На форуме " ГАРЯЧА ЛІНІЯ КАДРОВИКА"
http://kadrovik01.com.ua/forum/viewtopic.php?p=23864&highlight=#23864
попалась на глаза такая запись:
" Директор взагалі з 1 квітня 2010 року не має права працювати по сумісництву,
як і всі посадові ( службові ) особи юридичної особи.
А приватний підприємець не має права працювати як найманий працівник.
( Закон України 1506-VI від 11.06.2009 року "Про засади запобігання та протидії корупції)"
Так все-таки, может ли быть директор по совместительству оценщиком
или что.....?
beautifullawyer юрист
Сообщения: 1
Добавлено:
Вс, 28 Фев 2010 08:14
доброе утро!
видимо, речь идет о законе об очередных креативных мерах нашей Рады касательно борьбы с коррупцией
на самом деле как этот закон, так и приведенные нормы из него не имеют под собой почвы, противоречат Конституции, и вступление в силу закона отложили (надеюсь, по этой причине). А норма о ФОПах в самой последней редакции вообще из него изъята
Milka
Возраст: 40
Сообщения: 40
Откуда: Днепр
Добавлено:
Вс, 28 Фев 2010 21:56
Тогда другой вопрос: может ли директор не быть оформленным как оценщик, но при этом, имея квалификационное свидетельство, подписывать работы?
Argus
Сообщения: 208
Добавлено:
Пн, 01 Мар 2010 09:04
Директор фирмы объязан в любом случае утверждать отчет.
Milka
Возраст: 40
Сообщения: 40
Откуда: Днепр
Добавлено:
Пн, 01 Мар 2010 10:08
Утверждать должен, это понятно.
А в тоже время подписывать как оценщик (но по трудовой книжке оформленый только как директор)?
Argus
Сообщения: 208
Добавлено:
Пн, 01 Мар 2010 12:10
Может, я это делаю уже на протяжении 10 лет.
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пн, 01 Мар 2010 13:44
Argus писал(а):
Может, я это делаю уже на протяжении 10 лет.
- ссылку на законодательство дайте, плиз.
Argus
Сообщения: 208
Добавлено:
Вт, 02 Мар 2010 08:03
Отчеты бывали на проверках в различных правохранительных органах.
Притензий к подписям Оценщик ,директор никогда не было.
Юрий Андрусенко
Сообщения: 912
Откуда: Херсон
Добавлено:
Вт, 02 Мар 2010 11:31
Поняття терміну "сумісництво"
Сумісництво - це виконання, крім своєї основної, іншої роботи на умовах трудового договору на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи у вільний від основної роботи час. Не може вважатися сумісництвом робота без зайняття певної посади, що виконується епізодично, без регулярної оплати.
Для роботи за сумісництвом згоди власника або уповноваженого ним органу (далі власника) за місцем основної роботи не потрібно. Але якщо працівник виконує роботу за сумісництвом на одному і тому ж підприємстві або у однієї й тієї ж фізичної особи, тоді укладається два договори з одним власником. Фактично останній дає згоду працівникові на роботу за сумісництвом, адже він укладає з ним додатковий трудовий договір.
Роботу за сумісництвом регулюють Конституція України, Кодекс законів про працю. Закони України "Про відпустки" та "Про оплату праці". Постанова Кабінету Міністрів від 3 квітня 1993 р. №245 "Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій", Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затвердженим Наказом Міністерства праці, Міністерства юстиції. Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 р. №43.
Обмеження праці за сумісництвом
Обмеження стосуються, в основному, керівних працівників та державних службовців. Так, не можуть працювати за сумісництвом керівники державних підприємств, установ, організацій, їхні заступники, керівники структурних підрозділів державних підприємств (цехів, відділів, лабораторій тощо) та їх заступники, за винятком наукової, викладацької, медичної і творчої діяльності. Закон України "Про прокуратуру" забороняє службовцям органів прокуратури сумісництво на підприємствах, в установах, організаціях, за винятком наукової і педагогічної діяльності. Згідно зі ст. 5 Закону "Про статус суддів" суддя не може бути народним депутатом, належати до будь-якої політичної партії, входити до складу органів виконавчої влади або інших державних органів, а також працювати за сумісництвом на підприємстві, що має на меті отримання прибутку, займатися підприємницькою або іншою діяльністю, крім викладацької, наукової й іншої оплачуваної творчої діяльності у вільний від роботи час. Ст. 11. Закону України "Про органи реєстрації громадського стану" керівник та спеціалісти відділів реєстрації актів громадського стану не можуть перебувати у штаті інших державних або приватних чи колективних підприємств та об'єднань громадян, а також безпосередньо займатися підприємницькою, посередницькою та іншою діяльністю, крім викладацької і наукової у вільний від роботи час. Згідно зі ст. 15 Закону "Про державну податкову службу в Україні" забороняє аудиторам безпосередньо займатися торговельною, посередницькою та виробничою діяльністю, що не виключає їх права отримувати дивіденди від акцій та доходи від інших корпоративних прав.
Згідно зі ст. З Закону "Про статус народного депутата України" народний депутат не має права:
бути членом Кабінету Міністрів України, керівником центрального органу виконавчої влади;
мати інший представницький мандат чи одночасно бути на державній службі;
обіймати посаду міського, сільського, селищного голови;
займатися будь-якою, крім депутатської, оплачуваною роботою, за винятком викладацької, наукової та творчої діяльності, а також медичної практики у вільний від виконання обов'язків депутата час;
залучатися як експерт органами досудового слідства, прокуратури, суду, а також займатись адвокатською діяльністю;
входити до складу керівництва, правління чи ради підприємства, установи, організації, що має на меті одержання прибутку.
Згідно зі ст. 17 Закону України "Про альтернативну (невійськову) службу" громадянин, який проходить альтернативну службу, не може призначатися на посаду, пов'язану з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов'язків, працювати за сумісництвом і займатися підприємницькою і діяльністю. Згідно зі ст. 5 Закону України "Про боротьбу з корупцією" державний службовець або інша особа, уповноважена на виконання функцій держави, не має права займатися підприємницькою діяльністю безпосередньо або через посередників чи підставних осіб, бути повіреним третіх осіб у справах державного органу, в якому вона працює, а також виконувати роботу на умовах сумісництва (крім наукової, викладацької, творчої діяльності, а також медичної практики); входити самостійно, через представника або підставних осіб, до складу правління чи інших виконавчих органів товариств (спілок, об'єднань, кооперативів), що здійснюють підприємницьку діяльність, за винятком випадків, коли службовець здійснює функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляє її інтереси в раді, спостережній раді або ревізійній комісії товариства. Нормативні акти, що забороняють багатьом особам працювати за сумісництвом, спрямовані на чітке виконання функцій держави, запобігання корупції та зловживанням.
Пысы: о каком совместительстве идет речь при подписании отчета директором СОД? Отчет подписываем, как оценщик, утверждаем, как руководитель предприятия. Никаких специальных ссылок на нормативные акты в этом отношении не существует. Это отрицание отрицания получается. Имеет право, безусловно, здесь нет совместительства. А хоть и было бы, в действующем законодательстве запрета нет. Потому и "Претензий к подписям Оценщик ,директор никогда не было". Хех.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Вт, 02 Мар 2010 11:38
К вопросу о совместительстве директора + .
А как тогда быть в случае если директор сядет за руль служебного авто?
Бред все это. Я про директор - оценщик.
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Юрий Андрусенко
Сообщения: 912
Откуда: Херсон
Добавлено:
Вт, 02 Мар 2010 12:10
Ув. Рудж, я так и не понял, в чем именно тут бред
Еще раз выражаю свое мнение по затронутому вопросу. Тема называется "Может ли быть директор по совместительству оценщиком". Отвечаю: конечно, да. Одновременно хочу заметить, что на практике никакого совместительства, как правило, не происходит, поскольку не заключается второе трудовое соглашение. Расчет окончен.
rudge
Сообщения: 4973
Добавлено:
Вт, 02 Мар 2010 12:17
Юрий Андрусенко писал(а):
Ув. Рудж, я так и не понял, в чем именно тут бред
Еще раз выражаю свое мнение по затронутому вопросу. Тема называется "Может ли быть директор по совместительству оценщиком". Отвечаю: конечно, да. Одновременно хочу заметить, что на практике никакого совместительства, как правило, не происходит, поскольку не заключается второе трудовое соглашение. Расчет окончен.
+1000
Пардон коллега. Я о том что бред считать не возможным совмещение профессий директорам частных СОД.
_________________ Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Анатоль
Сообщения: 645
Добавлено:
Чт, 09 Сен 2010 18:05
Н-да! А может ли директор коммунального предприятия быть ЧП и торговать на рынке, оценивать, посредничать и т.д. и.т.? Где можно подсмотреть.
XY
Сообщения: 494
Добавлено:
Пт, 10 Сен 2010 09:07
Исходя из вашего вопроса, а почему нет?
Директор коммунального предприятия не является госслужащим (многие почему-то путают), соответственно может быть и соучредителем и предпринимателем. Всё конечно зависит от видов деятельности и не является ли "связаным" лицом. Посмотреть можно и в ГКУ, (ждём вступления в силу закона" о коррупции" ) а если какой-то особый случай консультация с хорошим юристом.
_________________ Не тяжкий труд, а мыслей ход, опредляют наш доход.
Анатоль
Сообщения: 645
Добавлено:
Пт, 10 Сен 2010 17:03
В законе "о коррупции..." похоже запрета нет. В ГКУ посмотрю...Спасибо
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме