предприятия.
Ну а вообще работу выложил в соответствии с темой форума. А по теме там табличка 3. На мой взгляд, слабое место - процент содержания различных металлов в агрегатах. Тогда подкреплялся опять же задокументированным мнением ремонтников.
Яна_Шилина
Сообщения: 150
Добавлено:
Вт, 07 Июл 2015 10:22
Коригування на вагу неметалічних частин для ЗАЗ-1102 "Таврія" 1993 р.в.
Отже, вираховуємо з спорядженої маси автомобіля 727 кг наступні показники:
-75 кг, маса водія (Наказ Міністерства транспорту України від 10 лютого 1998 р № «Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» примітка до таблиці А 2.1 Під "спорядженою масою" мається на увазі маса транспортного засобу без екіпажа, пасажирів і навантаження, але з повним паливним баком, звичайним комплектом інструментів і запасним колесом, якщо вони передбачені (маса водія приймається рівною 75 кг).
-27,69 кг маса паливного бака ( m = V* p, де V - об’єм паливного баку 39 л., p – щільність бензину 0,71 г/см3)
-11,43 кг вага технологічних рідин (http://tavria-auto.narod.ru/v_zapr.htm ) ( m = V* p, де V - об’єм технологічних рідин 13,44 ., p – середня щільність мастила 0,85 г/см3 )
-23,20 кг вага шин даного автомобіля (http://pererabotkambk.ru/tablica_vesov_avtomobilnyh_shin_i_d)
Francuzzz
Возраст: 40
Сообщения: 508
Откуда: г. Полтава
Добавлено:
Вт, 07 Июл 2015 13:58
а стекло, а сиденья, а РТИ, а панель приборов?
_________________ Кто понял жизнь работу бросил
Яна_Шилина
Сообщения: 150
Добавлено:
Вт, 07 Июл 2015 14:18
Враховуючи вище наведенні розрахунки споряджена маса автомобіля ЗАЗ-1102 «Таврія» 1993 р.в. підлягає коригуванню мінімум на 137,32 кг, що складає 18-20%. Також необхідно враховувати, що при розборці автомобіля приділяється особлива увага металічним запчастинам та деталям, що в свою чергу збільшує питому вагу неметалічних частин таких як оббивка сидінь, скло, дзеркала, пластикові частини і т.д. З врахуванням даних факторів в розрахунки прийнята величина коригування на неметалічні частини 30%. Більш детально визначити вагу металу та неметалічних деталей можна лише при повній розборці автомобіля, що на етапі проведення оцінки є неможливим.
oleksandervak
Сообщения: 23
Добавлено:
Пт, 20 Ноя 2015 20:09
у кого є звіт для зразка, бо звіт "ГАЗ_3309.doc" видалений
буду всім вдячний, якщо допоможуть
privet
Сообщения: 1250
Добавлено:
Ср, 13 Сен 2017 18:04
Яна_Шилина писал(а):
Коригування на вагу неметалічних частин для ЗАЗ-1102 "Таврія" 1993 р.в.
Отже, вираховуємо з спорядженої маси автомобіля 727 кг наступні показники:
-75 кг, маса водія (Наказ Міністерства транспорту України від 10 лютого 1998 р № «Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» примітка до таблиці А 2.1 Під "спорядженою масою" мається на увазі маса транспортного засобу без екіпажа, пасажирів і навантаження, але з повним паливним баком, звичайним комплектом інструментів і запасним колесом, якщо вони передбачені (маса водія приймається рівною 75 кг).
-27,69 кг маса паливного бака ( m = V* p, де V - об’єм паливного баку 39 л., p – щільність бензину 0,71 г/см3)
-11,43 кг вага технологічних рідин (http://tavria-auto.narod.ru/v_zapr.htm ) ( m = V* p, де V - об’єм технологічних рідин 13,44 ., p – середня щільність мастила 0,85 г/см3 )
-23,20 кг вага шин даного автомобіля (http://pererabotkambk.ru/tablica_vesov_avtomobilnyh_shin_i_d)
Авто комиссары утверждают, что металлическая составляющая ЛЕГКОВОГО автомобиля около 2/3 от его полной массы, т.е. той которая указана в тех.паспорте. Т.о. "отходы" около 1/3 или 33%.
Поэтому это согласуется с данными Яны Шилиной.
privet
Сообщения: 1250
Добавлено:
Пн, 18 Сен 2017 15:20
HUGO писал(а):
Авто комиссары утверждают, что металлическая составляющая ЛЕГКОВОГО автомобиля около 2/3 от его полной массы, т.е. той которая указана в тех.паспорте. Т.о. "отходы" около 1/3 или 33%.
Поэтому это согласуется с данными Яны Шилиной.
у Яны - от снаряженной массы, а не от полной
Фарид
Возраст: 64
Сообщения: 49
Откуда: г. Авдеевка
Добавлено:
Пн, 18 Сен 2017 16:42
ВООБЩЕ ТО РАНЬШЕ ВЫХОДИЛ СПРАВОЧНИК "НАМИ". Там по моделям был вес узлов и механизмов.
_________________ Удачи и лохов побогаче!
privet
Сообщения: 1250
Добавлено:
Пн, 18 Сен 2017 18:36
Фарид писал(а):
ВООБЩЕ ТО РАНЬШЕ ВЫХОДИЛ СПРАВОЧНИК "НАМИ". Там по моделям был вес узлов и механизмов.
у кого-то есть этот справочник с инфой о весе ?
-Вікторія-
Сообщения: 16
Добавлено:
Вт, 03 Окт 2017 10:39
По продзвонам- спеціалісти які займаються прийомом авто на металолом віднімають -25% від фактичної ваги авто. І пропонують 5500 грн за тонну залишкової ваги. Київ.
privet
Сообщения: 1250
Добавлено:
Ср, 04 Окт 2017 17:13
-Вікторія- писал(а):
По продзвонам//.
прозвон к делу не подошьешь
-Вікторія-
Сообщения: 16
Добавлено:
Чт, 05 Окт 2017 08:32
privet
А як Ви ще пропонуєте зробити аналіз ринку таких послуг?
Скріни і посилання на сайти з номерами телефонів, продзвон - я думаю оцінювач має право так провести дослідження цін на подібні послуги. Довідку нам явно ніхто не дасть з мокрою печаттю)))
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме