Список форумов < О К Н О > Форум Клуба оценщиков
  Форум  •  Правила форума  •  Пользователи  •   FAQ  •  Поиск •   Календарь •   Регистрация  •   Профиль  •   Войти и проверить личные сообщения  •   Вход
 Проект НС №5 Следующая тема
Предыдущая тема

Версия для печати
Начать новую темуОтветить на тему
Автор Сообщение
Trinichka



Возраст: 42
Сообщения: 3605
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 14:30 Ответить с цитатойВернуться к началу

В соответствии с Законом Украины “Об оценке имущества, имущественных прав и профессиональной оценочной деятельности в Украине” основопологающм документом, в соответсвии с которым строятся методики и подходы в оценке имущества и имущественых прав является национальный стандарт.

В настоящее время ведется работа по созданию Национальных стандартов оценки, в том числе по созданию национального стандарта оценки автотранспорта. В этом выпуске мы публикуем проект национального стандарта оценки автоторанспортных средств, разработанный в системе НИИ Министерства юстиции Украины.

Предлагаемый проект разработан с учетом международного опыта, отраженного в международных стандартах оценки и адаптирован к существующей правовой базе Украины. Все замечания и предложения по предлагаемому проекту просим направлять в адрес редакции "Бюллетеня автотовароведа".

ПРОЕКТ

ПОЛОЖЕННЯ (НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ) ОЦІНКИ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Це Положення визначає загальні нормативно-методичні вимоги з оцінки транспортних засобів відповідно до чинного законодавства України з врахуванням положень Міжнародних стандартів оцінки.

1. Загальні положення

1.1 Положення (Національний стандарт) оцінки транспортних засобів (далі - "Стандарт") встановлює основні поняття та терміни, які застосовуються при експертній оцінці транспортних засобів, регламентує загальні принципи, методи та процедури оцінки, а також вимоги до оформлення результатів оцінки.

1.2 Вимоги Стандарту є обов'язковим для застосування під час проведення оцінки транспортного засобу всіма суб'єктами підприємницької діяльності у випадках, передбачених законодавством України або угодами суб'єктів цивільно-правових відносин.

2. Основні терміни

2.1. Аналогічний транспортний засіб - транспортний засіб основні параметри якого (тип, привід тягових коліс, тип та робочий об'єм двигуна, тип коробки передач, габаритні розміри, період випуску, комплектація тощо) схожі з параметрами конкретного транспортного засобу.

2.2. Базова комплектація транспортного засобу - комплектація транспортного засобу певним набором деталей, обладнанням, і варіантами їх виконання, передбачених заводом - виробником під час випуску даної конкретної моделі транспортного засобу.

2.3. Втрата товарної вартості - умовна величина зниження ринкової (дійсної) вартості відновленого транспортного засобу після його пошкодження, проти ринкової (дійсної) вартості аналогічного непошкодженого транспортного засобу.

2.4. Дата оцінки - дата, станом на яку визначається вартість транспортного засобу.

2.5. Знецінення - втрата транспортним засобом частини його вартості порівняно із вартістю нового ідентичного або аналогічного об'єкта, внаслідок впливу зносу конструктивних елементів, зміни технології виробництва та загальноекономічних умов інших факторів, що впливають на вартість транспортного засобу.

2.6. Ідентифікація транспортного засобу - визначення відповідності параметрів конкретного транспортного засобу (модель, тип, рік виготовлення, робочий об'єм двигуна, комплектація тощо) даним виробника.

2.7. Ідентичний транспортний засіб - транспортний засіб основні параметри якого (тип, модель, привід тягових коліс, тип та робочий об'єм двигуна, тип коробки передач, габаритні розміри, рік виробництва) відповідають параметрам конкретного транспортного засобу. Розбіжності можуть мати відношення до комплектації та комплектності транспортного засобу.

2.8. Комплектація транспортного засобу - відповідність наявних опцій даним заводу-виробника транспортного засобу.

2.9. Комплектність - наявність усіх складових, які передбачені заводом-виробником.

2.10. Опція - додаткове оснащення транспортного засобу не передбаченими базовою комплектацією деталями, варіантами їх виконання, що підвищують його споживчі і технічні якості.

2.11. Оцінка транспортного засобу, його складових - процес визначення вартості транспортних засобів, його складових, результати якого наведені в висновках, звіті або акті оцінки.

2.12. Оціночні процедури - дії (етапи), виконання яких в певній послідовності становить зміст методів оцінки.

2.13. Переобладнання - зміна типу або марки транспортного засобу, його призначення або параметрів конструкції шляхом установлення кабіни, кузова або їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб.

2.14. Ринок - система, в якій товари та послуги переходять від продавців до покупців за певною вартістю, яка визначається за допомогою цінового механізму. Ринок транспортних засобів може бути первинним, де в якості товару виступають нові транспортні засоби, і вторинним, де в якості товару виступають транспортні засоби, що були у користуванні.

2.15. Тип транспортного засобу - сукупність моделей транспортних засобів, які не мають між собою суттєвих розбіжностей. Розбіжності можуть мати відношення до форми або матеріалів зовнішніх поверхонь.

2.16. Транспортний засіб - пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на йому спеціального обладнання або механізмів.

2.17. Транспортний засіб новий - транспортний засіб, який жодного разу не був зареєстрований з метою одержання дозволу в уповноважених державних органах (в тому числі і в країні - експортері транспортного засобу) на його експлуатацію.

2.18. Транспортний засіб, що був у користуванні - транспортний засіб, на який були видані реєстраційні документи уповноваженими державними органами (в тому числі і в країні - експортері транспортного засобу), які дають право його експлуатації.

2.19. Фізичний (експлуатаційний) знос - втрата конструктивними елементами транспортного засобу своїх початкових технічних властивостей, споживчих якостей, або придатності внаслідок умов експлуатації та зберігання.

2.20. Функціональне знецінення - зменшення вартості транспортного засобу порівняно з новим аналогічним за функціональними та конструктивними ознаками, внаслідок появи нових технологій у виробництві транспортних засобів, та придбанням транспортним засобом нових споживчих якостей.

3. Бази оцінки та види вартості

3.1. База оцінки - вид вартості, визначений у відповідності до мети оцінки та типу транспортного засобу. Відповідно до видів вартості бази оцінки поділяються на ринкову та неринкові. Неринкові бази оцінки включають визначення таких видів вартості, які не відповідають критеріям ринкової вартості.

3.2 Pинкова (дійсна) вартість транспортного засзасобу (його складової) - грошова сума, за яку конкретний транспортний засіб (його складові), можуть бути продані у визначеному населеному пункті або місцевості на визначений момент часу за умов дотримання принципу добровільності і усвідомленості угоди. Ринкова (дійсна) вартість транспортного засобу (його складових) не включає витрат, пов'язаних з укладанням угоди купівлі-продажу.

3.3. Митна вартість транспортного засобу - грошова сума, яка фактично сплачена або підлягає оплаті за транспортний засіб (його складові) на момент перетину митного кордону України. До митної вартості включаються ціна транспортного засобу (його складових), а також транспортні, вантажні, розвантажувальні, перевантажувальні витрати, витрати на страхування до пункту перетину митного кордону України, а також комісійні і брокерські витрати.

3.4. Ліквідаційна вартість транспортного засобу (його складової) - вартість транспортного засобу (його складових), що оцінюється виходячи з умов вимушеного його продажу у термін, що є занадто коротким для проведення відповідного маркетингу.

3.5. Утилізаційна вартість транспортного засобу - вартість транспортного засобу, що відпрацював свій ресурс, а також транспортного засобу, що не підлягає відновленню після отриманих ушкоджень. Утилізаційна вартість транспортного засобу включає як вартість складових, які відпрацювали свій строк, внаслідок повного зносу або не підлягаючих відновленню після отриманих ушкоджень й підлягають реалізації за ціною металобрухту, так і вартість ще придатних для використання в якості комплектуючих при ремонті інших транспортних засобів.

3.6. Скрапова вартість транспортного засобу - грошова сума, яку очікується одержати від продажу транспортного засобу, усі складові якого підлягають переробці на металобрухт.

3.7. Страхова вартість транспортного засобу - вартість транспортного засобу, визначена відповідно до умов договору страхування.

3.8. Вартість відтворення - вартість виготовлення (за ринкових умов, що існують на дату оцінки) нового транспортного засобу, ідентичного об'єкту оцінки.

3.9. Вартість заміщення транспортного засобу - вартість аналогічного транспортного засобу оцінюваного транспортного засобу, ідентичного з функціональних та конструктивних ознак.

3.10. Вартість відновлювального ремонту транспортного засобу - грошові витрати які необхідні для відновлення транспортного засобу до початкового стану без додаткового вдосконалення.

3.11. Матеріальний збиток (з технічної точки зору) - вартісне значення реальних втрат з урахуванням зносу, яких зазнає власник у разі пошкодження або розукомплектування транспортного засобу.

3.12. Середньостатистична ринкова вартість транспортного засобу - грошова сума, еквівалентна середній вартості продажу даної моделі транспортного засобу, на визначений момент часу.

4. Принципи оцінки транспортних засобів

4.1. Принципи оцінки - основні економічні чинники, що впливають на вартість транспортного засобу, та враховуються при його оцінці.

4.2. Визначення ринкових баз оцінки транспортних засобів проводиться з врахуванням наступних принципів:

- корисності;

- попиту та пропозиції;

- заміни; -

очікування;

- відповідності;

- вкладу

4.3. Корисність - здатність транспортного засобу задовольняти вимоги (сплачений інтерес) власника (користувача) в даних умовах знаходження, в даний проміжок часу, в конкретних економічних умовах.

4.4. Принцип попиту та пропозиції полягає в тому, що вартість транспортного засобу визначається взаємодією між пропозицією та попитом. Ціна транспортного засобу збільшується у разі підвищення попиту і зменшується у разі підвищення пропозиції.

4.5. Принцип заміни полягає в усвідомленні того факту, що жоден покупець, який розумно діє на ринку не сплатить за транспортного засобу суму більшу ніж може бути сплачена ним в ринкових умовах за транспортного засобу що має еквівалентну корисність.

4.6. Принцип очікування полягає в тому, що вартість пропорційна доходу або іншим вигодам, які можуть бути отримані від володіння цим транспортного засобу в майбутньому.

4.7. Принцип відповідності полягає у визнанні того факту, що вартість транспортного засобу виникає внаслідок та залежить від його відповідності вимогам ринкового середовища.

4.8. Принцип вкладу передбачає, що вартість відновлюваного ремонту транспортного засобу має рацію лише за умови, що вона підвищує ринкову вартість транспортного засобу, при цьому її не перевищуючи.

5. Підходи та методи оцінки

5.1. Підхід до оцінки (оціночний підхід) - загальний спосіб визначення вартості транспортного засобу із застосуванням одного чи більше методів оцінки.

5.2. Метод оцінки - конкретний комплекс дій, що застосовується для визначення вартості транспортного засобу.

5.3. Основним підходом при визначення вартості транспортного засобу є ринковий (порівняльний) підхід, оснований на порівняльному аналізі цін продажів та поточних цін пропозицій до продажу транспортного засобу, аналогічних оцінюваному на первинному чи вторинному ринку. Ринковий (порівняльний) підхід передбачає визначення середньостатистичних цін продажів аналогічних транспортних засобів, з подальшим коригуванням, враховуючим відмінності між транспортним засобом відносно якого визначена середньостатистична вартість та оцінюваного транспортного засобу.

5.3.1. Основним методом ринкового (порівняльного) підходу при оцінці транспортних засобів є метод прямого порівняння. За цим методом вартість визначається на базі середньостатистичної ціни ідентичного транспортного засобу з відповідним строком експлуатації. Подальше коригування враховує відмінності в пробігу, комплектності, комплектації, технічному стані, умовах продажу між транспортним засобом відносно якого визначена середня вартість та оцінюваного транспортного засобу.

5.3.2. У разі неможливості визначення вартості транспортного засобу методом прямого порівняння, припускається використання методу аналогового порівняння. За цим методом вартість визначається на базі аналізу та підбору ціни аналогічних, але не ідентичних транспортних засобів з відповідним строком експлуатації. Подальше коригування вартості враховує відмінності в пробігу, комплектності, комплектації, технічному стані, умовах продажу між транспортним засобом відносно якого визначена середньостатистична вартість та оцінюваного транспортного засобу.

5.3.3. Поправки, що застосовуються в межах порівняльного підходу приймаються у вигляді коефіцієнту (відсотку) до ціни продажу, у вигляді грошової суми, що додається або вираховується з цієї ціни, або шляхом комбінування зазначених засобів.

5.4. Витратний підхід базується на визначенні суми витрат на виробництво транспортного засобу на дату оцінки з подальшим її коригуванням на величину фізичного (експлуатаційного) зносу та відповідних знецінень.

5.4.1. Витратний підхід використовується тільки для визначення вартості переобладнаних або відновлених раритетних транспортних засобів та транспортних засобів що мають аварійні пошкодження чи розукомплектовані, а також для визначення вартості транспортних засобів вироблених штучно. Окрім останнього випадку початковою базою оцінки є середньостатистична ринкова вартість транспортного засобу, визначена за допомогою ринкового (порівняльного) підходу.

5.4.2. Основні методи витратного підходу, які використовуються для оцінки транспортних засобів:

- калькуляція витрат на виробництво або відновлення раритетних транспортних засобів;

- калькуляція витрат на переобладнання транспортного засобу;

- калькуляція витрат на відновлення аварійно пошкоджених чи розукомплектованих транспортних засобів.

5.4.3. Для цілей оцінки транспортних засобів та їх складових із застосуванням витратного підходу, розраховується вартість відновлюваного ремонту, та знецінення обумовлене втратою товарної вартості.

5.4.4. Основний метод визначення фізичного (експлуатаційного) зносу транспортного засобу - метод нормативного пробігу та строку експлуатації. Метод базується на припущенніщодо наявності взаємозв'язку між строком експлуатації, пробігом транспортного засобу та рівнем його фізичного (експлуатаційного) зносу.

6. Вимоги до проведення оцінки та викладення її результатів

6.1 Оцінка вартості транспортних засобів передбачає виконання наступних процедур:

- визначення мети оцінки; - визначення виду вартості;

- встановлення дати оцінки;

- ідентифікація об'єкту оцінки;

- визначення прав, пов'язаних з оцінюваним транспортним засобом;

- технічний огляд транспортного засобу;

- вибір та обґрунтування підходів та методів оцінки;

- виконання оціночних розрахунків;

- визначення вартості транспортного засобу.

Доцільність виконання кожної з вищевказаних процедур визначається оцінювачем в залежності від типу транспортного засобу та мети оцінки.

6.2. Оцінка транспортного засобу (його складових) передбачає вивчення його технічних характеристик, умов експлуатації, обслуговування та зберігання, технічного стану.

6.3. За результатами проведеного дослідження, складається звіт про оцінку транспортного засобу або акт оцінки транспортного засобу. Особливості проведення оцінки транспортного засобу під час здійснення судової експертизи та оформлення її результатів визначається законодавством про судову експертизу.

6.4. Звіт або акт виконується на бланках із заголовком, який містить такі атрибути:

а) повна назва суб'єкта оціночної діяльності, його юридична адреса, телефон (факс), номер та термін дії угоди з Фондом державного майна України;

б) назва органу або особи, які призначили оцінку транспортного засобу або з яким укладена угода на виконання оцінки;

в) відомості про фізичну особу, що проводить оцінку транспортного засобу: посада, прізвище, ім'я, по батькові, освіта, спеціальність (загальна і оціночна за напрямом програми базової підготовки), стаж роботи за цими спеціальностями, вчений ступінь і вчене звання, номери, дати видачі кваліфікаційного свідоцтва та посвідчення про підвищення кваліфікації.

г) дата надходження матеріалів на оцінку і дата підписання звіту або акту;

д) питання, що поставлені перед оцінювачем;

є) назва об'єкта (об'єктів), представлених для оцінки;

ж) клопотання оцінювача про надання додаткових матеріалів, результати їх розгляду (якщо це мало місто);

з) обставини справи, що мають значення для виконання оцінки, з посиланням на джерела їх отримання.

і) список використаної літератури із зазначенням основних бібліографічних даних (назва, автори, місце та рік видання, глава (сторінка), на яких міститься використана інформація).

к) дані про час та місце проведення огляду транспортного засобу оцінювачем;

л) відомості про осіб, які брали участь в огляді транспортного засобу, якщо їхня участь обумовлена призначенням оцінки або угодою на виконання оцінки;

м) ідентифікаційні дані зі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (з технічного паспорта) або з копії вказаних документів, засвідчених у встановленому порядку;

н) показання одометра, (спідометра чи тахографа) транспортного засобу;

о) результати огляду щодо відповідності (невідповідності) номерів кузова, шасі, інших складових частин із записами у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (технічному паспорті) або в інших документах;

п) відомості про комплектність транспортного засобу;

р) відомості про додаткове обладнання транспортного засобу;

с) відомості про виявлені під час огляду дефекти, пошкодження та про інші обставини, які мають значення для вирішення поставлених питань.

6.5. Результати огляду пошкодженого або розукомплектованого транспортного засобу можуть бути викладені в описовій частині звіту або акту з доданням до нього фотографічного зображення, або топографічної розгортки будови транспортного засобу з відображенням характеру пошкоджень, або дефектної відомості з посиланням на характер і обсяг пошкодження.

Найменування складових частин що наводяться в дослідженнях, повинні відповідати термінології, що застосовується в нормативно-технічній документації.

Звіт або акт мають містити викладення змісту використаних методів оцінки та оціночних процедур, а також аргументів, на підставі яких було зроблено остаточний висновок про вартість. В розрахунках формули приводяться у загальному вигляді, розкривається зміст кожного символу із зазначенням його числового значення.

Всі наведені в звіті або акті оцінки дані повинні наводитися з посиланням на джерело їх одержання. Обчислення вартісних значень можуть бути оформлені в окремих додатках до акта, які становлять невід'ємну частину звіту або акту оцінки.

6.6. Висновок базується на результатах розрахунків, що отримані в досліджені відповідно до поставлених питань. На кожне із поставлених питань слід давати відповідь по суті чи вказувати причини неможливості його вирішення.

Звіт або акт, а також додатки до них, підписується оцінювачами які безпосередньо проводили оцінку транспортного засобу, і скріпляються печаткою та підписом керівника суб'єкту оціночної діяльності.

6.7. Звіт або акт оцінки транспортного засобу та їх додатки, виконуються в двох примірниках, один з яких видається замовнику після реєстрації в книзі обліку виданих документів і оплати дослідження. Другий екземпляр (копія) зберігається у суб'єкта оціночної діяльності на протязі 5 років.

Копії акта звіту або акту оцінки транспортного засобу і їх додатків можуть бути видані зацікавленим особам тільки за згодою замовника оцінки майна, або рішенням суду чи слідчих органів.

6.8. Якщо для проведення оцінки майна необхідні додаткові відомості, то оцінювач повинен надати замовникові оцінки клопотання про представлення додаткових даних, необхідних для надання висновку. Клопотання повинно бути направлено замовнику оцінки на протязі п'яти днів з моменту надходження документів. У випадку ненадання необхідних даних, після закінчення терміну в один місяць дається повідомлення про неможливість дачі висновку.

6.9. Терміни виконання оцінки транспортних засобів визначаються угодою на проведення оцінки майна.

6.10. Актуалізація звіту або акту про експертну оцінку (поновлення звіту на нову дату) здійснюється у випадках: закінчення терміну чинності попереднього звіту (якщо законодавством передбачені обмежені терміни чинності висновків про вартість), втрати висновками попереднього звіту актуальності через зміну ринкових умов та з інших причин.

Актуалізація звіту або акту може бути подана в стислої формі, та виконується тим же експертом, що здійснював попередню оцінку. Обсяг звіту або акту стислої форми повинен бути достатній для того, щоб усі вимоги до звіту (акту) про оцінку об'єкта, що передбачені цим Стандартом були виконані. Оформлення звіту стислої форми в інших випадах є неприпустимою.

7. Рецензування оцінки

7.1. Рецензування - процес критичного вивчення оцінювачем Звіту або акту про оцінку, що підготовлений іншим оцінювачем.

7.2. Рецензування Звіту може здійснюватися на замовлення будь якої особи, в якої Звіт, що є об'єктом рецензування, знаходиться на законних підставах.

7.3. Результати рецензування оформляються рецензією, а у разі встановлення вимоги щодо надання висновку про вартість майна - звітом, вимоги до якого встановлюються цим Стандартом.

7.4. Рецензія має містити відомості про первинний (попередній) звіт (акт): прізвище та ініціали оцінювачів, назва суб'єкту оціночної діяльності, номери і дати попередніх досліджень, їх висновки, причини розбіжностей з результатами попередньої оцінки, якщо такі мають місце.

7.5. Рецензія може містити перелік зауважень до звіту (акту) про оцінку, що був об'єктом рецензування. Наводячи такий перелік зауважень оцінювач-рецензент має встановити, які з наведених недоліків справили чи могли справити суттєвий вплив на висновок про вартість об'єкта оцінки, а які не справили (імовірно не справили) такого впливу.

7.6. Рецензія має бути підписана особою, що її виконала (рецензентом).

_________________
Я не всегда права, но никогда не ошибаюсь.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mailПосетить сайт автораICQ Number
Hard_Pragmatic



Возраст: 53
Сообщения: 7195
Откуда: Kiev
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 16:03 Ответить с цитатойВернуться к началу

дочитал до слова «експертна оцінка» много думал...
ну и дальше, что-то ребята решили не Стандарт написать а Закон, так как многие понятия и положения которые они сочиняют, уже давно описаны и закреплены или в Законе или НС №1

_________________
"Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Trinichka



Возраст: 42
Сообщения: 3605
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 16:43 Ответить с цитатойВернуться к началу

Ця есперта оцінка зузтрічається і в попередніх стандартах.

_________________
Я не всегда права, но никогда не ошибаюсь.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mailПосетить сайт автораICQ Number
Hard_Pragmatic



Возраст: 53
Сообщения: 7195
Откуда: Kiev
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 16:49 Ответить с цитатойВернуться к началу

Trinichka писал(а):
Ця есперта оцінка зузтрічається і в попередніх стандартах.

Shocked
ХДЕ?

_________________
"Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Trinichka



Возраст: 42
Сообщения: 3605
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 16:53 Ответить с цитатойВернуться к началу

не помню, но помню что было

_________________
Я не всегда права, но никогда не ошибаюсь.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mailПосетить сайт автораICQ Number
Hard_Pragmatic



Возраст: 53
Сообщения: 7195
Откуда: Kiev
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 16:57 Ответить с цитатойВернуться к началу

...ой как все запущено
Берешь Стандарты нажимаешь F3 и вводишь слово "експерт",
до кучи внимательно читаем Закон Розділ VII п.4

_________________
"Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Серый
Оценщик футбола


Возраст: 46
Сообщения: 6068
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 17:01 Ответить с цитатойВернуться к началу

Есть тока в НС 2 в самом начале:
1. Національний стандарт N 2 (далі - Стандарт) є обов'язковим для застосування під час проведення оцінки нерухомого майна (нерухомості) суб'єктами оціночної діяльності, а також особами, які відповідно до законодавства здійснюють рецензування звітів про оцінку майна та проводять державну експертизу звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності у разі їх продажу.

И то это касается оценки земли.
А этот стандарт - это хлам хрен знает какой давности, его состряпали еще до закона, а потом в шапку дописали.
Понятия "експертна оцінка" не існує (кроме експертної оценки земельних ділянок).

_________________
Один раз сделаешь не подумав, сто раз подумав-не переделаешь
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Hard_Pragmatic



Возраст: 53
Сообщения: 7195
Откуда: Kiev
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 17:05 Ответить с цитатойВернуться к началу

Серый писал(а):

И то это касается оценки земли.

отож

Серый писал(а):

А этот стандарт - это хлам хрен знает какой давности, его состряпали еще до закона, а потом в шапку дописали.

+1

_________________
"Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Trinichka



Возраст: 42
Сообщения: 3605
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Ср, 25 Апр 2007 17:34 Ответить с цитатойВернуться к началу

И шо самое интересное большинство в своей массе оценщики его даже и не читали.

_________________
Я не всегда права, но никогда не ошибаюсь.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mailПосетить сайт автораICQ Number
Naskel



Сообщения: 302

СообщениеДобавлено: Чт, 26 Апр 2007 05:32 Ответить с цитатойВернуться к началу

Енто методика переписанная с ошбками, а в шабке написали НС №5 Razz Razz Razz Razz Razz

_________________
Оценщик излагает объективную точку зрения, а именно свою собственную.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеICQ Number
Trinichka



Возраст: 42
Сообщения: 3605
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Чт, 26 Апр 2007 10:53 Ответить с цитатойВернуться к началу

Naskel писал(а):
Енто методика переписанная с ошбками, а в шабке написали НС №5 Razz Razz Razz Razz Razz
Что вы хотели сказать? Поточнее можно?

_________________
Я не всегда права, но никогда не ошибаюсь.
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mailПосетить сайт автораICQ Number
kink



Возраст: 51
Сообщения: 868
Откуда: Днепропетровск
СообщениеДобавлено: Чт, 26 Апр 2007 14:04 Ответить с цитатойВернуться к началу

Naskel писал(а):
Енто методика переписанная

судя по нумерации, типичной для Методики, и выражению "экспертная оценка", так оно и есть. Детище судебных экспертов
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Серый
Оценщик футбола


Возраст: 46
Сообщения: 6068
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Чт, 26 Апр 2007 14:13 Ответить с цитатойВернуться к началу

kink писал(а):
Детище судебных экспертов

Типа того, этот стандарт был написан еще во времена предыдущей методики Минюста 60/5, которая 1999 года.

_________________
Один раз сделаешь не подумав, сто раз подумав-не переделаешь
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Показать сообщения:      
Начать новую темуОтветить на тему


 Перейти:   



Следующая тема
Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме