Беспредметный спор.
Что касается Методики, у меня свое мнение. И оно не совпадает с мнением авторов. Поставленную перед собой задачу, стричь купоны, они выполнили на отлично.
При наличии РАЗВИТОГО рынка не применять его данные, вести расчет по средней температуре по палате, это абсурд. И уж тем более в отношении велосипеда.
К стати, до ее выхода ДТЗ считали через сравнение, используя рыночные данные и было на много точнее. А кто и как передает данные по продажем ДТЗ в извесный бюлетень я знаю не по наслышке.
Что касается 1.7, как на меня, тоже натянуто зАуши.
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Vlad
Сообщения: 40
Добавлено:
Чт, 13 Авг 2009 18:10
Це не проблема оцінювача.
Кожен робить так, як йому простіше.
Я не вважаю, що оцінювачу по автотранспорту для того щоб оцінити велосипед треба ще навчатися і пройти стажування і успішно скласти кваліфікаційний іспит
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Чт, 13 Авг 2009 18:16
Vlad писал(а):
Це не проблема оцінювача.
Кожен робить так, як йому простіше.
Пардон коллега, не "як йому простіше", а як вимагають Закон та НС.
Vlad писал(а):
Я не вважаю, що оцінювачу по автотранспорту для того щоб оцінити велосипед треба ще навчатися і пройти стажування і успішно скласти кваліфікаційний іспит
Читайте нижче коллега. (в самому низу)
Що до спеціалізації 1.7 я сказав свою думку, і вважаю оцінювач який вміє оцінювати ДТЗ зможе і велосипед якісно оцінити.
Але, як казав О. Бендер "Закон надо чтить"
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Vlad
Сообщения: 40
Добавлено:
Чт, 13 Авг 2009 18:19
Шановні колеги питання не по темі:
Треба оцінити мотоцикл Дніпро-11, 1988 року випуску, в бюлетні ціна продажу 1030$.
Пропозиції в інтернет: 2000-5000 грн. Різниця суттєва.
Як ви вважаєте, чи буде коректно незважаючи що інформація є в довіднику, використати в оцінці дані мережі інтернет, як більш реальні? Дякую.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Чт, 13 Авг 2009 18:25
Vlad писал(а):
Шановні колеги питання не по темі:
Треба оцінити мотоцикл Дніпро-11, 1988 року випуску, в бюлетні ціна продажу 1030$.
Пропозиції в інтернет: 2000-5000 грн. Різниця суттєва.
Як ви вважаєте, чи буде коректно незважаючи що інформація є в довіднику, використати в оцінці дані мережі інтернет, як більш реальні? Дякую.
Я бы даже не задумывался. Читаем Закон и НС №1 и ссылку не них для "не грамотных"
(Вот Вам и Методика)
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Филин Андрей Ведущий Филин
Возраст: 44
Сообщения: 5034
Откуда: Киев
Добавлено:
Чт, 13 Авг 2009 21:43
Vlad писал(а):
Як ви вважаєте, чи буде коректно незважаючи що інформація є в довіднику, використати в оцінці дані мережі інтернет, як більш реальні? Дякую.
Довідник не є істиною в останній інстанції... використовуйте ринкові дані, а не довідникові.
_________________ Желай большего, мечтай о невозможном.
Everything is possible!
N.D.
Сообщения: 250
Откуда: Зап.Украина
Добавлено:
Пт, 14 Авг 2009 09:47
Vlad писал(а):
На рахунок Правил Дорожнього руху то вони чітко прописані в Методиці а там написано чітко: велосипед - транспортний засіб.
Власне, як свідчить назва, Методика застосовується для оцінки дорожніх транспортних засобів (спеціалізація 1.3 називається так само).
У самій Методиці є визначення дорожного транспортного засобу (ДТЗ) і транспортного засобу (ТЗ). Тому, якщо велосипед - ТЗ, це не привід для його оцінки за Методикою тими, хто має 1.3.
Hard_Pragmatic
Возраст: 53
Сообщения: 7195
Откуда: Kiev
Добавлено:
Пт, 14 Авг 2009 09:52
N.D. писал(а):
Vlad писал(а):
На рахунок Правил Дорожнього руху то вони чітко прописані в Методиці а там написано чітко: велосипед - транспортний засіб.
Власне, як свідчить назва, Методика застосовується для оцінки дорожніх транспортних засобів (спеціалізація 1.3 називається так само).
У самій Методиці є визначення дорожного транспортного засобу (ДТЗ) і транспортного засобу (ТЗ). Тому, якщо велосипед - ТЗ, це не привід для його оцінки за Методикою тими, хто має 1.3.
красиво!
_________________ "Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
Vlad
Сообщения: 40
Добавлено:
Пт, 14 Авг 2009 14:35
Шановні колеги, велосипед це перш за все транспортний засіб чому б не порівняти його з мопедом - є веломопеди. Чому не виникає думка віднести наприклад мопед до речі.
Велосипе́д (також: зах. укр. ро́вер, схд. укр. ла́йба) — транспортний засіб, який приводить в рух сила людських м’язів, що передається за допомогою педалей або педалей та ланцюга на ведуче колесо. Зазвичай велосипеди мають два колеса; бувають також триколісні велосипеди та інші, екзотичніші — одноколісні, чотириколісні тощо.
велосипед - транспортний засіб, крім інвалідних колясок, що приводиться в рух мускульною силою людини, яка знаходиться на ньому;
П. 1.6 Методики:
транспортний засіб - машина і (чи) пристрої, призначені для
перевезення людей і (або) вантажу, а також для перевезення і
приводу встановленого на них обладнання, що призначене для
виконання спеціальних функцій;
І мабуть віднести його до машини чи пристрою не зовсім "красиво" хоча може комусь проще оцінити як обладнання - тоже варіант:
Наведіть будь-ласка обгрунтоване роз'ясненн: велосипед - це річ, механізм, пристрій - Це вибачте, ДУРНЯ
дорожній транспортний засіб - транспортний засіб, призначений
для експлуатації переважно на автомобільних дорогах загального
користування всіх категорій і сконструйований згідно з їхніми
нормами;
Велосипед сконструйовано відповідно до правил дорожнього руху і використовується переважно на дорогах загального призначення тому на мою думку він підпадає під поняття саме ДТЗ
Тому правильно буде оцінювати його саме як ДТЗ.
В зв'язку з тим що даних по велосипедам немає в довіднику шукаємо об'єкти порівнняння в газетах, журналах, інтернет вносимо корегування і визначаємо середню ринкову ціну ДТЗ а далі за загальною формулою: якщо непошкоджене лакофарбове покриття і не встановлено додаткове обладнання то ставимо в формулі нулі (наприклад як легковий причіп) і от вам ринкова вартість (не обов'язково вносити поправки на розбите лобове скло, і забруднений салон).
Я впевнений що оцінити велосипед має повне законне право саме оцінювач за напрямом 1.3
N.D.
Сообщения: 250
Откуда: Зап.Украина
Добавлено:
Пт, 14 Авг 2009 14:43
Vlad писал(а):
І мабуть віднести його до машини чи пристрою не зовсім "красиво" хоча може комусь проще оцінити як обладнання - тоже варіант:
Наведіть будь-ласка обгрунтоване роз'ясненн: велосипед - це річ, механізм, пристрій - Це вибачте, ДУРНЯ
Велосипед - це рухома річ; коректно оцінювати зі спеціалізацією 1.7.
Vlad
Сообщения: 40
Добавлено:
Пт, 14 Авг 2009 15:00
N.D.
"Велосипед - це рухома річ; коректно оцінювати зі спеціалізацією 1.7."
Вибачте, як ви це обгрунтуєте, це ваша особиста думка?
Що ви думаєте з приводу веломопеда?
Добавлено спустя 10 минут 57 секунд:
Річ (англ. thing пол. rzecz рос. вещь) — предмет, об'єкт, явище чи справа.
Добавлено спустя 2 минуты 4 секунды:
Велосипед - рухомий предмет, об'єкт, явище чи справа???
N.D.
Сообщения: 250
Откуда: Зап.Украина
Добавлено:
Пт, 14 Авг 2009 16:33
Vlad писал(а):
N.D.
"Велосипед - це рухома річ; коректно оцінювати зі спеціалізацією 1.7."
Вибачте, як ви це обгрунтуєте, це ваша особиста думка?
Причому тут моя особиста думка?
ВСЕ майно у матеріальній формі, яке не є нерухомістю - це рухоме майно (дефініції НС №1). І спеціалізації 1.2-1.7 охоплюють оцінки різних видів рухомих речей.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Пт, 14 Авг 2009 17:11
Vlad писал(а):
Велосипед сконструйовано відповідно до правил дорожнього руху і використовується переважно на дорогах загального призначення тому на мою думку він підпадає під поняття саме ДТЗ
Тому правильно буде оцінювати його саме як ДТЗ.
Пардон коллега
1. Конструкция Велосипеда не отвечает правилам дорожного движения. У велосипеда, по умолчанию, нет осветительных приборов, зеркал заднего вида, к стати в отличии от мопеда прведенного Вами как аргумент, (все это идет отдельно как опция), его скорость не достаточна что бы не быть помехой на дороге (равно как и трактора).
2. Велосипед как раз в меньшей мере (если смотреть в %% ) используется на догогах. Да и для нормального использования аклосипеда на дороге надо создавать специальные дорожки. А по тассам ГАИ даже рекомендует (не официально) двигаться на встречу основному потоку, да бы видеть ситуацию, чем уменьшить аврийность.
Знаете не ко всему тому что может двигаться по дорогам можно применить Методику ДТЗ. Про ее "обширность" я уже говорил.
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме