Верховная Рада перенесла вступление в силу пакета антикоррупционных законов, которое должно было состояться 1 января 2010 года, на 1 апреля 2010.
За принятие в целом законопроекта №5398 проголосовал 241 депутат при минимально необходимых 226.
КоньВп@льт0
Сообщения: 220
Откуда: Киев, Куреневка
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2009 15:05
Молодцы!
Потом еще отложат...
_________________
Hard_Pragmatic
Возраст: 53
Сообщения: 7195
Откуда: Kiev
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2009 15:06
galswit писал(а):
2) займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю
(крім викладацької, наукової та творчої діяльності, медичної
практики, інструкторської та суддівської практики із спорту, що
здійснюються в позаробочий час) безпосередньо або через інших
осіб, якщо інше не передбачено законом;
Може тут і є для нас шанс вижити?
похоже на то,
только то что ты не "верблюд" придется доказывать самим
ха ха, похоже в пылу имитации борьбы с коррупцией сами себе на хвост наступили, теперь заднюю включили
_________________ "Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
Петрович
Сообщения: 784
Добавлено:
Ср, 23 Дек 2009 19:55
беда в том, что кнопкодавы не читают ту ахинею, за которую голосуют:
Цитата:
ЛЯПІНА К.М.
Шановні колеги, коли ми замінимо політику гасел і заклинань на змістовну політику, у нас все в країні стане краще. Я поділюся своїми переживаннями. Коли тиждень тому до мене прийшли представники якраз того самого громадянського суспільства, за яке ви тільки що казали і казали, що вони чекають цього закону, і сказали мені: Ксенія Михайлівна, що ж ви там у залі прийняли. У нас сьогодні бухгалтери всі мають звільнитися із своїх посад. У нас сьогодні засновник приватного підприємства не може бути його директором. У нас сьогодні масове втручання в приватний сектор.
Я не повірила їм. Я сказала: не може бути такого, щоб ми у залі таке прийняли, бо ми ж проти корупції боролися. Тобто ми мали боротися з суміщенням на державних посадах, ми мали обмежуватися тих, хто у державному секторі працює. А вони мені показали закон і довели мені з буквою і цифрою, що ми з вами, шановні колеги, глибоко помилилися і втрутилися ми з вами в абсолютно неконституційну сферу, ми втрутилися в приватний сектор, де немає ніякого відношення до корупції. Тому що якщо людина своїм коштом без жодних державних грошей заснувала два маленьких підприємства, то і слава Богу, бо вона робочі місця дала.
Ну вот и слава богу. Три месяца еще дали пожить в "стабильной стране".....
slon_kharkov
Сообщения: 107
Добавлено:
Сб, 26 Дек 2009 20:34
Боюсь Вас расстраивать, но не все так радужно. Минюст рекомендовал Президенту наложить вето на новый Закон, а если это сделать сейчас, то ВР уже не успеет ничего сделать и антикорупционные законы все-таки вступят в силу с 1 января. И как я понимаю, Президент в этом вопросе настроен решительно. Вот так.
galswit Moderator
Сообщения: 945
Откуда: Львів
Добавлено:
Вс, 27 Дек 2009 06:48
Ну что-ж. Тогда есть унего шанс напоследок очень "прославитсься".
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Вс, 27 Дек 2009 10:19
Ну да, а то он как-то мало прославился до сих пор. Действительно, надо бы заключительный аккорд дать, щоб любі друзі не забували...
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
LGU
Сообщения: 146
Откуда: Киев
Добавлено:
Пт, 26 Фев 2010 21:15
На форуме " ГАРЯЧА ЛІНІЯ КАДРОВИКА"
http://kadrovik01.com.ua/forum/viewtopic.php?p=23864&highlight=#23864
попалась на глаза такая запись:
" Директор взагалі з 1 квітня 2010 року не має права працювати по сумісництву,
як і всі посадові ( службові ) особи юридичної особи.
А приватний підприємець не має права працювати як найманий працівник.
( Закон України 1506-VI від 11.06.2009 року "Про засади запобігання та протидії корупції)"
Так все-таки, может ли быть директор по совместительству оценщиком
или что.....?
Я бы голову оторвал инициатору этого закона. Опять кучу минусов и боков. Возмущение вызывает момент: 1. приватний підприємець не має права працювати як найманий працівник - что вообще сбрендели? с 1 апреля закроется 80% СПД. По ходу вообще с головой не дружат. Я думаю по этому поводу будет много встречных судов. Выходит, что они этим законом ущемляют мои человеческие права, я что теперь могу только оценщиком на фирме работать, а другими видами деятельности, никак не вязаными с оценкой заниматься не могу?
_________________ Respect!!!
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Вт, 02 Мар 2010 12:57
Вот тут я малость нарыл по законам.
Все таки интересно в какой мере Закон о коррупции касается оценщика?
И так по порядку.
Читаем Закон о коррупции.
Стаття 2. Суб'єкти відповідальності за корупційні
правопорушення
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого
самоврядування:
а) посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини першої цієї статті, але одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету;
Отпадает так как мы не получаем зарплату из бюджета. Не путаем оплату услуг.
Далее тут же
ґ) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового арбітражу під час розгляду колективних трудових спорів, третейські судді, а також у встановлених законом випадках інші особи);
Тут вопрос. А что такое «публічні послуги» ? Такие услуги проводятся на основании "публичного договора". А что это?
Смотрим опять же законы
И видим
Цивільний Кодекс України .
Стаття 633. Публічний договір
1. Публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов'язок здійснювати продажтоварів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв'язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо).
2. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.
3. Підприємець не має права надавати переваги одному споживачеві перед іншим щодо укладення публічного договору, якщо інше не встановлено законом.
4. Підприємець не має права відмовитися від укладення публічного договору за наявності у нього можливостей надання споживачеві відповідних товарів (робіт, послуг).
У разі необгрунтованої відмови підприємця від укладення публічного договору він має відшкодувати збитки, завдані споживачеві такою відмовою.
5. Актами цивільного законодавства можуть бути встановлені правила, обов'язкові для сторін при укладенні і виконанні публічного договору.
6. Умови публічного договору, які суперечать частині другій цієї статті та правилам, обов'язковим для сторін при укладенні і виконанні публічного договору, є нікчемними.
(тут "Підприємець" и физ и юр лица)
И так по п.1, для нас отпадает. Все это может касаться только оценщиков и СОД которые делают нормативную оценку, или рецензии. В частности ФГИ и Зем. Ресурсы. Далее все остальное тоже связано с "публічним договором" И что важно если услуги "публичные" то отказать кому либо в их выполнении нельзя.
А что в нашем Законе одни ограничения. Тому нИзя этому нИзя. Не буду цитировать.
Дальше в Законе о коррупции смотрим та же статья
Стаття 2. Суб'єкти відповідальності за корупційні
правопорушення
3) особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або особи, спеціально уповноважені на виконання таких обов'язків в юридичних особах, а також фізичні особи - підприємці;
ДА
Это для руководителей предприятий по отношению к нанятым работникам,. Отношения директор – оценщик (нанятый).
Далее читаем
4) посадові особи юридичних осіб, фізичні особи - у разі одержання від них особами, зазначеними в пунктах 1-2 частини першої цієї статті, або за участю цих осіб іншими особами неправомірної вигоди;
То биш про лоббированные заказы на работы за Гос деньги. Но тут все упрется в ДОГОВОР на оценку. Че там написано, то и в «ЗАКОНЕ». Проблема суммы оплаты это проблемы той стороны которая, согласно договора, СОГЛАСИЛАСЬ оплатить такую сумму. Если КРУ или еще Кто то докажет, что сумма завышена, то СОД к этому каким ражном. Он че под «утюгом» заставил чиновника подписывать договор?
Смотрим далее Закон про коррупцию
Стаття 4. Обмеження, спрямовані на запобігання та протидію корупції
2) займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю (крім викладацької, наукової та творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту, що здійснюються в позаробочий час) безпосередньо або через інших осіб, якщо інше не передбачено законом;
Эт точно для Гос служащих. (см. статью 2)
3) входити, у тому числі через інших осіб, до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляють інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства), якщо інше не передбачено законом;
Обмеження, передбачені пунктами 2-3 частини першої цієї статті, не поширюються на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), а також на осіб, зазначених у пункті 2 частини першої статті 2 цього Закону.
То биш на НАС
И опять же тут все упирается в «публічні послуги» о котрых уже сказано выше. Да и по тексту это в касается Держ службовців, а не нас.
Так что, спите спокойно коллеги.
ИХМО
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Пробежал по-диагонали… кажется это должно касаться оценщиков в случае оценки гос. и ком. им-ва. Т.е. эта ответственность возникает при оказании публичной услуги
Цитата:
Тобто публічні послуги — це всі послуги, що надаються публічним сектором, а також приватним сектором під відповідальність публічної влади та за рахунок публічних коштів.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Вт, 02 Мар 2010 16:56
КовАл писал(а):
Тобто публічні послуги — це всі послуги, що надаються публічним сектором, а також приватним сектором під відповідальність публічної влади та за рахунок публічних коштів.
Малость не так все таки. Уважаемый коллега.
Разъяснение которое Вы привели не прописано в законах. Это всего лишь цитата из ....
Мало того, если оценка делается за Гос мани = публічні кошти, то это не повод ссылаться на этот закон.
Я там говорил ДОГОВОР. При том договор на конкретную услугу, с конкретным, а не как в публичном договоре, заказчиком, с конкретными условиями и конкретной ДОГОВОРНОЙ оплатой услуги.
Ту Olexander
Это не "круто". Это нормально.
Дедушка Вова писал. "Для того что бы бороться с врагом нужно знать его идеологию". Наш враг чиновник а его идеология бредовые законы. Я к тому что своя ж.... ближе и ее нужно защищать.
Читай ниже
PS Хотя ход Ваших мыслей правильный
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме