Послуги, що надаються державою та місцевим самоврядуванням, складають сферу публічних послуг
однако -
Цитата:
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування:
ґ) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового арбітражу під час розгляду колективних трудових спорів, третейські судді, а також у встановлених законом випадках інші особи);
мне кажется отсюда - любая оценка, выполненная оценщиком, который приравнен к лицам, выполняющим функции государства = "публічна послуга".
Karina
Сообщения: 81
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 10:50
Для выдачи сертификата СОД Устав вряд ли будут требовать только
с одним видом деятельности. Как я понимаю ограничения касаются физических лиц: оценщиков, экспертов... , а не юридических. Ведь в штате юр.лица могут быть и не оценщики, а люди абсолютно других специальностей. Следовательно, и юр.лица могут заниматься иными видами деятельности. А вот частные предприниматели...
Добавлено спустя 3 минуты 25 секунд:
Читая этот закон, так по нему коррупция = грубо говоря, взятка.
" корупція - використання особою наданих їй службових повноважень та пов'язаних з цим можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди такій особі або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень та пов'язаних з цим можливостей;
неправомірна вигода - грошові кошти або інше майно, переваги, пільги, послуги матеріального або нематеріального характеру, що їх обіцяють, пропонують, надають або одержують безоплатно чи за ціною, нижчою за мінімальну ринкову, без законних на те підстав."
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 11:57
Karina писал(а):
А у частных предпринимателей еще проблематичней. В свидетельствах единого налога виды деятельности устанавливаются Решениями Местных советов. Во многих городах оценочной деятельности нет в этих перечнях. Если раньше некоторые налоговые вписывали оценочную деятельность, некоторые вписывали прочие виды с максимальной ставкой платежа, то как будет теперь не понятно.
По поводу видов деятельности.
1. В Указе Призидента Украины "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" четко прописаны виды деятельности на которые не распространяется действие данного Указа
Цитата:
7. Дія цього Указу не поширюється на:
суб'єктів підприємницької діяльності, на яких поширюється дія Закону України "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності" в частині придбання спеціального патенту;
довірчі товариства, страхові компанії, банки, інші фінансово-кредитні та небанківські фінансові установи;
суб'єктів підприємницької діяльності, у статутному фонді яких частки, що належать юридичним особам - учасникам та засновникам даних суб'єктів, які не є суб'єктами малого підприємництва, перевищують 25 відсотків;
фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які займаються підприємницькою діяльністю без створення юридичної особи і здійснюють торгівлю лікеро-горілчаними та тютюновими виробами, пально-мастильними матеріалами;
спільну діяльність, визначену пунктом 7.7 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств
2. Решениями местных Советов должны устанавливаться не виды деятельности подпадающие под действие данного Указа, а лишь только ставка единого налога
Цитата:
Ставка єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва - фізичних осіб встановлюється місцевими радами за місцем їх державної реєстрації залежно від виду діяльності і не може становити менше 20 гривень та більше 200 гривень на місяць
Поэтому то что необнаруживываем свой вид деятельности в списках, это не повод об отказе выдачи Свидетельства плательщика единого налога.
Конечно, на практике никто не оспаривает действия налоговых администраций или решения местны Советов.
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 12:17
Уважаемые колеги
Я тут малость по свободе (пока) провел свой анализ и очень интересно получается
Читаем Закон
Стаття 1. Визначення термінів
корупція - використання особою наданих їй службових повноважень та пов'язаних з цим можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди такій особі або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень та пов'язаних з цим можливостей;
неправомірна вигода - грошові кошти або інше майно, переваги, пільги, послуги матеріального або нематеріального характеру, що їх обіцяють, пропонують, надають або одержують безоплатно чи за ціною, нижчою за мінімальну ринкову, без законних на те підстав.
Я тут выделил некоторые термины которые в дальнейшем чтении надо учитывать.
Читаем далее
Стаття 2. Суб'єкти відповідальності за корупційні правопорушення
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування:
ґ) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового арбітражу під час розгляду колективних трудових спорів, третейські судді, а також у
встановлених законом випадках інші особи);
И далее
3) особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або особи, спеціально уповноважені на виконання таких обов'язків в юридичних особах, а також фізичні особи - підприємці;
Тобиш УСЕ.
И еще интереасно получается.
Читаем
Стаття 4. Обмеження, спрямовані на запобігання та протидію корупції
1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, забороняється:
1) використовувати своє службове становище з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі:
а) неправомірно сприяти фізичним або юридичним особам у здійсненні ними господарської діяльності, одержанні субсидій, субвенцій, дотацій, кредитів, пільг, укладанні контрактів (у тому числі на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти);
Получается, что так званая «аккредитация», то биш любое действие направленное на сприяння «…..фізичним або юридичним особам у здійсненні ними господарської діяльності», получение «….пільг», действие направленное на сприяння «…укладанні контрактів»
Получается что, попали под .....:
1. Все СПД физлица;
2. Все абминистраторы и т.п. юр. лиц;
3. Любое действие вышеперечисленных принуждаюшее кого либо белать что то, или направленное на получение льгот, преференций, преймуществ при заключении договоров на услуги и т.п.
Я балдею
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 12:46
Цитата:
З А К О Н У К Р А Ї Н И "Про засади запобігання та протидії корупції"
Стаття 2. Суб'єкти відповідальності за корупційні правопорушення
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб,
уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого
самоврядування:
ґ) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами
місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори,
нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні
посередники чи члени трудового арбітражу під час розгляду
колективних трудових спорів, третейські судді, а також у
встановлених законом випадках інші особи);
Странно, но в "Цивільному Кодексі України" нет такого понятия как "публічна послуга"
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 12:52
rudge писал(а):
ґ) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового арбітражу під час розгляду колективних трудових спорів, третейські судді, а також у
встановлених законом випадках інші особи);
,т.е. и рядовые сотрудники-оценщики-исполнители тоже попадают под....
rudge писал(а):
а) неправомірно сприяти фізичним або юридичним особам у здійсненні ними господарської діяльності, одержанні субсидій, субвенцій, дотацій, кредитів, пільг, укладанні контрактів (у тому числі на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти);
Я думаю, ключевое слово тут - неправомірно. А иначе, если я в магазине молоко покупаю, то продавец тоже мне сприяє в укладанні контракту...
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 12:56
Grey Horse писал(а):
..... А иначе, если я в магазине молоко покупаю, то продавец тоже мне сприяє в укладанні контракту...
Может я ошибаюсь, но думаю коррупция бедет, если продавец выделит кого то из очереди.
То биш, заключит с таким (выделеным) покупателем усный договор на покупку чем нанесет вред остальным.
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 13:35
Цитата:
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про засади запобігання та протидії корупції
Розділ II
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ
Стаття 4. Обмеження, спрямовані на запобігання та протидію корупції
1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, забороняється:
3) входити, у тому числі через інших осіб, до складу органу
управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має
на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляють інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського
товариства), якщо інше не передбачено законом;
Хоть Как понять п. 3 Ст. 4.
Я оценщик, я же и руководитель СОД - юр. лицо. Или эта норма касается только госслужащих?
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 13:37
Цитата:
Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону
- ми там зазначені.
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 13:46
zanoza писал(а):
Цитата:Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону - ми там зазначені.
Если мы правильно понимаем эту норму п.3 ст. 4, то мне нужно будет выйти из состава органов управления своего же предприятия.
Как быть физ. лицам - предпринимателям. Нанимать на работу директора?
Или я че то туплю от жары
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 13:49
rudge писал(а):
Может я ошибаюсь, но думаю коррупция бедет, если продавец выделит кого то из очереди.
То биш, заключит с таким (выделеным) покупателем усный договор на покупку чем нанесет вред остальным.
И я о том же.
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Пт, 31 Июл 2009 14:10
Наверное без 100 грам водки не обойтись, а точнее без квалифицированого разъяснения и коментариев юристов, так как этот Закон тяжело воспринимается для понимания.
Вот например как понимать нормы следующих пунктов Ст. 10
Цитата:
Стаття 10. Фінансовий контроль
1. Особи, зазначені в пункті 1 і підпунктах "а"-"ґ" пункту 2 частини першої статті 2 цього Закону, зобов'язані подавати відомості про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, у тому числі за кордоном, у порядку та обсягах, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно-правовими актами.
Порядок оприлюднення зазначених відомостей визначається законом.
3. Особа, яка претендує на зайняття посади, зазначеної в пункті 1 і підпунктах "а"-"ґ" пункту 2 частини першої статті 2 цього Закону, до призначення або обрання на відповідну посаду подає в установленому законодавством порядку відомості про майно, доходи, зобов'язання фінансового характеру, у тому числі за кордоном.
В "ґ" пункту 2 частини першої статті 2 - указаны оценщики.
Marian
Сообщения: 80
Добавлено:
Пн, 03 Авг 2009 11:48
Обмеження, передбачені пунктами 2-3 частини першої цієї статті, не поширюються на ..., а також на осіб, зазначених у пункті 2 частини першої статті 2 цього Закону. (... оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового ...)
Добавлено спустя 11 минут 8 секунд:
Добавимо ще трішки новин.
Закон вiд 11.06.2009 № 1508-VI Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення
Стаття 235-3. Зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги
1. Використання своїх повноважень аудитором, нотаріусом, експертом, оцінювачем, третейським суддею або іншою особою, яка здійснює професійну діяльність, пов'язану з наданням публічних послуг, …. з метою отримання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб або з метою заподіяння шкоди охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян, юридичних осіб, інтересам суспільства чи держави, якщо ці дії заподіяли істотну шкоду, -
карається виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
….
3. Дії, передбачені частиною першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили тяжкі наслідки, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна або без такої.
Стаття 235-5. Підкуп особи, яка надає публічні послуги
1. Пропозиція, надання, передача аудитору, нотаріусу, експерту, оцінювачу, … неправомірної вигоди за вчинення дій або бездіяльність з використанням наданих їй повноважень в інтересах особи, яка пропонує, надає чи передає такі вигоди, або в інтересах третіх осіб -
караються штрафом від ста до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років.
2. Ті самі дії, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб чи організованою групою, -
караються штрафом від трьохсот п'ятдесяти до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років.
3. Одержання аудитором, нотаріусом, експертом, оцінювачем, третейським суддею або іншою особою, яка здійснює професійну діяльність, …. неправомірної вигоди за вчинення дій або бездіяльність з використанням наданих їй повноважень в інтересах особи, яка їх надає чи передає, -
карається штрафом від семисот п'ятдесяти до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
4. Діяння, передбачене частиною третьою цієї статті, вчинене повторно або за попередньою змовою групою осіб, або поєднане з вимаганням неправомірної вигоди, -
карається позбавленням волі на строк від чотирьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
5. Особа, яка пропонувала, надала, передала неправомірну вигоду, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо стосовно неї мало місце вимагання неправомірної вигоди
Сергей_К
Возраст: 55
Сообщения: 2543
Откуда: Недалеко от Киева
Добавлено:
Пн, 03 Авг 2009 12:09
Marian писал(а):
Обмеження, передбачені пунктами 2-3 частини першої цієї статті, не поширюються на ..., а також на осіб, зазначених у пункті 2 частини першої статті 2 цього Закону. (... оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового ..
Какую статью закона Вы цитировали
_________________ Знания - столь драгоценная вещь, что его не зазорно добывать из любого источника.
Путь, усыпанный цветами, никогда не приводит к славе.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Пн, 03 Авг 2009 12:47
Сергей_К писал(а):
Наверное без 100 грам водки не обойтись, а точнее без квалифицированого разъяснения и коментариев юристов, так как этот Закон тяжело воспринимается для понимания.
АГА, тут похоже без 1000 гр не обойтись.
НЕ ФЛУДИМ. Модератор
!
zanoza:
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме